perfect-women

perfect-women

مجله زیبایی و لاغری فرزانه

معرفی 5 جراح پروتز سینه در تهران 🤩 + ( آدرس و تلفن مطب )

جراحی بزرگ کردن سینه که به آن ایمپلنت یا پروتز سینه نیز می گویند، یک عمل زیبایی است که برای افزایش اندازه، شکل و حجم سینه های زنان طراحی شده است.

 این جراحی معمولاً شامل قرار دادن ایمپلنت‌ها در زیر بافت سینه یا زیر عضله قفسه سینه است تا ظاهری کامل‌تر و متناسب‌تر ایجاد کند. ایمپلنت‌ها در اشکال، اندازه‌ها و مواد مختلف از جمله سیلیکون و سالین در دسترس هستند تا با نیازها و ترجیحات فردی بیمار مطابقت داشته باشند. جراحی بزرگ کردن سینه معمولاً به صورت سرپایی و تحت بیهوشی عمومی انجام می شود و ممکن است چندین ساعت طول بکشد.

 

 زمان بهبودی بسته به فرد و وسعت عمل متفاوت است، اما اکثر بیماران می توانند در عرض چند روز تا یک هفته به کار و فعالیت های عادی خود بازگردند. مانند هر روش جراحی، خطرات و عوارض احتمالی مرتبط با جراحی بزرگ کردن سینه وجود دارد که باید قبل از انجام این عمل به دقت در نظر گرفته شود و با یک جراح پلاستیک واجد شرایط در میان گذاشته شود.

در ادامه به معرفی 5 جراح برتر و با تجربه در عمل پروتز سینه در تهران می پردازیم:

1. دکتر فاطمه حسینی زاده گان شیرازی

دکتر فاطمه حسینی زادگان شیرازی در سال ۱۳۷۸ با ورود به دانشگاه پزشکی شیراز به تحصیل رشته پزشکی پرداخته و سال ۱۳۸۵ فارغ التحصیل شدند. سال ۱۳۸۸ جراحی عمومی دانشگاه شهید بهشتی را شروع نموده و در سال ۱۳۹۳ فارغ التحصیل شده و موفق به کسب رتبه سوم بورد تخصصی در کشور شدند. سال ۱۳۹۴ در رشته فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی دانشگاه شهید بهشتی پذیرفته شده و با کسب رتبه سوم بورد فوق تخصصی فارغ التحصیل شدند.  

مدارک و گواهی نامه های دریافت شده دانشنامه تخصصی جراحی عمومی از دانشگاه شهید بهشتی، دانشنامه فوق تخصصی جراحی پلاستیک ترمیمی و سوختگی از دانشگاه شهید بهشتی، عضو انجمن جامعه جراحان ایران، عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران

از خدمات تخصصی جراحی خانم دکتر فاطمه حسینی زادگان جراح ماموپلاستی و لیفت سینه می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • ابدومینوپلاستی یا جراحی پلاستیک شکم
  • لیپوساکشن و پیکرتراشی
  • ماموپلاستی
  • پروتز سینه
  • ماستوپکسی یا لیفت سینه

آدرس:  تهران بلوار اندرزگو، بعد از مرکز خرید سانا، بن بست سالاری پلاک 16، واحد 302

تلفن: 02145786555

 

2. دکتر ناصر یاهو (متخصص جراحی چاقی و زیبایی)

دکتر ناصر یاهو متخصص جراحی چاقی و زیبایی با بیش از ۲۷ سال سابقه کار حرفه ای در حوزه های: پیکر تراشی ، اسلیو معده ، بای پس معده ، ابدومینوپلاستی ، بلفاروپلاستی ، پروتز سینه ، لیپوساکشن ، ماموپلاستی و ژنیکوماستی در تهران می باشد.

  • ۲۷ سال سابقه حرفه ای
  • فارغ التحصیل رشته پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی تهران
  • فارغ التحصیل رشته جراحی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
  • دوره لاپارسکوپی پایه در دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • دوره لاپاراسکوپی چاقی (Bariatric) در دانشگاه علوم پزشکی تهران
  • دوره جراحی پلاستیک و زیبایی و ترمیمی در بیمارستان امام حسین
  • دانش آموخته دکتر جمالی و دکتر حسینیان

جهت رفاه حال مشتریان عزیز دکتر ناصر یاهو قصد دارد عمل اسلیو معده را بصورت اقساطی انجام دهد. این شرایط فعلا تا اطلاع ثانوی برقرار می باشد. جهت کسب اطلاع از شرایط پرداخت؛ با ما تماس بگیرید.

تلفن :  ۸۸۶۵۱۳۷۵   |   ۰۹۱۲۲۰۵۶۶۴۲

آدرس : آدرس مطب : تهران – میدان ونک  – خیابان صانعی – پلاک ۵۰ – طبقه دوم – واحد ۴ 

 

3. خانم دکتر نفیسی

خانم دکتر نفیسی در سال 1377 در رشته جراحی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی ایران فارغ التحصیل شده و بورد تخصصی جراحی را همان سال دریافت نمودند.

  • با توجه به نیاز مبرم جامعه برای بررسی مشکلات و معاینات مکرر پستان از همان ابتدا فعالیت خود را در جهت آموزش و درمان‌ خانم هایی که شکایت بیماری های پستان داشتند آغاز و دوره های آموزشی و تحقیقاتی نحوه معاینه سینه و نحوه برخورد با بیماری های پستان را در مرکز بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار نمودند.
  • ایشان جراحی های خود را بیشتر به درمان سرطان پستان و جراحی های زیبایی سینه از جمله کوچک کردن و بزرگ کردن سینه محدود کردند.
  • ایشان در ادامه فعالیت هایشان دوره لیپوساکشن را به طور آکادمیک در سوئیس به عنوان اولین خانم جراح ایرانی در این کشور زیر نظر پرفوسور Linda آغاز نموده و پس از اتمام موفقیت آمیز این دوره به ایران بازگشته و اقدام به آموزش لیپوساکشن به پزشکانی که تمایل به این دوره را دارند نمودند.
  • ایشان برای تکمیل دوره های جراحی سرطان سینه و جراحی های زیبایی سینه مکررا به کشورهای اروپایی  به خصوص ایتالیا رفته و دوره های انکوپلاستیک یعنی استفاده از جراحی های زیبایی در درمان و جراحی سرطان سینه را دیده اند.

آدرس :  تهران، پاسداران، نبش اختیاریه جنوبی، پلاک ۲، طبقه اول

تلفن:  (021) 22852250

 

 

4. دکتر آرش نجف بیگی

دکتر آرش نجف بیگی، فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی، یکی از بهترین و فعال‌ترین جراحان پلاستیک حال حاضر شهر تهران هستند. دکتر آرش نجف‌بیگی، دوره پزشکی عمومی و تخصص خود را در دانشگاه تهران و بیمارستان شهدای تجریش گذرانده‌اند و مقطع فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی خود را در بیمارستان حضرت فاطمه دانشگاه تهران (که نخستین مرکز جراحی پلاستیک کشور است) طی کرده‌اند. از دیگر نکات مهم در مورد ایشان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عضو هیات علمی دانشگاه
  • عضو فعال انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی
  • عضو انجمن جراحان پلاستیک آمریکا
  • فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

طبق دیدگاه انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران، مراجع قانونی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: یکی از بهترین و فعال‌ترین جراحان پلاستیک کشور

تلفن‌ مطب :  ۰۲۱۸۶۰۸۴۳۲۶

آدرس : جردن ، بالاتر از تقاطع حقانی ، خیابان کیش پلاک 45 ، طبقه چهارم شرقی ، زنگ 7

 

5. دکتر علی حجت

دکتر علی حجت در خانواده ای تحصیل کرده متولد شده که پدرش دکتر حسین حجت فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی از آمریکا و مادرش فوق لیسانس روانشناسی کودک و نوجوان از آمریکا بود.

 ایشان پس از گذراندن پزشکی عمومی با رتبه برتر دانشگاه و طی کردن دوره تخصص جراحی عمومی در بورد تخصصی جراحی ایران با رتبه ممتاز پذیرفته شد پس از گذراندن دوران طرح و تعهد دوره فلوشیپ بیماریها و جراحی های پستان را زیر نظر بنیان گذار رشته جراحی پستان ایران (جناب آقای پروفسور اسماعیل اکبری) گذراند (دانشگاه شهید بهشتی). 

دکتر علی حجت دارای فلوشیپ جراحی پستان بوده و جراحی‌های بسیار در زمینه درمان سرطان سینه انجام داده‌اند، از این رو به عنوان فردی برجسته در زمینه فوق تخصص جراحی سینه فعالیت می‌کنند. بازسازی سینه، جراحی پروتز سینه و درمان بیماری‌های سینه از جمله تخصص‌های ایشان است.

  • رتبه ممتاز در معدل وامتحان کشوری دوره پزشکی عمومی
  • رتبه ممتاز بورد تخصصی جراحی کشوری
  • رتبه ممتاز دوره فلوشیپ فوق تخصص جراحی پستان و بیماری مربوط به سینه
  • شرکت در ده ها کنگره داخلی و خارجی جراحی پستان
  • انجام اولین پیوند کامل دست قطع شده(شریان-عصب-عروق) در استان یزد.

آدرس: میدان کاج، ابتدای خیابان سرو غربی ، جنب دبستان حکمت، پلاک٧، ساختمان میلان پرواز ،طبقه اول ،پلاک٨

تلفن:۰۲۱۲۲۳۸۶۷۱۸

 

 

سخن پایانی

انتخاب جراح بزرگ کردن سینه مناسب یک تصمیم مهم است که نیاز به بررسی دقیق دارد. در اینجا چند فاکتور برای در نظر گرفتن وجود دارد:

     صدور گواهینامه بورد: جراحی را انتخاب کنید که دارای گواهینامه هیئت جراحی پلاستیک آمریکا باشد.

     تجربه: به دنبال جراحی باشید که سال ها تجربه انجام عمل بزرگ کردن سینه را داشته باشد و سابقه خوبی در جراحی های موفق داشته باشد.

     عکس های قبل و بعد: برای دیدن عکس های قبل و بعد از بیماران قبلی بخواهید تا از کار جراح ایده بگیرید.

     نظرات بیماران: نظرات آنلاین بیماران قبلی را بخوانید تا از تجربه آنها با جراح مطلع شوید.

     مشاوره: یک جلسه مشاوره با جراح برنامه ریزی کنید تا در مورد اهداف خود صحبت کنید و هر سوالی دارید بپرسید. این همچنین به شما فرصتی می دهد تا مهارت های ارتباطی و نحوه کنار تخت را ارزیابی کنید.

     اعتباربخشی تسهیلات: مطمئن شوید که جراح در یک مرکز معتبر با شهرت خوبی برای ایمنی بیمار عمل می کند.

     هزینه: در حالی که هزینه نباید تنها عامل باشد، مهم است که جراحی را انتخاب کنید که دستمزدهایش منطقی و شفاف باشد.

به طور کلی، برای انجام تحقیقات خود وقت بگذارید و جراحی را انتخاب کنید که به شما احساس راحتی و اعتماد به توانایی های خود می کند تا به شما در دستیابی به نتایج دلخواهتان کمک کند.

perfect-women
perfect-women مجله زیبایی و لاغری فرزانه

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋