kateoustinnn

kateoustinnn

توسط ۱ نفر دنبال می شود

آیا پروتز سینه عوارض دارد ؟

زنان در سراسر جهان ممکن است به دلایل مختلفی به دنبال راه هایی برای بزرگ کردن سینه های خود باشند. امروزه روش اصلی بزرگ کردن سینه و ترمیم موهای از دست رفته پروتز سینه است. با استفاده از این روش می توان به سینه ها شکل دلخواه داد و همچنین میزان از دست دادن سینه ها به دلیل کاهش وزن، سوء تغذیه، شیردهی و برخی بیماری ها را برعکس کرد. پروتز سینه ، سینه ها را خوش فرم می کند و شکلی متقارن و زیبا به آنها می دهد.

یکی از شایعات بزرگ در مورد پروتز سینه این است که بخشی از علت سرطان سینه است و به مرور زمان باعث ایجاد این سرطان در زنان می شود.به همین دلیل است که بسیاری از زنان از انجام آن می ترسند، حتی اگر بخواهند سینه های زیباتری داشته باشند. اما سوال اینجاست که چقدر صحت دارد؟ آیا واقعا پروتز عامل سرطان سینه است؟ آیا پروتز سینه باعث آسیب به عضلات و اعصاب سینه می شود؟ در این مقاله به این سوالات پاسخ داده و مزایا، معایب و دلایل نیاز به پروتز سینه را توضیح خواهیم داد. پس اگر می خواهید این کار را انجام دهید تا انتها با ما همراه باشید.

جراحی پروتز سینه چیست؟


به طور کلی، زنان از جراحی سینه برای حل مشکلات مختلف استفاده می کنند. هر گونه مشکل ارثی یا ناشی از افزایش سن، تصادف و ... در پستان را می توان با جراحی سینه برطرف کرد. مشکلات ظاهری سینه از طریق جراحی پروتز سینه برطرف می شود. با این جراحی می توان سینه ها را بزرگ و شکل داد. سایر انواع جراحی برای اصلاح شکل و تقارن سینه، کاهش تنش و کاهش سینه های بزرگ انجام می شود.

پروتز سینه یک چربی مصنوعی است که برای اصلاح یا شکل دادن به سینه استفاده می شود. این پروتز را می توان در اشکال مختلف و با استفاده از ترکیبات مختلف ساخت. ترکیبات سازگار با بدن انسان و در حین حضور در بدن به آن آسیب نمی رساند. پروتز سینه از طریق بدن فرد وارد می شود و به بهبود سینه ها کمک می کند.

 

پروتز سینه سینه ها را زیبا و جذاب می کند. به همین دلیل اعتماد به نفس زنان را افزایش می دهد و آنها را خوش اندام می کند. این جراحی ماندگاری بالایی دارد و پروتزهای استفاده شده در آن کاملاً با ساختار بدن مطابقت دارد.به همین دلیل احتمال بروز آلرژی یا عدم تحمل یا به خطر انداختن سلامت سلولی پستان پس از جراحی بسیار کم است. نتایج پروتز سینه کاملا طبیعی است و افراد مختلف با استفاده از آن سینه هایی زیبا و جذاب خواهند داشت.


تفاوت بزرگ کردن سینه و پروتز


دو عملیات کاملا مجزا و انجام شده برای اهداف مختلف. هدف از بزرگ کردن سینه بالا بردن سینه و رفع تنش آن است. اما هدف اصلی پروتز سینه تهیه کتاب برای سینه و رفع عدم شکل و عدم تقارن در آن است. البته پروتز سینه نیز برای رفع افتادگی عضلات لازم است. اما برای افتادگی شدید بهتر است از روش های بزرگ کردن سینه استفاده کنید.

توجه داشته باشید که پروتزهای بزرگتر نمی توانند افتادگی سینه را ترمیم کنند. بنابراین اگر یک پزشک چنین پیشنهادی را به شما ارائه دهد، مهارت ها و توانایی های او مورد تردید قرار می گیرد. مقدار پروتز سینه ای که قصد انجام آن را دارید به میزان بزرگ کردن سینه شما بستگی دارد. سینه های بزرگتر نیاز به کمان بزرگتر دارند تا سینه های بزرگتر. بسته به اندازه پروتز از برش هایی در سینه استفاده می شود.

چگونه پروتز سینه بسازیم؟


پروتز سینه نسبت به سایر جراحی های زیبایی کمتر تهاجمی و ایمن تر است. مدت زمان این جراحی حدود دو ساعت است و دوره نقاهت پس از آن مانند سایر جراحی ها از یک تا دو هفته متغیر است. به طور کلی، پزشک و بیمار چند جلسه قبل از جراحی برای ارزیابی کامل وضعیت پزشکی متقاضی برگزار می کنند. در این جلسات، پزشک بیمار را از وضعیت، انتظاراتش آگاه می کند و با توجه به تجربه و فرم بدنی که دارد، نوع، اندازه و شکل پروتز را تعیین می کند.

 

پزشک شما معمولاً این را بر اساس اندازه سینه ها، عرض و اندازه سینه ها تعیین می کند.برای انجام جراحی پروتز روی سینه، ایمپلنت ها در سه مکان مختلف انجام می شود. بسته به نوع پروتز و هدفی که پروتز برای سینه استفاده می شود، می توان آن را روی پیشانی، چربی قهوه ای روی سینه یا زیر سینه طبقه بندی کرد. این خطوط خیلی عمیق نیستند و اغلب در مکان های نامرئی ظاهر می شوند.

kateoustinnn
kateoustinnn

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋