leilisard900

leilisard900

ردیاب چیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ردیاب بلوتوث چیست؟
به طور خلاصه، ردیاب بلوتوث یک گجت هوشمند کوچک است که می توانید آن را به وسایل شخصی خود متصل کرده و با استفاده از بلوتوث به گوشی خود متصل شوید. این به شما کمک می کند وسایل خود را ردیابی کنید و با زنگ زدن آنها در هنگام گم شدن یا گم شدن آنها را پیدا کنید.

ردیاب‌چیست های بلوتوث گاهی به‌عنوان یاب‌های بلوتوث یا برچسب‌های بلوتوث و به طور کلی تر، ردیاب‌های هوشمند یا برچسب‌های ردیابی نیز شناخته می‌شوند. دو مورد آخر برای توصیف ردیاب های GPS نیز استفاده می شوند، بنابراین قبل از خرید توجه کنید که یک ردیاب خاص از چه فناوری استفاده می کند.

بیشتر بخوانید: تفاوت بین ردیاب بلوتوث و ردیاب GPS.
ردیاب بلوتوث چگونه کار می کند؟

ردیاب های بلوتوث معمولاً برای یافتن کلید، کلید ماشین، کیف پول، کیف، کوله پشتی، ردیاب آهنربایی اسباب بازی، کنترل تلویزیون و حتی حیوانات خانگی کوچک استفاده می شوند.

یک ردیاب در اولین باری که آن را راه‌اندازی می‌کنید از طریق بلوتوث به یک برنامه روی تلفن شما متصل می‌شود و سپس تا زمانی که در محدوده اتصال (60 متر / 200 فوت) باشد، اتصال به تلفن شما را حفظ می‌کند.

شما با فشار دادن دکمه ای در برنامه روی تلفن خود، آن را به صدا در می آورید، قیمت ردیاب خودرو که باعث می شود کلید یاب بلوتوث با آهنگی بلند زنگ بخورد تا به شما کمک کند مورد گم شده خود را پیدا کنید.

هنگامی که دستگاه و تلفن شما از محدوده اتصال خارج می شوند، برنامه روی تلفن شما آخرین مکانی را که برچسب ردیابی به آن متصل شده است را روی نقشه نشان می دهد.

اتصال بلوتوثی که با تلفن دارد به هر دو صورت کار می کند، بنابراین شما همچنین می توانید از ردیاب هوشمند خود برای پیدا کردن گوشی خود استفاده کنید. حتی اگر در سکوت باشد
ویژگی های اصلی ردیاب های بلوتوث

برچسب هوشمند دارای یک باتری است و در برخی موارد می توان آن را تعویض کرد.

ردیاب تا حد امکان در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌کند تا عمر طولانی‌تری داشته باشد،ردیاب مگنتی خودرو بنابراین برای انتقال داده‌ها به تلفن شما متکی است. برخی از ردیاب‌های بلوتوث دارای باتری قابل تعویض هستند، بنابراین لازم نیست وقتی باتری تمام می‌شود کل برچسب را تعویض کنید، در حالی که برخی دیگر برای زمانی که مجبور به خرید مجدد برچسب هستید، یک برنامه تمدید تخفیف ارائه می‌دهند.

محدوده اتصال در دستگاه ردیابی بلوتوث می تواند تا 60 متر (200 فوت) برسد.

قدرت سیگنال بلوتوث تلفن شما محدود است، اما برخلاف اکثر ردیاب‌های GPS، اتصال را حتی در داخل خانه حفظ می‌کند، جدیدترین ردیاب خودرو بنابراین برای ردیابی وسایل ضروری روزمره مانند کلید یا کیف پول مناسب هستند، اما بهترین انتخاب برای ردیابی ماشین یا کودک شما نیستند. در فواصل بزرگتر

کلید یاب بلوتوث همچنین هشدارهای خارج از محدوده را برای گوشی شما دارد.

هنگامی که این موارد فعال هستند، ردیاب دقیق خودرو هر زمان که کلید یا کیف پول خود را پشت سر بگذارید، اعلانی در تلفن خود دریافت خواهید کرد.

با این حال، با بلوتوث یاب، این ویژگی مانند ردیاب های GPS از geofencing پشتیبانی نمی کند.

هنگامی که از محدوده ردیاب بلوتوث خود خارج می شوید به شما اطلاع می دهد، بنابراین می توانید به عقب برگردید و قبل از اینکه خیلی دیر شود یا خیلی دور شوید، کلید یا کیف پول خود را با خود ببرید.

اکثر ردیاب های بلوتوث را می توان با عزیزانتان نیز به اشتراک گذاشت.

اگر هر دوی شما برنامه همراه را در تلفن خود دارید، می توانید به صورت مجازی ردیاب بلوتوث را به اشتراک بگذارید، بنابراین در صورت گم شدن آن راحت تر می توانید آن را پیدا کنید.

این برای وسایل مشترک مانند کلید ماشین یا زمانی که سعی می کنید اسباب بازی مورد علاقه فرزندتان را که گم کرده است (دوباره) پیدا کنید، مفید است.

ردیاب هر بار فقط به یک تلفن متصل می شود (معمولاً نزدیکترین تلفن)، اما هر دو می توانید موقعیت آن را روی نقشه در برنامه ببینید و ببینید آخرین بار کجا به تلفن وصل شده است و تلفن چه کسی بوده است. متصل شد به.

اما صبر کنید، چیزهای بیشتری وجود دارد ...

ویژگی‌های اصلی ردیاب‌های بلوتوث که در بالا توضیح دادیم (مثلاً زنگ زدن کلیدهای گمشده یا زنگ تلفن) جی پی اس خودرو در همه مارک‌ها کم و بیش یکسان است، اما هر برند چند ویژگی اضافی را نیز ارائه می‌کند که به نظر آنها می‌توانند برای کاربرانشان مهم باشند. مقاومت در برابر آب، آهنگ‌های زنگ سفارشی، برنامه‌های وب برای کمک به پیدا کردن تلفن خود از رایانه، رنگ‌های مختلف…).

leilisard900
leilisard900

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋