تریدر ارز دیجیتال

تریدر ارز دیجیتال

موفقیت توکن جدید اکسی اینفینیتی
توسط ۱ نفر دنبال می شود

در بازار نزولی فعلی چه ارز را بخریم؟

وضعیت فعلی بازار ارزهای دیجیتال فرصت های جالب توجهی را برای سرمایه گذاران ایجاد کرده است. خرید در قیمت های فعلی می تواند منجر به سود های قابل توجه در چرخه صعودی بعدی بازار شود. اما سوالی که ممکن است بسیاری از سرمایه گذاران و تریدر ها را به چالش بکشاند این است که در بازار نزولی فعلی چه ارزی را بخریم بهتر است و سود بیشتری عایدمان می شود؟

پیش از تحلیل شخصی اجازه دهید ببینیم ثروتمند ترین فرد در بازار کریپتو یعنی مدیر عامل بایننس با نام چانگ پنگ ژائو در این باره چه می گوید. مدیرعامل بایننس، چانگ پنگ ژائو، پس از اینکه اخیراً پیش بینی کرده بود که قیمت بیت کوین در نهایت به 70000 دلار باز خواهد گشت، همچنان به هولد کردن ارزهای دیجیتال ادامه می دهد. او میگوید که بیت کوین و بایننس کوین بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید و هولد در زمستان فعلی کریپتو هستند.

بایننس کوین رمز ارز بومی اکوسیستم بایننس و ارزی است که برای پرداخت کارمزد ها در این شبکه توسط سرمایه گذاران استفاده می شود. بدون شک سرمایه گذاری در بایننس کوین ایده خوبی است و ریسک کمی دارد.چون بدون شک صرافی بایننس صرافی نیست که به این زودی ها از رده خارج شود و کل صنعت کریپتو در دست بایننس است.

اما بیت کوین. در حالی که خیلی ها از این موضوع ناراحت بودند که از قطار بیت کوین جا مانده اند و برای سرمایه گذاری در این ارز دیگر خیلی دیر شده است افت فعلی قیمت تا 20 هزار دلار فرصت را برای خرید بیت کوین در کف فراهم کرده است.

فضای دائما رو به رشد رمز ارزها از کسی پنهان نیست و تقریبا هر روزه توکن جدیدی عرضه می‌شود. با اینکه بیت کوین پیشرو این صنعت است، اما ارزهای آینده دار دیگری نیز برای سرمایه گذاری وجود دارند. مهمترین آنها اتریوم است که دومین اررز برتر بازار و ملکه رمز ارزها است. پس از آن میتوان به ارزهایی مانند سولانا و کاردانو اشاره کرد که آینده آنها میتواند روشن باشد. شما میتوانید با مراجعه به لیست قیمت ارزهای دیجیتال با برترین ارزها برای سرمایه گذاری آشنا شوید.

تریدر ارز دیجیتال
تریدر ارز دیجیتال موفقیت توکن جدید اکسی اینفینیتی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋