kateoustinnn

kateoustinnn

توسط ۱ نفر دنبال می شود

خدمات مدلسازی سه بعدی در تهران

از بین مدل ها و فناوری های مختلف پرینت سه بعدی، پرینترهای رشته ای سه بعدی محبوب ترین و پرکاربردترین هستند. این چاپگرها معمولاً با جوش دادن رشته های پلاستیکی و چسباندن پلاستیک های مذاب روی آن، مدل نهایی را تشکیل می دهند. به این رشته های پلاستیکی فیلامنت می گویند. فیلامنت ها انواع مختلفی دارند، اما ABS و PLA نسبت به مواد دیگر محبوبیت بیشتری دارند.

پرینتر سه بعدی FDM


چاپگر سه بعدی FDM پیشرفته ترین فناوری چاپگرهای رشته ای است که اکنون در حال تبدیل شدن به یک دستگاه خانگی و اداری است این دستگاه یکی از بهترین دستگاها برای خدمات پرینت سه بعدی در تهران می باشد . دقت این پرینترها در بهترین حالت تا 70 میکرون است اما معمولاً بین 100 تا 300 میکرون است. این پرینترها برای کارهای خانگی و کارگاهی که به دلیل هزینه کم مواد و تجهیزات، هزینه نگهداری پایین و رابط کاربری ساده و کاربردی، به دقت بسیار بالایی نیاز ندارند، ایده آل هستند. حتی برای مبتدیانی که می خواهند وارد دنیای پرینترهای سه بعدی شوند، یک چاپگر سه بعدی FDM ارزان انتخاب خوبی است.


گام هایی در جهت تغییر هنر و صنعت: طراحی صنعتی ایده ... طراحی صنعتی محدودیت های بی پایانی دارد. خدمات طراحی و مدل سازی صنعتی سه بعدی مجموعه ای از علوم مرتبط با فناوری مدرن و هنرهای تجسمی و فرآیندهای بسیاری است که از طریق تعامل و همکاری در زمینه های خاص شکل می گیرد. فرآیند طراحی صنعتی و خدمات طراحی محصول اغلب شامل پایان نامه اولیه، اتودها و اسکیس ها، مدل سازی سه بعدی محصول و سپس ساخت نمونه با پرینتر سه بعدی، بازرسی فیزیکی قطعه و حل مشکل است که مورد تایید مشتری در تولید است. 

 

بیشتر قطعات را قالب گیری می نامند.در خدمات طراحی سه بعدی، طراحان صنعتی معمولاً با خلاقیت و علاقه، تجربه و مهارت، از اصول موفقیت مانند فیزیک، مکانیک و اصول مهندسی، مواد و تولید، ارگونومی، زیبایی شناسی و هنر آگاهی بیشتری دارند. در طراحی صنعتی در نظر گرفته شده است.

خدمات طراحی صنعتی و مدل سازی سه بعدی گرایش های مختلفی دارد که برخی از آنها عبارتند از:

طراحی محصول:

 

مدل سازی سه بعدی لوازم خانگی، اداری و مبلمان، طراحی سخت افزار صنعتی، تجهیزات صوتی و تصویری - تصاویر، ماشین های اداری، کاغذ، اسباب بازی، وسایل تزئینی و به زودی.

طراحی تزئینی:

 

شامل خانه، اداره، خرده فروشی و غیره می شود. طراحی محیطی: فضا، مبلمان و طراحی شهری و کلیه اتاق های آن مانند پارک ها، نمایشگاه ها، مراکز خرید، ایستگاه اتوبوس و تاکسی و محیط های عمومی همه، فروشگاه ها و مانند آن. > طراحی خودرو: طراحی بدنه خودرو و طراحی داخلی. > طراحی بسته بندی: بسته بندی کالاها و محصولات مختلف. طراحی تنظیم: تغییر ماهیت یک محصول یا روش رسمی برای بهبود اثربخشی آن. برای اینکه یک طرح صنعتی محبوبیت داشته باشد، باید خوب و موثر به نظر برسد.

این بدان معناست که این مفهوم از نظر زیبایی شناختی بررسی می شود و سپس از نقطه نظر فنی ارزیابی می شود. طراحی صنعتی محصول را جذاب و کاربردی می کند و در نتیجه ارزش بازار و بازارپسندی محصول را افزایش می دهد

kateoustinnn
kateoustinnn

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋