kateoustinnn

kateoustinnn

توسط ۱ نفر دنبال می شود

آیا با پرینتر سه بعدی می توان صلاح خارجی ساخت؟

افزایش طلای جهان ، ساخت و چاپ انواع قالب های جواهرات به یک چالش بزرگ تبدیل شده است. اینجاست که پرینتر سه بعدی مرزها را حرکت می دهد و با طراحی ویژه می توانید جواهرات عالی داشته باشید و مصرف فلزات گرانبها را کاهش دهید. روش سنتی می تواند تا حدودی از استفاده از مواد بیش از حد جلوگیری کند ، اما با استفاده از طرح های چاپی سه بعدی می توان ایجاد کرد که علاوه بر اندازه بزرگ ، طلا و فلز ارزان تر از مدل سنتی مصرف کنید.

به این ترتیب شما می توانید با کمک چاپ سه بعدی یک طراحی گسترده ، جذاب و در عین حال طراحی بزرگی ایجاد کنید. اکنون این گوهر بزرگ همان قیمت یا کمتر از یک گوهر کوچکتر را دارد که سنتی است.

 


استفاده از فن آوری های جدید مانند چاپ سه بعدی در صنعت هنر به ما امکان می دهد تا مردم را بهتر و عمیق تر درک کنیم. تکامل این رابطه راه هایی را برای درک دقیق تر هنر به ما می دهد. امروزه با کمک نرم افزارهای رایانه ای پیشرفته ، طراحی و چاپ انواع مجسمه ها و مقبره ها و ایجاد مجسمه هایی با فین های بسیار بالا ، شخصیت های متحرک و نقاشی های شخصی آسان است. مجسمه چاپگر سه بعدی یکی از پیشرفته ترین و دقیق ترین روش های موجود است


چاپ فلز سه بعدی در ساخت پروژه

ناسا اخیراً موتور موشک را آزمایش کرده است که حدود 75 ٪ از آنها با چاپ سه بعدی ساخته شده است. این فرایند تولید جدید فضای زیادی را در طراحی ایجاد کرده است که بسیاری از پیچیدگی های هندسی را فراهم کرده است که با روش های معمولی پردازش یا ریخته گری قابل تولید نیستند.

 

با توجه به امکان ساخت بسیاری از هندسه های پیچیده و امکان استفاده از انواع مواد مانند ناسازگار و تیتانیوم ، چاپ فلز سه بعدی نه تنها برای تحقیق و آزمایش استفاده می شود بلکه از نظر اقتصادی تولید تولید آن را نیز توجیه می کند.در واقع، پرتابه ای که اجزای آن کاملاً از پرینت سه بعدی ساخته شده بود، حدود 65 درصد کاهش هزینه داشت. در این صورت هیچ گونه زباله و مواد غیرقابل استفاده تولید نمی شود.

 

 Thruster یکی از موفق ترین مدل هایی است که با کمک پرینت سه بعدی فلز ساخته شده است. استفاده از این فناوری تولید یکپارچه را امکان پذیر می کند و همچنین کارایی و طراحی های سفارشی را تسهیل می کند. ناسا و ESA نمونه های زیادی را در دو سال گذشته با موفقیت آزمایش کرده اند.

kateoustinnn
kateoustinnn

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋