فروشگاه قطعات یدکی خودرو جاینت پارتس

فروشگاه قطعات یدکی خودرو جاینت پارتس

توسط ۱ نفر دنبال می شود

فیلتر بنزین سانتافه 311121R000 در فروشگاه جاینت پارتس

یکی از لوازم یدکی ضروری خودرو که به منظور عملکرد بهتر موتور در تمامی خودروها از جمله سانتافه تعبیه شده است، فیلتر بنزین سانتافه با پارت نامبر 311121R000 می باشد. از آنجایی که این قطعه از دسته قطعات مصرفی خودرو است باید در بازدیدهای دوره‌ ای ماشین بررسی شود. در غیر اینصورت می توانید آسیب های جدی به دنبال داشته باشید.

زیرا همانطور که می دانید همه خودروها برای روشن شدن و حرکت کردن به سوخت نیاز دارند. اما وجود ناخالصی های موجودر در باک بنزین مثل زنگ زدگی، تراشه، خاک و ... و همچنین ناخالصی های موجود در بنزین موجب عملکرد منفی و کثیفی شلنگ های انتقال سوخت به موتور خودرو می شوند. در نتیجه برای جلوگیری از فرسایش و خرابی در پمپ بنزین سانتافه باید تمامی این ناخالصی ها فیلتر شوند که این کار توسط فیلتر سوخت سانتافه انجام می گردد. از این رو باید نسبت به زمان تعویض و خرید جایگزین اصل و با کیفیت حساس باشید.

 

زمان تعویض فیلتر بنزین سانتافه 311121R000

همانطور که اشاره شد صافی بنزین، باک خودرو را از آلاینده ها و سایر مواد زائد پاک می کند. از این رو با گذشت زمان و استفاده مکرر از ماشین، فیلتر به تدریج کثیف شده و در اثر تجمع مواد کثیف و زائد نمی تواند وظیفه خود را به دستی انجام دهد. زیرا در صورت مسدود شدن صافی بنزین، سوخت همراه با آلاینده وارد انژکتور می شود و یا به دلیل تجمع بالای آلاینده ها جریان بهینه سوخت متوقف می گردد.

تعویض منظم فیلتر بنزین سانتافه یک اقدام بسیار مهم می باشد. زیرا خودرو با چندین سال سنف بدون شک اندکی گرد و خاک و ناخالصی در باک خود دارد. همچنین رطوبت و بخار داخل باک موجب زنگ زدن برخی قطعات و تشکیل زنگار می شود. در نتیجه بهتر است بر اساس یک قاعده منظم با تعویض به موقع فیلتر سوخت، خطر گرفتگی فیلتر را کاهش دهید.

 

به یاد داشته باشید تعویض فیلتر به صورت دوره ای همانند بیمه ماشین عمل می کند که خطرات را کاهش می دهد. پس نسبت به تعویض این قطعه حساس باشید. چنانچه به دنبال فروشگاه معتبر برای خرید فیلتر سوخت سانتافه هستید ما در فروشگاه جاینت پارتس فیلتر بنزین سانتافه کره ای اصل با پارت نامبر 311121R000 از برند جنیون را پیشنهاد می کنیم. برای خرید کلیه قطعات یدکی خودرو کافیست از طریق شماره های تماس با ما در ارتباط باشید.

 

تغییرات خودرو برای تعویض صافی بنزین ساتافه

    سخت استارت خوردن خودرو
    بروز مشکل در عملکرد موتور
    روشن شدن چراغ چک خودرو
    خراب شدن پمپ سوخت سانتافه
    به مشام رسیدن بوی نامطبوع از اگزوز
    ایجاد مشکل در کاربراتور و انژکتور

 

برای مشاهده و سفارش دیگر قطعات سانتافه نظیر فیلتر روغن سانتافه، کیت واشر کامل سانتافه، لاستیک چاکدار سانتافه، کوپلینگ لاستیکی گاردن سانتافه، کاسه نمد گیربکس سانتافه و ... کافیست به وب سایت جاینت پارتس مراجعه فرمایید.

https://giantparts.co

فروشگاه قطعات یدکی خودرو جاینت پارتس
فروشگاه قطعات یدکی خودرو جاینت پارتس

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋