karopack

karopack

کاروپک یکی قوی ترین شرکت های تولید و فروش دستگاه های بسته بندی در ایران می باشد. برای خرید و یا استعلام قیمت انواع دستگاه بسته بندی با شماره 09131072925 تماس حاصل نمایید. آدرس رسمی سایت کاروپک: karopack.ir

دستگاه ساشه پودری

 

دستگاه ساشه پودری یکی از بهترین انواع دستگاه بسته بندی برای ایجاد بسته های تک نفره می باشد. قابلیت های قرار داده شده در این دستگاه موجب می شود تا شما بتوانید با کیفیت دوخت بسیار بالایی مواد پودری را در بسته های مورد نظر خود قرار دهید و در بازار عرضه نمایید.

دستگاه بسته بندی ساشه پودری توانایی بسته بندی انواع مواد پودری را دارا می باشد و عمل بسته بندی محصولات را به صورت کاملا اتوماتیک انجام می دهد.

دستگاه ساشه پودری چیست؟

دستگاه بسته بندی ساشه پودری یکی از انواع دستگاه بسته بندی می باشد که جهت ساشه کردن مواد پودری مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه به صورت کاملا اتوماتیک بسته بندی محصولات را انجام می دهد.

 

مشخصات دستگاه:

نوع بسته بندی: ساشه ای
سرعت بسته بندی در یک دقیقه: 10 الی 15 بسته
ابعاد دستگاه: 70*50*115
وزن به کیلوگرم: 70
ولتاژ : 22 ولت
توان: 100 وات
نوع دوخت: پشت دوخت
جنس بدنه: تمام استیل
درصد خطای دستگاه ساشه: 2%

کارایی دستگاه بسته بندی ساشه پودری

دستگاه ساشه زن مواد پودری، جهت بسته بندی محصولات پودری به فرم ساشه مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه یکی از انواع دستگاه بسته بندی به حساب می‌آید که برای بسته بندی مواد غذایی پودری مانند نسکافه، نمک، سماق و غیره به صورت ساشه تک نفره کاربرد دارد. دستگاه ساشه پودری طرفداران زیادی را داراست و عمده مصرف کنندگان ساشه ها رستوران ها هستند.

قبل از بیان موارد این بخش این نکته را به شما کاربران عزیز بگویم که اگر تمایل دارید مواد پودری را در بسته های حجمی تر بسته بندی کنید، باید از دستگاه بسته بندی پودری استفاده نمایید. در این دستگاه دقیقا مشابه ساشه پودری، هر نوع مواد پودری را به راحتی می توان بسته بندی کرد و در حجم و وزن بیشتری در اختیار مشتری قرار داد.

خرید دستگاه بسته بندی ساشه پودری

برای خرید دستگاه بسته بندی ساشه پودری شما می توانید از 2 طریق دستگاه مورد نظر خود را تهیه کنید و از آن در کسب و کار خود استفاده کنید. هر دو روش گفته شده به شما این امکان را می دهد تا بدون هیچ گونه دردسری خرید خود را انجام دهید و از قابلیت های آن به خوبی استفاده کنید. در این بخش قصد داریم در خصوص این موضوع با شما صحبت کنیم و روش های خرید دستگاه ساشه پودری را به شما کاربران عزیز بگوییم.

1) خرید اینترنتی

برای انجام خرید اینترنتی دستگاه بسته بندی ساشه پودری شما می توانید به صفحه محصول مراجعه کنید و با مطالعه دقیق اطلاعات قرار داده شده، با نوع دستگاه به خوبی آشنا شوید. بعد از آشنایی با تمامی بخش های دستگاه شما می توانید با شماره های قرار داده شده در سایت تماس بگیرید و خرید اینترنتی دستگاه ساشه پودری را انجام دهید. همچنین شما می توانید در این بخش استعلام قیمت دستگاه ساشه را انجام دهید و با قیمت نهایی آن آشنا شوید.

در این بخش باید یک آدرس معتبر به کارشناسان ارائه دهید تا دستگاه خریداری شده را به آن آدرس ارسال کنند. در هنگام تحویل تمامی تعهدات شرکت کاروپک به شما به همراه دستگاه ارسال می شود و در اولین استفاده می توانید از خدمات پس از فروش شرکت استفاده کنید. در صورت داشتن ابهام و یا سوال در خصوص هریک از بخش های گفته شده، با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

2) خرید دستگاه به صورت حضوری

یکی دیگر از روش هایی که برای خرید دستگاه ساشه پودری به کاربران و مشتریان پیشنهاد می شود روش مراجعه حضوری می باشد. در این روش شما می توانید با مراجعه حضوری به واحد فروش کاروپک به راحتی دستگاه مورد نظر خود را تهیه کنید. این روش به سادگی روش اول نیست ولی مزیت های خاص خود را دارد.

در مراجعه حضوری شما می توانید دستگاه را از نزدیک ببینید و  با تمامی بخش های آن آشنا شوید. در طول مشاهده و بررسی کارشناسان کاروپک در کنار شما هستند و تمامی موضوعات اصلی را برای شما توضیح می دهند. شما می توانید تمامی سوالات و ابهامات خود را از آنها بپرسید و در نهایت خرید دستگاه بسته بندی ساشه پودری را انجام دهید.

با خرید از کاروپک تمامی برگه های ضمانت، اصالت کالا، خدمات پس از فروش و نحوه کار با دستگاه به شما ارائه می شود. برای نصب دستگاه و استفاده از آن می توانید از متخصصان استفاده کنید تا در اولین فرصت برای نصب آن به شما مراجعه کنند.

 

لینک منبع:

https://karopack.ir/product/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87-%D8%A8%D9%86%D8%AF%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D8%B4%D9%87-%D9%BE%D9%88%D8%AF%D8%B1%DB%8C/

 

مقالات مرتبط:

دستگاه سیل وکیوم

دستگاه بسته بندی

دستگاه های بسته بندی

دستگاه ساشه پودری

فیلم نحوه کار با دستگاه ساشه پودری

karopack
karopack کاروپک یکی قوی ترین شرکت های تولید و فروش دستگاه های بسته بندی در ایران می باشد. برای خرید و یا استعلام قیمت انواع دستگاه بسته بندی با شماره 09131072925 تماس حاصل نمایید. آدرس رسمی سایت کاروپک: karopack.ir

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋