kardival.link

kardival.link

توسط ۲ نفر دنبال می شود
 ۵ نفر را دنبال می کند

دولوکس کار : بهترین فروشگاه آنلاین لوازم یدکی خودرو

خرید قطعات خودرو دیگر مانند گذشته دشوار نیست. برای بسیاری از افرادی که با فروشگاه ها و انواع مختلف قطعات آشنا نیستند ، این کار هرگز به این آسانی نبوده است. این روزها با کمک سایت های مختلف خرید لوازم یدکی خودرو می توانید در عرض چند دقیقه کالای مورد نظر خود را بررسی و سفارش دهید.
تهیه لوازم یدکی خودرو یکی از مهم‌ترین دغدغه‌هایی است که برای صاحبان خودرو وجود دارد.
هیچ‌گاه نمی‌توان با تکیه بر این‌که یک خودرو‌ی دست اول خریداری می‌کنید، به فکر این باشید که در سال‌های آینده و در زمان استفاده از خودرو‌ی خود، نیازی به لوازم یدکی خودرو پیدا نخواهید کرد. لوازم خودرو هم مانند هر وسیله‌ای ممکن است خراب، فرسوده و دچار مشکلات فنی شود. به همین دلیل است که باید قطعات تعمیر یا تعویض شود. در این شرایط پیدا کردن نمایندگی فروش بهترین لوازم یدکی خودرو که بتوان از اصالت و سلامت کالای آن اطمینان کرد، یک بحث مهم است. شما برای تهیه‌ی لوازم یدکی مورد نیاز خود به سراغ کدام مرجع می‌روید؟ آیا خرید آنلاین را به خرید حضوری ترجیح می‌دهید یا عقیده‌ی شما بر خرید حضوری لوازم است؟ اگر خرید آنلاین از فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های معتبر لوازم یدکی را مورد تایید قرار می‌دهید، امروز برای شما یکی از نمایندگی فروش قطعات خودرو را معرفی خواهیم کرد



معیار و ملاک انتخاب بهترین فروشگاه لوازم یدکی

امروزه قطعات خودرو را می توان بی خیال و آنلاین نیز خریداری کرد. کافی است سایت های معتبر و با کیفیت در این زمینه را بشناسید و برای خرید سریع اقدام کنید.
ملاک ما در معرفی و انتخاب این سایت ها چه بوده است. معیارهای انتخاب شده در این مقاله به شرح زیر است:

  •  
  • طبقه بندی مناسب قطعات یدکی خودرو در سایت؛
  • انواع کالاهای موجود
  • روش های پشتیبانی و خدمات جانبی ؛
  • اعتبار و امنیت سایت ها برای خرید.

دولوکس کار نمایندگی محصولات دینا پارت

دینا پارت (Dinapart) با بیش از دو دهه سابقه و با هدف ارائه قطعات و لوازم یدکی داخلی خودرو هایی مانند پیکان شروع به کار کرد. کیفیت کالاهای عرضه شده در همان سال های اولیه فعالیت در سطح بازارهای مرتبط به خوبی شناخته شد و همین موضوع محکم ترین دلیلی بود تا این کمپانی شروع به تولید لوازم یدکی و قطعات خودرو شرکت هایی مانند ایران خودرو و سایپا را به طور رسمی در سال ۱۳۸۱ کند.

چندی پس از فعالیت در زمینه تولید قطعات دو کمپانی قَدَر در صنعت خودروسازی، این شرکت با ثبت برند خود اعتبار و محبوبیت بیشتری را در بازار به خود اختصاص داد. امروزه طیف وسیعی از محصولات عرضه شده با “برند دینا پارت” در سراسر بازارهای داخلی یا حتی خارجی به فروش می‌رسند.

به طور کلی، دینا پارت تولید تقریبا ۲۰ درصد قطعات و لوازم یدکی خودروهای داخلی را بر عهده دارد و فعالیت عمده آن در تایید کیفی، و توزیع لوازم یدکی و قطعات است. در واقع، بیش از ۸۰ درصد کالاهای عرضه شده به سفارش خود دینا پارت در کارخانه های  دیگری تولید شده و با بسته بندی دینا پارت به مشتری ارائه می‌شود.

دینا پارت امروزه با داشتن بیش از سالها فعالیت درخشان در توزیع قطعات و لوازم یدکی با کیفیت ، شبکه گسترده ای از توزیع کنندگان را در سراسر ایران از آن خود کرده است.

 محصولات ارائه شده در شرکت دینا پارت به صورت کالاهای دارای ضمانت و گارانتی به مشتریان عرضه می‌شود و همین موضوع کمک شایانی در افزایش اعتبار این برند کرده است.

وجود بازارهای تقلبی و به اصطلاح سیاه که در تمامی مراکز خرید و فروش کالاها به وضوح به چشم می‌خورد، اعتبار و محبوبیت برندهای مطرح در سطح کشور را تحت شعاع قرار می‌دهد، خصوصا اگر هدف این بازارهای تقلبی، کپی برداری از این برندها باشد.

متاسفانه بازار لوازم یدکی و قطعات خودرو نیز مستثنی از این موضوع نیست و سالانه محصولات جعلی و تقلبی بسیاری تحت عنوان برند های مرغوب شناخته شده از قبیل دینا پارت با کپی برداری از بسته بندی محصولات وارد بازار می‌شود.

عده ای  سودجو کالاهای متفرقه را به جای محصولات شرکتی و اصل معرفی می‌کنند، در مواردی هم دیده شده که این محصولات گاها با بسته بندی اصلی دینا پارت عرضه شده اند و به قیمت های بالاتر از نمونه اصل به فروش می‌روند. به همین دلیل مهم است که نسبت به تشخیص کیفیت محصول دقت کافی داشته باشید.

دولوکس کار بهترین فروشگاه آنلاین لوازم یدکی 

در نگاه هر خریدار اولویت انتخاب کالایی می باشد که بهترین کیفیت را در کنار حداقل ریسک ممکن در نقص فنی داشته باشد.
فروشگاه اینترنتی دولوکس کار با آگاهی از این نگرش خریدار، فعالیت خود را به صورت تخصصی در حوزه لوازم یدکی پایه گذاری کرده است.
اولویت گذاری ما در دولوکس کار همواره انتخاب بهترین محصولات از نظر کیفیت وکارایی بوده است.
در فروشگاه دولوکس کار با انجام تست های فنی دقیق و حصول اطمینان از کیفیت و خدمات پس از فروش کالای عرضه شده محیطی را برای کاربر ایجاد کرده ایم که بدون دغدغه ی فکری در راستای خرید کالای خود اقدام نماید.
امیدواریم که با راه انداری این سایت توانسته باشیم به مشتریان عزیز در اقصی نقاط کشور کمک کنیم که به راحتی و با اطمینان خاطر تمام سفارشات خود را ثبت کرده و در کمترین زمان ممکن جلو درب مغازه خود تحویل بگیرند.

فروش لوازم يدکي
این مجموعه نمایندگی رسمی شرکت دیناپارت می‌باشد و بزرگ‌ترین فروشگاه لوازم یدکی خودروهای داخلی محسوب می‌شود و می‌تواند تمامی نیاز‌های شما در این زمینه را برطرف کند.
همچنین، ویژگی‌های بارز فروشگاه دولوکس کار همچون: ارسال سریع سفارشات، تضمین اصالت و کیفیت قطعات، ضمانت برگشت کالا و تنوع بالای محصولات باعث شده‌اند تا این مجموعه به انتخاب اول مشتریان تبدیل شود و از شهرت و اعتبار بالایی در این زمینه برخوردار باشد.

kardival.link
kardival.link

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋