kobra khojasteh

kobra khojasteh

صفحه تماس با ما چیست؟

 

 

اگرچه صفحه تماس با ما تنها یکی از صفحات متعدد وب‌سایت شماست، اما یکی از مفیدترین صفحات آن نیز محسوب می‌شود. صفحه تماس با ما، آغازگر رابطه‌ای جدید با مشتریان جدید و بالقوه است.

یک صفحه تماس با ما مؤثر، راهی برای ارتباط مستقیم بازدیدکنندگان با کسب‌وکار شما فراهم می‌کند. این صفحه به مشتریان فعلی و بالقوه، شکلی شخصی‌سازی‌شده از ارتباط را ارائه می‌دهد و در نهایت اعتماد ایجاد می‌کند. از طریق صفحه تماس با ما، مشتریان فعلی و بالقوه می‌توانند مستقیماً با شما تماس بگیرند و سوالات، پشتیبانی یا بازخورد خود را مطرح کنند. یک صفحه تماس با ما باید پیمایش آسان و سرراستی داشته باشد، به این امید که بازدیدکنندگان را به مشتری تبدیل کند، نه اینکه آنها را فراری دهد.

 

برای سفارش طراحی سایت در رشت با خجسته وب تماس بگیرید.

چه چیزهایی باید در صفحه تماس با ما گنجانده شود؟

یک صفحه تماس با ما معمولی و مؤثر باید شامل اجزای زیر باشد:

اطلاعات تماس چند کاناله

صفحه تماس با ما به یک دلیل به این نام نامگذاری شده است — مشتریان فعلی و مشتریان بالقوه به دنبال راهی برای ارتباط و دسترسی مستقیم به کسب و کار شما هستند. برای ارتباط آسان‌تر و مستقیم‌تر، صفحه شما باید اطلاعات تماس شما را از طریق چندین کانال در بر بگیرد.

اطلاعات تماس اولیه باید شامل آدرس ایمیل، شماره تلفن، فرم جذب سرنخ و فرم‌های تماس باشد. برخی از کسب‌وکارها پا را فراتر گذاشته و پشتیبانی خودکار چت‌بات را به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته برای سوالات متداول پیش‌بینی‌شده ارائه می‌دهند. این امر به سرنخ‌ها پاسخ فوری به سوالاتشان می‌دهد و زمان انتظار را از بین می‌برد.

زمان پاسخگویی
در راستای ارتباط مشتریان بالقوه با شما و دریافت پاسخ، صفحه «تماس با ما» شما باید زمان پاسخگویی مشخصی داشته باشد. این به آنها یک بازه زمانی تقریبی برای زمانی که می‌توانند منتظر پاسخ شما باشند، ارائه می‌دهد.

هر چه زمان پاسخگویی کوتاه‌تر باشد، بهتر است. اگرچه زمان پاسخگویی معمول ۲۴ تا ۴۸ ساعت است.

اطلاعات اولیه کسب و کار
صفحه تماس با ما، صفحه‌ای ایده‌آل برای درج جزئیات اولیه در مورد کسب و کار و عملکرد آن است. اطلاعاتی مانند محل و آدرس کسب و کار، ساعات کاری و راه‌های تماس با شما (معمولاً شماره تلفن و آدرس ایمیل) معمولاً در اینجا یافت می‌شوند.

پین کردن موقعیت مکانی روی نقشه نیز انتخاب هوشمندانه‌ای است تا به افراد جامعه‌تان کمک کند سریع‌تر و آسان‌تر شما را پیدا کنند.

سایر شبکه‌های اجتماعی که از طریق آنها می‌توان با شما ارتباط برقرار کرد:
فرم‌های تماس، ایمیل‌ها و تماس‌های تلفنی نباید تنها راه‌های دسترسی یک سرنخ به شما باشند. هر پلتفرم رسانه اجتماعی که کسب و کار شما در آن ثبت شده است را در صفحه «تماس با ما» خود قرار دهید. به عنوان یک کسب و کار، حضور در شبکه‌های اجتماعی اصلی مانند فیس‌بوک، ایکس (که قبلاً توییتر بود) و اینستاگرام ضروری است.

مشتریان بالقوه ممکن است ترجیح دهند از طریق این پلتفرم‌ها با شما ارتباط برقرار کنند و شما نمی‌خواهید با عدم ارائه لینک به حساب‌های کاربری خود، آنها را از خود دور کنید. علاوه بر این، اگر در هر یک یا همه این پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی ثبت نام کرده باشید، کسب و کار شما قابل دسترسی‌تر می‌شود.

سوالات متداول و سایر منابع مفید
مشتریان و سرنخ‌ها به دنبال راهی برای تماس با شما هستند زیرا سوالاتی دارند که ممکن است در هیچ یک از صفحات شما پوشش داده نشده باشد. در صفحه تماس با ما، می‌توانید سوالات متداول و سایر منابع مفید را نیز بگنجانید تا به آنها در دریافت پاسخ سریع و بدون تأخیر کمک کنید.

چت‌بات‌ها، لینک‌ها به صفحات خدمات مشتری و سوالات متداول، اجزای ضروری هستند که صفحه «تماس با ما» ممکن است به آنها نیاز داشته باشد.

صفحات تماس با ما: بهترین شیوه‌ها و نکات

هنگام ایجاد و طراحی صفحه تماس با ما در وب‌سایت خود، این نکات را در نظر داشته باشید:

  1. دسترسی آسان
    مشتریان و سرنخ‌ها به دنبال صفحه تماس با ما در کسب و کار شما می‌آیند زیرا سوالی دارند یا در مورد چیزی سردرگم شده‌اند و می‌خواهند توضیحاتی دریافت کنند. دریافت پاسخ را برای آنها دشوارتر نکنید زیرا این کار فقط می‌تواند آنها را فراری دهد.
    در عوض، مطمئن شوید که صفحه تماس با ما به طور برجسته نمایش داده می‌شود و دسترسی به آن در وب‌سایت شما آسان است. برخی از مکان‌های محبوب برای لینک صفحه تماس با ما شامل منوی بالا، نوار کناری، پاورقی یا صفحه درباره وب‌سایت است. قرار دادن لینک در هر یک از این مکان‌ها برای دسترسی آسان‌تر، تصمیم عاقلانه‌ای خواهد بود.
  2. ساده و سرراست
    در حالی که صفحات تماس با ما باید منعکس کننده برند شما باشند، بهتر است آن را ساده، واضح و از نظر بصری جذاب نگه دارید. این باعث می‌شود صفحه برای بازدیدکنندگان جذاب‌تر باشد و به راحتی آنها را به مشتریان واقعی تبدیل کند. از گرافیک، طرح‌ها و فونت‌های خیلی فانتزی دوری کنید زیرا ممکن است باعث عدم رضایت عمده شوند. صفحات تماس با ما همچنین باید سرراست باشند. موانع زیادی بین بازدیدکنندگان و اطلاعاتی که به دنبال آن هستند قرار ندهید.
  3. اطلاعات زیادی درخواست نکنید
    اگر صفحه «تماس با ما» شما شامل فرم‌هایی برای ارسال سوالات بازدیدکنندگان است، بسیار مهم است که اطلاعات بیش از حد یا غیرضروری درخواست نکنید. درخواست اطلاعات بیش از حد ممکن است مزاحم به نظر برسد و بازدیدکنندگان را منصرف کند. معمولاً یک فرم فقط باید نام، آدرس ایمیل و درخواست بازدیدکننده را بپرسد. علاوه بر این، ارائه گزینه‌ای برای انصراف از دریافت ایمیل‌های تبلیغاتی می‌تواند مفید باشد.
  4. صفحه تماس با
    ما شما باید منعکس کننده شخصیت و پیام برند شما باشد و با بقیه وب سایت شما سازگار باشد. این ممکن است اولین برخورد یک سرنخ با کسب و کار شما باشد، بنابراین کاری کنید که این اولین برداشت ارزشش را داشته باشد. با توجه به این نکته، همانطور که در بالا ذکر شد، به طرح های ساده پایبند باشید. صفحه شما باید چشم نواز باشد و بازدیدکنندگان به راحتی بتوانند اطلاعاتی را که به دنبال آن هستند پیدا کنند — که راهی برای تماس مستقیم با شماست.
kobra khojasteh
kobra khojasteh

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋