mojtaba jafari

mojtaba jafari

توسط ۱ نفر دنبال می شود

نکات دیگر برای طراحی دوره های بهتر

چیزهای دیگری وجود دارد که احتمالاً از کار با طراحان گرافیک یا سایر افرادی که با تصاویر و متن کار می کنند یاد گرفته اید. اگر می خواهید دوره یا ارائه شما ظاهری حرفه ای داشته باشد، باید روی عناصر قبلی (انسجام، تکرار، همسویی و مجاورت) تمرکز کنید و ایده های زیر را در نظر بگیرید. طراحی ست اداری در اصفهان

کمتر، بیشتر است!
منابع

هرگز از بیش از 1 فونت اصلی و 1 فونت برجسته استفاده نکنید و سعی کنید از بیش از 3 فونت در یک اسلاید یا ارائه استفاده نکنید.
از حروف کج یا پررنگ استفاده کنید، اما نه با هم و به خصوص نه با خط زیر (این کار باعث می شود متن به هم ریخته به نظر برسد و خواندن آن مشکل باشد).
رنگ ها

سه رنگ اصلی را برای کادرها، هایلایت ها، فونت ها و سایر عناصر صفحه خود انتخاب کنید. استفاده از چرخه رنگ برای انتخاب رنگ ها می تواند ایده خوبی باشد.
3 رنگ باید روی چرخ از یکدیگر فاصله داشته باشند.
3 رنگ همچنین می توانند در کنار یکدیگر باشند (به نام طرح رنگی تک رنگ).
2 رنگ نیز می توانند مکمل یکدیگر باشند، یعنی می توانند در دو طرف چرخه رنگ قرار گیرند.

 


طراحی چرخ رنگ


برای اینکه یک طرح خوب باشد باید در دسترس باشد
سعی کنید فونت‌های Sans Serif را انتخاب کنید تا افرادی که در خواندن مشکل دارند یا به زبان دیگری صحبت می‌کنند بتوانند به راحتی متن را بخوانند.
اگر متن را روی یک تصویر قرار داده اید، سعی کنید از کنتراست کافی برای متن در صفحه استفاده کنید (می توانید با استفاده از یک پس زمینه مات شفاف در زیر متن یا با سایه زدن کادر متن برای برجسته کردن متن بیشتر به این کار دست یابید).  آژانس تبلیغاتی در اصفهان
کنتراست در متن در یک صفحه
از زیرنویس‌ها و برچسب‌های جایگزین استفاده کنید تا به دانش‌آموزانی که قادر به دیدن نیستند کمک کنید تا تصاویر یا رسانه‌های شما را درک کنند.
اگر به شدت ضروری نیست، صفحات خود را مسدود نکنید (یعنی دانش آموزان را مجبور نکنید که هر صفحه را به ترتیب بدون پرش صفحات مشاهده کنند). به این ترتیب دانش آموز این اختیار را خواهد داشت که مطالب را به دلخواه خود کشف و بخواند.
آموزش های آنلاین
در اینجا یک دوره آنلاین ایجاد شده است تا به شما کمک کند در مورد طراحی دوره بیشتر بدانید.


نتیجه
امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا اطلاعات را در دوره های آموزش الکترونیکی خود به طور موثر سازماندهی و ارائه دهید و آنها را برای دانش آموزان خود جذاب تر کنید. با این حال، اگر آماده نیستید به طراحی بصری بپردازید، اما می‌خواهید همین الان دوره‌های حرفه‌ای ایجاد کنید، ابزار ایجاد دوره iSpring Suite Max را امتحان کنید. این ابزار به شما امکان می دهد تا با استفاده از قالب های آماده استفاده که توسط طراحان حرفه ای ایجاد شده اند دوره هایی ایجاد کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که متن و تصویر را به اسلایدها اضافه کنید و دوره شما آماده است. پس برای چی منتظری؟ برای شروع امروز، نسخه آزمایشی رایگان iSpring Suite Max را دانلود کنید.

https://bit.ly/3sPzhhc

mojtaba jafari
mojtaba jafari

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋