اگرچه صفحه تماس با ما تنها یکی از صفحات متعدد وبسایت شماست، اما یکی از مفیدترین صفحات آن نیز محسوب میشود. صفحه تماس با ما، آغازگر رابطهای جدید با مشتریان جدید و بالقوه است.
یک صفحه تماس با ما مؤثر، راهی برای ارتباط مستقیم بازدیدکنندگان با کسبوکار شما فراهم میکند. این صفحه به مشتریان فعلی و بالقوه، شکلی شخصیسازیشده از ارتباط را ارائه میدهد و در نهایت اعتماد ایجاد میکند. از طریق صفحه تماس با ما، مشتریان فعلی و بالقوه میتوانند مستقیماً با شما تماس بگیرند و سوالات، پشتیبانی یا بازخورد خود را مطرح کنند. یک صفحه تماس با ما باید پیمایش آسان و سرراستی داشته باشد، به این امید که بازدیدکنندگان را به مشتری تبدیل کند، نه اینکه آنها را فراری دهد.
برای سفارش طراحی سایت در رشت با خجسته وب تماس بگیرید.
یک صفحه تماس با ما معمولی و مؤثر باید شامل اجزای زیر باشد:
اطلاعات تماس چند کاناله
صفحه تماس با ما به یک دلیل به این نام نامگذاری شده است — مشتریان فعلی و مشتریان بالقوه به دنبال راهی برای ارتباط و دسترسی مستقیم به کسب و کار شما هستند. برای ارتباط آسانتر و مستقیمتر، صفحه شما باید اطلاعات تماس شما را از طریق چندین کانال در بر بگیرد.
اطلاعات تماس اولیه باید شامل آدرس ایمیل، شماره تلفن، فرم جذب سرنخ و فرمهای تماس باشد. برخی از کسبوکارها پا را فراتر گذاشته و پشتیبانی خودکار چتبات را به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته برای سوالات متداول پیشبینیشده ارائه میدهند. این امر به سرنخها پاسخ فوری به سوالاتشان میدهد و زمان انتظار را از بین میبرد.
زمان پاسخگویی
در راستای ارتباط مشتریان بالقوه با شما و دریافت پاسخ، صفحه «تماس با ما» شما باید زمان پاسخگویی مشخصی داشته باشد. این به آنها یک بازه زمانی تقریبی برای زمانی که میتوانند منتظر پاسخ شما باشند، ارائه میدهد.
هر چه زمان پاسخگویی کوتاهتر باشد، بهتر است. اگرچه زمان پاسخگویی معمول ۲۴ تا ۴۸ ساعت است.
اطلاعات اولیه کسب و کار
صفحه تماس با ما، صفحهای ایدهآل برای درج جزئیات اولیه در مورد کسب و کار و عملکرد آن است. اطلاعاتی مانند محل و آدرس کسب و کار، ساعات کاری و راههای تماس با شما (معمولاً شماره تلفن و آدرس ایمیل) معمولاً در اینجا یافت میشوند.
پین کردن موقعیت مکانی روی نقشه نیز انتخاب هوشمندانهای است تا به افراد جامعهتان کمک کند سریعتر و آسانتر شما را پیدا کنند.
سایر شبکههای اجتماعی که از طریق آنها میتوان با شما ارتباط برقرار کرد:
فرمهای تماس، ایمیلها و تماسهای تلفنی نباید تنها راههای دسترسی یک سرنخ به شما باشند. هر پلتفرم رسانه اجتماعی که کسب و کار شما در آن ثبت شده است را در صفحه «تماس با ما» خود قرار دهید. به عنوان یک کسب و کار، حضور در شبکههای اجتماعی اصلی مانند فیسبوک، ایکس (که قبلاً توییتر بود) و اینستاگرام ضروری است.
مشتریان بالقوه ممکن است ترجیح دهند از طریق این پلتفرمها با شما ارتباط برقرار کنند و شما نمیخواهید با عدم ارائه لینک به حسابهای کاربری خود، آنها را از خود دور کنید. علاوه بر این، اگر در هر یک یا همه این پلتفرمهای رسانههای اجتماعی ثبت نام کرده باشید، کسب و کار شما قابل دسترسیتر میشود.
سوالات متداول و سایر منابع مفید
مشتریان و سرنخها به دنبال راهی برای تماس با شما هستند زیرا سوالاتی دارند که ممکن است در هیچ یک از صفحات شما پوشش داده نشده باشد. در صفحه تماس با ما، میتوانید سوالات متداول و سایر منابع مفید را نیز بگنجانید تا به آنها در دریافت پاسخ سریع و بدون تأخیر کمک کنید.
چتباتها، لینکها به صفحات خدمات مشتری و سوالات متداول، اجزای ضروری هستند که صفحه «تماس با ما» ممکن است به آنها نیاز داشته باشد.
هنگام ایجاد و طراحی صفحه تماس با ما در وبسایت خود، این نکات را در نظر داشته باشید:
پاسخ ها