karopack

karopack

کاروپک یکی قوی ترین شرکت های تولید و فروش دستگاه های بسته بندی در ایران می باشد. برای خرید و یا استعلام قیمت انواع دستگاه بسته بندی با شماره 09131072925 تماس حاصل نمایید. آدرس رسمی سایت کاروپک: karopack.ir

دستگاه وکیوم صنعتی

دستگاه وکیوم صنعتی از انواع دستگاه بسته بندی می باشد که برای پکینگ محصولات در حجم ها و سایز های بالا مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه ها در ابعاد بزرگتر و برای مصارف بیشتر استفاده می شود. جهت بسته بندی بدون هوا در کارخانجات صنایع غذایی، دارویی و شیمیایی استفاده می شود. دستگاه وکیوم بسته بندی صنعتی با شاخصه ها و قابلیت های متفاوتی طراحی و تولید می شوند و بهترین گزینه برای کسب و کار های کارخانه ای و بزرگ می باشد.

در این مقاله از سایت کاروپک قصد داریم در خصوص ماهیت دستگاه وکیوم صنعتی صحبت کنیم و تمامی اطلاعات لازم و ضروری در این خصوص را در اختیار شما قرار دهیم پی با ما همراه باشید.

دستگاه وکیوم بسته بندی صنعتی چیست؟

نیاز به وکیوم کردن محصولات در وزن های بالا، موجب شد تا ماشین آلاتی ایجاد شوند که توانایی بسته بندی حجم های بالا را به راحتی داشته باشند. در این زمان بود که دستگاه وکیوم بسته بندی صنعتی به روی کار آمدند و پای در عرصه صنعت پکنک محصولات گذاشتند.

 

دستگاه وکیوم بسته بندی صنعتی

 

 

دستگاه بسته بندی وکیوم صنعتی از توانمند ترین انواع ماشین آلات بسته بندی می باشند که جهت وکیوم صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند. این دسته از ماشین آلات به سبب توانمندی های بالایی که در آنها قرار داده شده است می توانند تولیداتی با حجم و تیراژ بالا را پشتیبانی کنند.

 

قابلیت ها و ویژگی های بسیار زیادی به نسبت دستگاه های وکیوم خانگی در انواع صنعتی قرار داده شده است و از پمپ های مکش بسیار قدرتمندی برخوردار هستند. دستگاه وکیوم بسته بندی صنعتی توان کاری بسیار بالایی دارند و دوخت بسیار باکیفیتی بر روی بسته های محصول ایجاد می کنند.

 

دستگاه وکیوم بسته بندی صنعتی دارای سایز و ابعاد بزرگتری به نسبت انواع خانگی می باشد و معمولا در حالت اتوماتیک اقدام به بسته بندی محصولات می کنند. بسته بندی مواد غذایی یکی از حوزه های بزرگ استفاده کننده از انواع دستگاه وکیوم صنعتی می باشد.

 

دستگاه بسته بندی وکیوم صنعتی را می توان در کارخانجات بسته بندی مواد غذایی، صنایع دارویی، صنایع شیمایی، خودروسازی، تجهیزان الکتریکی و بسیاری دیگر از کسب و کار های کلان مشاهده کرد. البته استفاده از وکیوم صنعتی محدود به این موضوعات نمی شود و بسیاری از کسب و کار های کوچک با اختصاص فضای مناسب به دستگاه وکیوم صنعتی، تولیدات خود را با آن پیش می برند.

karopack
karopack کاروپک یکی قوی ترین شرکت های تولید و فروش دستگاه های بسته بندی در ایران می باشد. برای خرید و یا استعلام قیمت انواع دستگاه بسته بندی با شماره 09131072925 تماس حاصل نمایید. آدرس رسمی سایت کاروپک: karopack.ir

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋