jasis45710

jasis45710

مطمئن ترین راه سرمایه گذاری؟ خرید ویلا در کردان!

امروزه خیلی از مردم در جست جوی یک روش مناسب و بی خطر برای زنده نگه داشتن پول هستند و در تلاش خرید دلار، سکه، طلا، ارز دیجیتال و... هستند. البته افراد دیگری هم هستند که پول خود را درون بانک ها نگه میدارند و به سود بانکی رضایت دارند و ریسک سرمایه گذاری را به جان نمیخرند. دیگر از با سرمایه اندکی دارند اما امید به خرید ملک ندارند ولی کردان تمام این معادلات را به هم ریخته، اکثرا کردان را با طبیعت سرسبز و ویلاهای شیک و لاکچری اش میشناسند اما در کردان ویلاهای نقلی و زیبایی با همان امکانات اما ارزان‌تر وجود دارد. کردان منطقه ای جذاب و خوش آب و هوا در حدود 65 کیلومتری شهر تهران و در حدود 20 کیلومتری کرج قرار دارد. کردان خود به چند منطقه بزرگ و این مناطق به روستاها و شهرک های کوچک‌تر تقسیم میشوند. نام مناطق کردان بزرگ سهیلیه، تهراندشت، کردان، چهارباغ است که هر کدام به شهرک های ویلایی و روستاهای سرسبز و جذابی تقسیم میشوند. تهراندشت هماننده کردان به شهرک و روستا های کوچک تری به نام های آران، سعیدآباد، نمکلان، سرخاب، قاسم آباد تقسیم میشود. تهراندشت کردان مناسب ترین مکان برای فرار از دست آلودگی و سر و صدای کلان شهرهایی ماننده تهران و کرج است و وقتی وارد این منطقه میشوید آرامش واقعی و لذت واقعی از یک منطقه را کاملا تجربه میکنید.

اما امروز و در این مقاله میخواهیم ارزان‌ترین و شیک ترین منطقه کردان را برای خرید ویلا یا زمین به شما معرفی کنیم، پس تا آخر این مقاله مارا همراهی کنید.

قیمت ویلا در تهراندشت

به جرئت میتوان گفت که تهراندشت یکی از بهترین و اتقصادی ترین مناطق کردان برای خرید ویلا است، زیرا ویلاهای این منطقه از امکانات بی نظیر و فوق‌العاده ای ماننده سند دار بودن، انشعابات قانونی، تفکیک شده بهره میبرند. قیمت ویلا در تهراندشت از 2 میلیارد 500 شروع و تا 15 میلیارد به بالا هم میرسد البته تهراندشت روز به روز در حال پیشرفت و رشد است و قیمت ویلاهای این منطقه روز به روز در حال افزایش است. امکانات دیگر ویلاهای تهراندشت را میتوان به استخر چهارفصل، استخر سرپوشیده، روف گاردن، آب نما، گرمایش از کف و... اشاره کرد. اکثر ویلاهای تهراندشت مشکلی از بابت منابع آب، برق و گاز ندارند و تمام این انشعابات قانونی هستند.

 

 

 

خرید ویلا در تهراندشت

zamiin.ir برترین و محبوب ترین سایت در بخش خرید و فروش یا اجاره ویلا در کردان و تمام مناطق و شهرک ها و روستاهای کردان است. در این سایت مشاوران و کارشناسان با تجربه و حرفه ای زیادی وجود دارد که آماده پاسخ گویی به سوالات شما و دادن مشاوره رایگان در 7 روز هفته است. در صورتی که قصد خرید ویلا در تهراندشت را دارید با مراجعه به لینک https://www.zamiin.ir/city/تهراندشت/ میتوانید از قیمت ویلا در تهراندشت و تمام مناطق تهراندشت و کردان با خبر  شوید.

 

 

jasis45710
jasis45710

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋