موبو ارز

موبو ارز

مجله اینترنتی و خبری موبو ارز (به انگلیسی: Mobo Arz) یک وبسایت ایرانی است که بصورت رسمی و تحت نظر قانون خدمات رایگان یادگیری و آموزش حوزه ارزهای دیجیتال و اخبار ارز دیجیتال به کاربران خود ارائه می‌دهد.

معرفی ارزان ترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری 2022

 

 

همه ارزهای دیجیتال ارزان قیمت رمزنگاری شده نیستند و ارزش سرمایه گذاری را دارند. اگر به دنبال ارزان ترین ارز دیجیتال هستید، به جای درستی آمده اید. برخی از ارزهای دیجیتال، که بیت کوین هستند، توانسته اند خود را به خوبی در بازار ثابت کنند، بنابراین ارزش سرمایه گذاری پیدا کرده اند. در این مقاله در مورد ارزهای دیجیتال ارزان که اکثرا بیت کوین نیستند صحبت خواهیم کرد.
لطفا توجه داشته باشید که این مقاله توصیه سرمایه گذاری نیست. به یاد داشته باشید که قبل از سرمایه گذاری در هر ارز دیجیتال، تحقیقات خود را به طور کامل انجام دهید. سرمایه گذاری امنیت مالی را در حال حاضر و آینده تضمین می کند و به شما امکان می دهد دارایی های خود را چند برابر کنید. در این دنیای فناوری و فناوری، ارزهای دیجیتال به یکی از داغ ترین موضوعات سرمایه گذاری در سال های اخیر تبدیل شده اند. میلیون‌ها سرمایه‌گذار هستند که می‌توانند در مدت زمان کوتاهی در دوره‌های نوسانات بازار، سودهای بزرگی به دست آورند یا دارایی‌های خود را از دست بدهند.
برخی از مردم فکر می کنند که برای کسب سودهای کلان فقط باید روی ارزهای رمزپایه مانند بیت کوین سرمایه گذاری کنید، اما این یک تصور اشتباه است. زیرا ارزان ترین ارزهای دیجیتال موجود در بازار نیز برای سرمایه گذاری با قیمت پایین مناسب هستند. با سرمایه گذاری در ارزان ترین ارزهای دیجیتال می توانید دارایی های متعددی داشته باشید. البته باید مراقب باشید که در پروژه های قابل اعتماد سرمایه گذاری کنید تا دارایی های خود را از دست ندهید. برای خرید ارزان ترین ارز دیجیتال باید به ارزش بازار آن توجه کرد.

 

ارزش بازار؛ یک معیار مهم برای انتخاب ارزان ترین و امیدوارکننده ترین ارز دیجیتال

بسیاری از تازه واردان به بازار کریپتو فکر می کنند که هر چه قیمت یک ارز دیجیتال کمتر باشد، در آینده رشد بیشتری خواهد داشت، اما این یک تصور اشتباه است زیرا ابتدا باید ببینید که آیا این ارز دیجیتال پتانسیل رشد را دارد یا خیر. و برخاستن آیا وجود دارد؟بسیاری از مردم فقط به قیمت یک ارز دیجیتال بدون در نظر گرفتن ارزش بازار آن نگاه می کنند. محدودیت سرمایه گذاری یک ارز دیجیتال به ما درک بهتری از عملکرد فعلی و آینده یک ارز دیجیتال می دهد.
برای مثال پولکادوت و کاردانو را در نظر بگیرید. در بهمن 1400 این دو به ترتیب حدود 18 و 1 دلار قیمت دارند. ممکن است فکر کنید که قیمت بسیار پایین Cardano در مقایسه با Polkadata به این معنی است که Ada ظرفیت رشد بیشتری دارد، اما این تصور کاملاً اشتباه است. ارزش بازار این دو به ترتیب 35 و 18 میلیارد دلار است که به این معنی است که سرمایه بیشتری به بازار ارزهای دیجیتال Cardano سرازیر می شود و بنابراین رشد آن دشوارتر است. البته ارز دیجیتال کاردانو یکی از ارزان ترین ارزهای دیجیتال است.

 

لیست 22 ارزان ترین ارزهای دیجیتال؛ پروژه های قوی و امیدوار کننده برای سرمایه گذاری

این روزها ارزهای دیجیتال همه جا هستند. آنچه زمانی یک سرمایه گذاری "افراطی" بود، اکنون در مطبوعات مالی مورد توجه قرار گرفته است. حتی شبکه های مالی مانند CNBC هر روز در مورد بیت کوین صحبت می کنند و قیمت فعلی را روی صفحه نمایش می دهند. حتی سرمایه گذاران معمولی نیز از حرکت بیت کوین و ارزهای دیجیتال آگاه هستند. اما بیت کوین تنها ارز دیجیتال موجود نیست، گزینه های زیادی وجود دارد.

ترون ۰٫۰۶۸۰۶ دلار

ریپل ۰٫۳۵۶۴ دلار

دوج کوین ۰٫۰۶۶۱۹ دلار

رن ۰٫۱۵۱۳ دلار

نیر پروتکل ۴٫۴۰ دلار

کاردانو ۰٫۴۸۲۲ دلار

استلار ۰٫۱۱۲۹ دلار

انکر ۰٫۰۲۸۹۱ دلار

چین لینک ۶٫۸۵ دلار

وی چین ۰٫۰۲۴۳۹ دلار

ایاس ۱٫۰۳ دلار

مانا ۰٫۹۳۲۵ دلار

یونی سواپ ۷٫۳۹ دلار

تتر ۰٫۹۹۹۹ دلار

سندباکس ۱٫۳۶ دلار

پولکادات ۷٫۵۹  دلار

چیلیز ۰٫۱۱۳۲  دلار

دیفای کوین ۰٫۰۸۷۶۳ دلار

بیت تورنت ۰٫۰۰۰۰۰۰۹۰۴۵ دلار

نیم ۰٫۰۴۸ دلار

الگوراند ۰٫۳۵۴۲ دلار

شیبا اینو ۰٫۰۰۰۰۱۱۶۱ دلار

کرونوس ۰٫۱۲۸۲  دلار

 

ریپل (XRP)، ارزان‌ترین ارز دیجیتال زیر 1 دلار است

قیمت ریپل تا 19 جولای: 0.3564 دلار
ریپل یک ارز دیجیتال منبع باز است که از یک بلاک چین به نام XRP Ledger استفاده می کند. XRP Ledger توسط ریپل، یک شرکت بلاک چین سازمانی که تراکنش های جهانی را تسهیل می کند، توسعه داده شده است. توکن XRP برای پرداخت ها ساخته شده است و می تواند تراکنش ها را سریع تر، ایمن تر و ارزان تر از زیرساخت استاندارد پرداخت جهانی انجام دهد.
ریپل در حال حاضر درگیر شکایتی است که توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) تنظیم شده است. طبق گفته FXStreet، ریپل 200 میلیون دلار از سهام سری C را از یکی از سرمایه گذاران خود بازخرید کرد. او می‌گوید این حرکتی از سوی تحلیلگران برای حمایت از پیشنهاد او قبل از عرضه اولیه اولیه سهام است. انتظار می رود که ریپل پس از رفع شکایت SEC، IPO خود را اعلام کند. همچنان می توانید ریپل را با کمتر از 1 دلار خریداری کنید.

 

دوج کوین (DOGE)

قیمت Dogecoin تا 19 جولای: 0.06619 دلار
Dogecoin به عنوان یک الگوی رفتاری ایجاد شد، اما برای کسانی که از آن استفاده می کنند بسیار جدی شده است. این memecoin در مقایسه با بالاترین حد خود در 52 هفته (0.7376 دلار) قطعا "ارزان" است. قیمت فعلی کمی بالاتر از چند ماه پیش است که دوج در کمترین قیمت خود در 11 ماه گذشته بود.
برخلاف بسیاری از ارزهای دیجیتال دیگر که عملکرد واقعی را انجام می دهند، Dogecoin به عنوان شوخی بیت کوین ایجاد شد. سال گذشته، قیمت Dogecoin بر اساس تبلیغات تبلیغاتی در تابلوهای پیام و توییت های ایلان ماسک به شدت افزایش یافت. همان نوع حدس و گمان هایی که در سال 2021 گیم استاپ را بیش از 400 درصد در یک هفته افزایش داد. البته، این احتمالاً برای کسانی که سود واقعی دارند و همچنان به دنبال ارزهای دیجیتال «ارزان» هستند، اهمیتی ندارد. در دسامبر 2021، ماسک در توییتی نوشت: «تسلا برخی از محصولات را برای خرید با دوج آماده می‌کند و خواهیم دید که چگونه خواهد شد».
با این حال، Dogecoin در چند ماه گذشته به شدت تحت تاثیر فروش ارزهای دیجیتال قرار گرفته است. هنوز مشخص نیست که آیا این افزایش قیمت ادامه خواهد داشت یا خیر.

 

اتصال چین (LINK)

قیمت لینک چین تا 19 جولای: 6.85 دلار
به گفته کوین بیس، Chainlink یکی دیگر از توکن های اتریوم است که شبکه اوراکل غیرمتمرکز Chainlink را نیرو می دهد. این شبکه برای اتصال ایمن به منابع داده خارجی، API ها و سیستم های پرداخت استفاده می شود.
ChainLink خود را اینگونه توصیف می‌کند که داده‌های دنیای واقعی و محاسبات خارج از زنجیره را قادر می‌سازد تا قابلیت‌های قراردادهای هوشمند را گسترش دهد و در عین حال جنبه‌های مثبت فناوری بلاک چین، یعنی تضمین امنیت و قابلیت اطمینان را حفظ کند. قیمت Jinlink به طور پیوسته در حال حرکت است و در حال حاضر با افزایش 4.81 درصدی با قیمت 11.98 دلار معامله می شود و یکی از ارزان ترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری است.

 

تعویض واحد (UNI)

قیمت سکه UNI تا 19 جولای: 7.39 دلار
یکی از بازیگران کلیدی در میان صرافی‌های غیرمتمرکز، UniSwap تجارت توکن‌های مالی غیرمتمرکز را بین دارندگان توکن خودکار می‌کند و به هر کسی که دارای ارز دیجیتال UNI است اجازه می‌دهد برای هر جفت توکن یک استخر نقدینگی ایجاد کند. .
پایه. اخبار گزارش می دهد که در حالی که UniSwap بسیار نوسان است، این مزیت را دارد که نقش مهمی در صرافی های غیرمتمرکز ارزهای دیجیتال ایفا کند.

 

کاردانو (ADA)

قیمت کاردانو تا 19 جولای: 0.4822 دلار
Cardano یکی از ارزان ترین ارزهای دیجیتال موجود در بازار است که 0.872 دلار قیمت دارد. این مجله ارز دیجیتال در 24 ساعت گذشته تقریباً 8.99 درصد افزایش یافته است. به گفته کوین بیس، کاردانو یک پلتفرم بلاک چین است که بر اساس پروتکل اجماع اثبات سهام به نام Ouroboros ساخته شده است که می تواند تراکنش ها را بدون پرداخت هزینه های بالا تایید کند. زبان برنامه نویسی Haskell برای توسعه کاردانو استفاده می شود. نماد کاردانو، ADA، از ریاضیدان قرن نوزدهم آدا لاولیس می آید. به گفته توسعه دهندگان، Ouroboros به شبکه Cardano اجازه می دهد تا غیرمتمرکز باشد و توانایی مقیاس برای نیازهای جهانی را بدون قربانی کردن امنیت فراهم می کند.
کاردانو تاکنون سابقه چشمگیری داشته است. به گفته InvestorPlace، بیش از 20 میلیون تراکنش را بدون وقفه پردازش کرده است و اخیراً ADACash را راه اندازی کرده است، توکن پاداشی که در کمتر از یک ماه 10000 کاربر را جذب کرده است. پروژه های آینده شامل بازار توکن NFT و مبادله برای تراکنش های DeFi است. طبق گفته ZyCrypto، تا 9 آوریل، حدود 1000 پروژه بر روی بلاک چین کاردانو ساخته شده است. به گفته InvestorPlace، ارتقای آتی به نام Hydra به طور قابل توجهی فیدهای پردازش را افزایش می دهد که می تواند قیمت را افزایش دهد.

 

چند ضلعی (MATIC)

قیمت Matic تا 19 جولای: 0.8935 دلار
Polygon یک برنامه غیرمتمرکز است که بر روی شبکه اتریوم ساخته شده و راهی برای تبدیل اتریوم به یک سیستم چند زنجیره ای است. با پشتیبانی صرافی‌های ارز دیجیتال کوین‌بیس و بایننس، Polygon می‌تواند راه‌حلی باشد که توسعه‌دهندگان برای استقرار سریع‌تر، کارآمدتر و با هزینه کمتر برنامه‌های غیرمتمرکز نیاز دارند و ارز MATIC را به‌عنوان یک توکن ردیف دوم می‌بیند. یعنی یک توکن ساخته شده بر روی یک بلاک چین موجود.
طبق گزارش یو اس نیوز، این می تواند نشانه خوبی برای Polygon باشد، جایی که ارز دیجیتال MATIC در اوایل دسامبر 2021 مقاومت نشان داد و با کاهش سایر ارزهای دیجیتال 21 درصد افزایش یافت. از آن زمان به دلیل رقابت کوتاه شده است، اما تحلیلگران می گویند Polygon توسط یک تیم قوی و فناوری صوتی پشتیبانی می شود و MATIC را به سرمایه گذاری بلندمدت خوبی تبدیل می کند.

 

ستاره (XLM)

قیمت ستاره تا 19 جولای: 0.1129 دلار
Stellar شبکه پرداخت خود را دارد که از لومن به عنوان ارز خود استفاده می کند. در حالی که هر کسی می تواند از این شبکه استفاده کند، می توان از آن برای اتصال موسسات مالی که تراکنش های بزرگ را انجام می دهند نیز استفاده کرد. در شبکه استلار، برخلاف شبکه‌های بلاک چین سنتی یا حتی رقیب، می‌توان چنین تراکنش‌هایی را تقریباً فوری و رایگان انجام داد.
قیمت توکن های Stellar در سال گذشته (2021) بسیار نوسان بوده است، اما تحلیلگران صنعت انتظار دارند قیمت XLM در سال 2022 افزایش قابل توجهی داشته باشد. توکن XLM پس از کاهش قیمت ارز دیجیتال که در پایان دسامبر 2021 اعمال شد، دوباره فعال می شود. و آغاز سال 2022. این توکن در دو ماه گذشته تقریباً 14 درصد افزایش یافته است. به گفته InvestorPlace، با مشاهده قیمت بیت کوین می توانید ببینید که XLM به کجا می رود، این دو ارز دیجیتال معمولا در یک جهت حرکت می کنند.

 

جعبه شنی

قیمت ارز SAND تا 19 جولای: 1.36 دلار
Sandbox یک فروشگاه ابرداده مبتنی بر بلاک چین است. یک بازی مجازی که از مدل «بازی برای پول» استفاده می کند و به کاربران امکان ایجاد، خرید، فروش و جمع آوری دارایی های دیجیتال را می دهد. Pixowl این بازی را در سال 2011 ساخت تا بلاک چین را به بازی های اصلی معرفی کند. سرمایه گذاران این شبکه عبارتند از Atari، Helix و CryptoKitties.

 

غیر متمرکز (MANA)

هزینه مانا تا 19 جولای: 0.9325 دلار
ارز مانا توکن MANA یک بازی واقعیت مجازی مبتنی بر بلاک چین اتریوم به نام Decentraland است. Securities.io Decentraland را به عنوان یک دنیای مجازی سه بعدی توصیف می کند که در آن کاربران برای توسعه زمین و کسب درآمد، خرید کالاها و خدمات و بازدید از سایر املاک خرید می کنند. این پروژه ارز دیجیتال با سرمایه 3.96 میلیارد دلاری بازی کودکانه نیست. MANA با وجود کاهش قیمت از 5.48 دلار در نوامبر 2021، همچنان با قیمت 1.61 دلار معامله می شود.

 

پروتکل NEAR

قیمت ارز نزدیک به 19 جولای: 4.40 دلار
پروتکل NEAR یک بلاک چین لایه 1 است که به عنوان یک پلتفرم رایانش ابری با سرعت تراکنش های سریع تر، توان عملیاتی بهتر و افزایش قابلیت همکاری در مقایسه با بلاک چین های رقیب طراحی شده است. اگرچه فاقد ویژگی‌های پیشرفته برخی دیگر از بلاک‌چین‌های موجود در این لیست است، گروهی که مسئول به‌روزرسانی کد اصلی و انتشار به‌روزرسانی‌ها است، قصد دارد یک پلتفرم بسیار امن ایجاد کند که بتواند دارایی‌های ارزشمندی مانند مدیریت پول و هویت را ذخیره کند و در عین حال قابلیت‌هایی را نیز ارائه دهد. مردم روزمره» NEAR در اواخر این ماه استیبل کوین دلار USN خود را راه اندازی خواهد کرد.
یک الگوریتم اثبات سهام به نام Doomslug از پلتفرم در برابر افزایش هزینه ها محافظت می کند و فناوری Nightshade تاریخچه تراکنش های بلاک چین را برای سرعت بخشیدن به کارها تقسیم می کند. این پروژه پتانسیل کاهش موانع پذیرش وب 3.0 را دارد.

 

Tron (TRX)؛ ارزان ترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری

قیمت ترون تا 19 جولای: 0.06806 دلار
Tron یکی از محبوب ترین ارزهای دیجیتال در جهان است و از سال 2017 وارد بازار شده است. اگر به دنبال یک ارز دیجیتال ارزان و پایدار هستید؛ با نوسانات تقریبا کمتر، Tron یک گزینه عالی است. این سیستم عامل مبتنی بر بلاک چین می تواند قراردادهای هوشمندی را اجرا کند که به توسعه دهندگان اجازه می دهد برنامه های غیرمتمرکز (dApps) بسازند.
هدف اصلی ترون گرد هم آوردن مصرف کنندگان و ارائه دهندگان محتوا برای تراکنش های همتا به همتا است. خرید BitTorrent، یک سرویس اشتراک فایل، توسط این شرکت در سال 2018 گام مهمی در راستای این هدف بود. این پلتفرم می تواند 2000 تراکنش در ثانیه را انجام دهد. به این ترتیب، Tron از نظر عملکرد با پردازنده های اصلی پرداخت مانند PayPal برابری می کند.

 

شیلی (CHZ)، یکی از سرگرم کننده ترین ارزهای دیجیتال

نمودار قیمت نقدی شیلی تا 19 جولای: 0.1132 دلار
Chiliz یک پروژه رمزنگاری سرگرمی و ورزشی است. نماد دیجیتال آن در سال 2018 منتشر شد. Socios یک پلت فرم تعامل با طرفداران است که با برخی از بزرگترین تیم های ورزشی جهان کار می کند. Chiliz ارز دیجیتال رسمی پلتفرم Socios و یک صرافی خصوصی است.
در نتیجه، طرفداران می توانند برای تیم های مورد علاقه خود در Socios، توکن و رای بخرند. طرفدارانی که این توکن ها را خریداری می کنند می توانند بر تیم های ورزشی مورد علاقه خود تأثیر بگذارند. به عنوان مثال، یک تیم ممکن است به دارندگان سکه اجازه دهد تا در مورد طرح پیراهن هایی که می پوشند رای دهند.

 

رن (REN)؛ امیدوار کننده ترین ارز دیجیتال برای خرید در سال 2022

قیمت رن تا 19 جولای: 0.1513 دلار
رن در سال 2017 توسط کارشناسان فناوری اطلاعات و ارزهای دیجیتال راه اندازی شد. رن یک توکن پروتکل باز اتریوم است که به هر توکن ارز دیجیتال اجازه می دهد از طریق بلاک چین منتقل شود و آزادی تراکنش را برای کاربران ایجاد کند. همچنین به توسعه دهندگان این امکان را می دهد تا توکن های ایجاد شده در سایر بلاک چین ها را در برنامه های خود ادغام کنند.
هدف این پروژه این است که به مردم عادی در سراسر جهان امکان پرداخت امن، سریع و خصوصی را بدهد. ویژگی اصلی که رن را از سایر ارزهای دیجیتال متمایز می کند، الگوریتم Ryo Currency است که یک ارز دیجیتال قدرتمند است.

 

لنگر (ANKR)؛ با انگیزه روی یک ارز دیجیتال رو به رشد سرمایه گذاری کنید

قیمت ثابت از 19 جولای: 0.02891 دلار
Ankr یک توکن ERC-20 است که در سپتامبر 2018 در شبکه اتریوم راه اندازی شد. Ankr یک پلت فرم محاسبات ابری مستقل است. حتی با خدمات وب آمازون (AWS) و سایر ارائه دهندگان مشابه رقابت می کند. این شبکه به شرکت‌های رایانش ابری اجازه می‌دهد ماشین‌هایی را که قبلاً استفاده نشده‌اند اجاره کنند.
در ازای توکن‌های ANKR، شرکت‌های رایانش ابری می‌توانند بهتر از قدرت پردازشی خود استفاده کنند. استفاده از دارایی های کم استفاده نیز یک راه عالی برای کمک به محیط زیست است. Ankr همچنین دارای ابزارهای چند زنجیره ای و معماری گره های توزیع شده در سطح جهانی است. این بدان معناست که می تواند با چندین بلاک چین کار کند.

 

ارز دیجیتال چین وی (VET)

قیمت وی ​​چین تا 19 جولای: 0.02439 دلار
اگر به دنبال یک ارز دیجیتال واقعا ارزان هستید، شاید VeChain گزینه خوبی برای شما باشد. WeChain فقط با 0.0003 دلار معامله می شود.
VeChain، ارز بلاک چین با نام قابل توجه VeChain Thor، برای انتقال ارزش از طریق شبکه استفاده می شود. بلاک چین VeChain Thor به طور خاص برای مدیریت زنجیره های تامین و فرآیندهای تجاری با استفاده از فناوری دفتر کل توزیع شده طراحی شده است.

 

ارز دیجیتال EOS (EOS)

قیمت IAS تا 19 جولای: 1.03 دلار
EOS یک رقیب برای اتریوم در نظر گرفته می شود، اما به نظر می رسد هر دو در دنیای رمزارز همزیستی دارند. توکن EOS روی بلاک چین EOSIO است. مانند بسیاری از رقبای خود، بلاک چین EOSIO برای تسهیل تراکنش های بزرگ با سرعت و امنیت بالا طراحی شده است. به گفته توسعه‌دهندگان، این پلتفرم سریع و مقیاس‌پذیر، بسیار قابل تنظیم، توسعه‌دهنده پسند و متمرکز بر امنیت است. IAS یکی از ارزان ترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری است.

 

ارز دیجیتال پولکادات (DOT)

قیمت Polkadata تا 19 ژوئیه: 7.59 دلار
پولکادات یکی از جالب‌ترین نام‌های ارزهای دیجیتال را دارد و به عنوان یک رمز در شبکه پولکادات عمل می‌کند. به گفته توسعه دهندگان، توکن DOT سه هدف اصلی را دنبال می کند: ایجاد حاکمیت برای شبکه، راه اندازی شبکه و ایجاد پاراچین ها با اتصال توکن های Polkadata. اگرچه ممکن است برای سرمایه‌گذارانی که با این فضا آشنا نیستند، این یک زبان خارجی به نظر برسد، سود 1300 درصدی در توکن پولکادوت از آگوست 2020 چیزی است که همه می‌توانند آن را بفهمند. اما پولکادوت با قیمت 9.70 دلار مقرون به صرفه است.

 

تتر (USDT)

نمودار قیمت Live Tether از 19 جولای: 0.9999 دلار
به گفته کوین بیس، تتر یک توکن اتریوم است که توسط دلار پشتیبانی می شود. با 1 دلار به ازای هر توکن، تتر همچنان ارزان‌ترین ارز دیجیتال است. با این حال، این قیمت احتمالاً به اندازه بسیاری از ارزهای دیجیتال دیگر بالا نیست. زیرا توکن تتر 1 به 1 با ارزش دلار آمریکا گره خورده است.

 

ارز دیجیتال DeFi Coin

قیمت تا 19 جولای: 0.08798 دلار
آیا نام Defy Coin (DEFC) را شنیده اید؟ خوب، به احتمال زیاد شما در مورد آن نشنیده اید. فرقی نمی کند، این ارز دیجیتال به سختی در بین 5000 ارز دیجیتال برتر بازار جای گرفته و طرفداران خود را پیدا کرده است. این توکن در می 2021 معرفی شد. اخیراً زمانی که تیمش DeFi Swap را راه اندازی کرد، مورد توجه قرار گرفت. DeFi Coin از این پلتفرم پشتیبانی می کند.
در حالی که این توکن پاداش های باورنکردنی را برای دارندگانش به ارمغان آورده است، افرادی هستند که معتقدند این یک کلاهبرداری است.

 

ارز دیجیتال بیت تورنت (BTT)

قیمت تا 19 جولای: 0.0000009059 دلار
BitTorrent BTT یک پلت فرم غیرمتمرکز به اشتراک گذاری فایل همتا به همتا (P2P) در سال های اخیر است. BitTorrent اولین بار در جولای 2001 راه اندازی شد و در جولای 2018 توسط پلتفرم بلاک چین Tron خریداری شد. بیت تورنت چندین ابزار جدید از زمان خرید خود اضافه کرده است، با BTT، یک توکن ارز دیجیتال بومی سفارشی که در فوریه 2019 منتشر شد. BTT با استفاده از استاندارد TRC-10 راه اندازی شد. در بلاک چین خود TRON.
طبق وایت پیپر رسمی، بیت تورنت در حال حاضر "بزرگترین پروتکل ارتباطی غیرمتمرکز P2P" در جهان است.

 

رطوبت ارز دیجیتال (رطوبت)

قیمت تا 19 جولای: 0.04662 USD
NEM یک بلاک چین است که در مارس 2015 منتشر شد. این پلتفرم یکی از پیشگامان صنعت ارزهای دیجیتال بود و در آن زمان سعی در بهبود کاستی های سایر بلاک چین ها داشت. این یکی از اولین بلاک چین های کامل غیر تورینگ بود که دارای توکن های تعریف شده توسط کاربر (موسوم به موزاییک)، فضاهای نام، حساب های چند امضایی و سیستم شهرت P2P بر اساس EigenTrust++ بود. بارزترین سهم آن در این زمینه مکانیسم اجماع اثبات سهام است که هدف آن پاداش دادن به فعالیت زنجیره ای و جلوگیری از تمرکز ثروت معمولاً با اثبات سهام است. سرویس گیرنده NIS به زبان جاوا نوشته شده است.

 

ALGO، امیدوار کننده ترین ارز دیجیتال زیر 1 دلار

قیمت نقدی الگوراند تا 19 جولای: 0.3542 دلار
Algorand یکی از امیدوارکننده‌ترین ارزهای دیجیتال زیر 1 دلار برای خرید در سال 2022 است. Algorand که در سال 2018 راه اندازی شد، به لطف فناوری بلاک چین فوق سریع و همه کاره خود، از رشد ثابتی برخوردار بوده است. الگوراند اکوسیستم بزرگی دارد و ارزش بازار آن 2 میلیارد دلار است.
ارز دیجیتال ALGO یکی از بهترین ارزهای دیجیتال زیر 1 دلار برای خرید در سال 2022 است. زیرا هدف آن افزایش مطلوبیت و تقاضای توکن آن است. این کار در اوایل سال 2022 آغاز شد، زمانی که بنیاد Algorand کمک مالی 10 میلیون دلاری را برای توسعه یک پل EVM و 20 میلیون دلار دیگر برای حمایت از اجرای قراردادهای هوشمند مبتنی بر اتریوم و dApps توسط Algorand اعلام کرد.
این امر دید زیادی را برای الگوراند ایجاد کرد و حتی به آن کمک کرد تا همکاری های زیادی با برندهای داخلی و خارجی داشته باشد. با این حال، بیشترین تاثیرگذاری برای سال 2022 در می 2022 رخ داد، زمانی که فیفا پلتفرم بلاک چین خود Algorand را رسمی کرد.

 

کرونوس (CRO)، بهترین ارز دیجیتال مبتنی بر صرافی زیر 1 دلار برای خرید در سال 2022

قیمت کرونوس تا 19 جولای: 0.1282 دلار
کرونوس، ارز رمزنگاری شده سابق Crypto.com، توکن بومی بلاک چین کرونوس، یک شبکه بلاک چین نسبتا جدید ایجاد شده توسط صرافی Crypto.com است. کریپتوکارنسی کرونوس نه تنها به دلیل جدید بودن دارایی، بلکه به دلیل پتانسیل آن برای افزایش ارزش در آینده، در میان برترین ارزهای رمزپایه زیر 1 دلار برای خرید قرار دارد.
این توکن ابزاری برای یکی از صرافی‌های ارز دیجیتال و پلت‌فرم‌های DeFi است که سریع‌ترین رشد را دارد. به عنوان مثال، پلتفرم سهامداری و وام دهی Cronos Chain DeFi که در نوامبر 2021 راه اندازی شد، در اوایل سال 2022 در مجموع بیش از 4 میلیارد دلار ارزش داشت.
توسعه دهندگان توکن Crypto.com و CROها نیز به طور فعال برای افزایش موارد استفاده آلتکوین کار می کنند. آنها علاوه بر ترویج پلتفرم‌های وام‌دهی و سرمایه‌گذاری کریپتو خود، یک طرح پاداش CRO برای برنامه‌های پرداخت Crypto.com و ویزا کارت راه‌اندازی کرده‌اند. انتظار می‌رود مانند توکن‌های بایننس و BNB یا صرافی‌های FTX و توکن‌های FTT، قیمت توکن CRO 10000 درصد افزایش یابد و در 5 سال آینده به 10 دلار برسد.

 

روی Shiba Ino (SHIB) سرمایه گذاری کنید، یک میم سکه با پتانسیل بسیار

نمودار قیمت فعلی شبا تا 19 جولای: 0.000001161 دلار
شیبا اینو دومین میم سکه با ارزش است. شیبا اینو نیز یکی از ارزان ترین ارزهای دیجیتال امروزی است. ممکن است قیمت شیبا به 1 دلار هم نرسد. با این حال، ارز دیجیتال Sheba یکی از بهترین ارزهای دیجیتال زیر 1 دلار برای خرید در سال 2022 است. زیرا نوید افزایش ارزش زیادی را می دهد.
ترکیبی از بازار رو به رشد کریپتو، جامعه، و تایید افراد مشهور و همچنین افزایش قیمت این میم کوین، به Shiba Inu کمک کرد تا در اوایل سال 2021 بیش از 5 میلیون درصد رشد کند و دارندگان آن فوق العاده ثروتمند شوند.
با این حال، این بار، Shiba Inu چیزی بیش از یک بازار محبوب، پشتیبانی جامعه و شوق memecoin دارد که ارزش آن را افزایش می دهد. در چند ماه گذشته، توسعه‌دهندگان Shiba Inu با مشارکت با بازار NFT، پلتفرم راه‌اندازی توکن و فروشگاه‌های مختلف تجارت الکترونیک، به دنبال گسترش موارد استفاده SHIB بوده‌اند. آنها همچنین نرخ سوخت را برای قیمت‌های توکن SHIB افزایش داده‌اند، که انتظار می‌رود همه اینها قیمت‌های SHIB و سبد سرمایه‌گذاران را به سطوح بی‌سابقه سوق دهد.

 

ارزش بازار چیست و چگونه محاسبه می شود؟

ارزش بازار ارزش فعلی یک ارز دیجیتال را نشان می دهد. برای محاسبه آن کافی است تعداد ارزهای در گردش یک ارز را در قیمت هر واحد ضرب کنیم. به عنوان مثال، اگر x بیت کوین در گردش باشد و قیمت هر btc برابر با Y دلار باشد، باید X را در Y ضرب کنم تا سقف برند را محاسبه کنم. به عنوان مثال، X و Y به ترتیب 19,080,218.00 (تعداد ارزهای در گردش) و 20,000 هستند. با ضرب این دو، به ارزش بازار بیت کوین 383,654,719,273 میلیون دلار می رسیم.
با محاسبه ارزش بازار یک ارز دیجیتال، به این نتیجه می رسیم که آیا این ارز برای سرمایه گذاری مناسب است یا اینکه پتانسیل رشد خوبی در آینده خواهد داشت.

 

ارزان ترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری در سال 2022 چیست؟

اگر آماده سرمایه گذاری در برخی ارزهای دیجیتال هستید، این 10 سکه را بررسی کنید:
نوسان
دوج کوین
ستاره
جعبه شنی
رژ لب
مانا
وی چین
کاردانو
یک تعویض

 

کدام ارز دیجیتال بهترین ارز دیجیتال در سال 2025 خواهد بود؟

با نزدیک شدن به پایان روند نزولی، بیت کوین همچنان جایگاه خود را به عنوان برترین ارز دیجیتال حفظ می کند و بین سال های 2022 تا 2025 پتانسیل رشد دارد.

 

از کجا می توان ارزان ترین ارزهای دیجیتال را خریداری کرد؟

برای خرید هر یک از ارزهای فوق می توانید در صرافی پینگی ثبت نام کرده و دارایی مورد نظر خود را خریداری کنید.

 

راه حل

ارزان‌ترین ارزهای دیجیتالی که در این مقاله به آنها اشاره کردیم، قیمت‌های کمی پایین‌تر از سایر ارزهای دیجیتال دارند. به این معنا که خرید آنها ارزان است. با این حال، اگر عاقلانه انتخاب کنید، ارزان ترین ارزهای دیجیتال پتانسیل بالایی برای رشد دارند.

موبو ارز
موبو ارز مجله اینترنتی و خبری موبو ارز (به انگلیسی: Mobo Arz) یک وبسایت ایرانی است که بصورت رسمی و تحت نظر قانون خدمات رایگان یادگیری و آموزش حوزه ارزهای دیجیتال و اخبار ارز دیجیتال به کاربران خود ارائه می‌دهد.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
crypto.lover.irani
توی شرایط الان واقعا خوبه که بازارهای سرمایه گذاری رو دنبال کنیم.مقاله شما هم بسیار مفید بود مخصوصا برای من که تازه وارد این بازار شدم و با مطالب و آموزش های ارزوب کمی پیشرفت کردم و همچنین محتوای شما بسیار مفید بود
لطفا باز هم ادامه بدید
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋