dapiy47240

dapiy47240

1401 رو با سود 100 درصدی تموم کن!

تا پایان 1401 سرمایه گذاری کن و شروع 1402 پولدارشو!

در این روزهای سرد و سخت بازار در زمستان 1401 تورم و گرانی به اوج خود رسیده و تحریم ها آرزوی پولدار شدن را از خیلی از افراد گرفته است. افرادی که سرمایه فروش زمین یا املاک خود را در بانک ها نگه داشتند تا بتوانند خانه یا زمینی بهتر خریداری کنند، با وجود مشکلات اقتصادی از خرید صرف نظر کردند زیرا این افراد دیگر امیدی به خرید ویلا و زمین ندارند. اما امروز در این مقاله میخواهیم درباره منطقه ای ویلاخیز و جذاب صحبت کنیم که شما با همان سرمایه قبلی میتوانید در آنجا ویلا بخرید. کردان منطقه ای معروف و محبوب میان جوانان که در اطراف شهر های تهران و کرج قرار دارد. خیلی از مردم تا اسم کردان به گوششان میخورد سریعا یاد ویلاهای لوکس و لاکچری و گران‌قیمت می افتند، اما اینطور نیست. در کردان ویلاهای زیادی در بازه های قیمت متفاوتی وجود دارد، برای مثال یک ویلای نقلی جذاب با امکاناتی ماننده درختان میوه، استخر با تصفیه خانه، استخر کودک، آلاچیق و محوطه سازی میتوانید با قیمت 2 میلیارد 400 خریداری کنید. کردان خود به مناطقی کوچک‌تر تبدیل میشود که هرمدل ویلا در هر بازه قیمتی میتوانید در این مناطق پیدا کنید. گران‌ترین مناطق کردان برای خرید ویلا شهرک هایی ماننده حمیدیه، طاووسیه، زعفرانیه است و ارزان‌ترین مناطق کردان کهریزک، قاسم گرجی و سنقرآباد و اغلان تپه است. اما در این مقاله ما میخواهیم منطقه ای متوسط با ویلاهای گران و ارزان با امکانات متفاوت و خاص به شما معرفی کنیم تا بتوانید یک سرمایه گذاری بی خطر و پر سود را داشته باشید. تهراندشت منطقه ای بزرگ و خوش آب و هوا در کردان که به بهشت گمشده معروف است. در این منطقه ویلاهای لوکس با معماری های روز دنیا وجود دارد که شما میتوانید با خرید زمین، ویلا یا باغ در این منطقه سرمایه خود را زنده نگه دارید.

 

 

وضعیت قیمت ویلا در تهراندشت

تهراندشت در منطقه کردان شمالی قرار دارد و این منطقه از آب و هوایی متفاوت در چهارفصل و طبیعتی بکر و سرسبز بهره میبرد که این مسئله باعث شده تا این منطقه بسیار مورد توجه ساکنین تهران و کرج قرار بگیرد. اکثر ویلاهای این منطقه از امکاناتی ماننده آب، برق، گاز قانونی، آلاچیق، استخر سرپوشیده، استخر روباز و سند تک برگ بهره میبرند. قیمت ویلا در تهراندشت (اسفند 1401) از 2 میلیارد 500 شروع و تا 30 میلیارد به بالا هم میرسد. وضعیت اجاره ویلا در تهراندشت هم بسیار خوب است و افراد زیادی از تهران و کرج برای برگذاری مراسمات و تولدها و مهمانی های خود تهراندشت را انتخاب میکنند. شما میتوانید با خرید ویلا در تهراندشت سرمایه خود را چند برابر کنید و آن را زنده نگه دارید و هرگز ضرر نکنید.

مسیر دسترسی به تهراندشت:

اگر ساکن شهر تهران هستید و قصد سفر به تهراندشت را دارید، کافیست مسافت حدود 70 کیلومتری را طی کنید. مسیر: اول به اتوبان تهران-کرج بروید، سپس پس از طی کردن راه وارد اتوبان کرج- قزوین شوید. پس از طی کردن مسیری کوتاه میتوانید وارد جاده اختصاصی تهراندشت شوید و به منطقه تهراندشت بروید.

اگر ساکن کرج هستید و تصمیم دارید تا به منطقه تهراندشت بروید و باید مسافت 17 کیلومتری را طی کنید. مسیر: کافیست وارد اتوبان کرج-قزوین شوید و پس از گذر از حصارک، کمالشهر، پل روستای کردان به سمت جنوب خارج شوید، سپس وارد جاده قدیم کرج-قزوین شوید و پس از پیمودن مسیر اولین دور برگردان را دور بزنید و به سمت پمپ بنزین حرکت کنید و جنب پمپ بنزین مسیری موسم به منطقه تهراندشت است.

 

 

برترین مشاوره املاک در تهراندشت برای خرید ویلا

اگر میخواهید از وضعیت دقیق قیمت ها در تهراندشت باخبر بشوید یا میخواهید در تهراندشت ویلا بخرید یا برای خرید ویلا در کردان و تهراندشت دنبال راهنما و مشاوره هستید، ما کارشناسان و مشاوران سایت زمین در کنار شما هستیم. پس از 4 سال سابقه و کسب تجربه zamiin.ir جزوه برترین سایت های خرید ویلا در کردان است. اگر دنبال مشاوره رایگان برای خرید ویلا یا زمین در کردان هستید کافیست به موتور های جستجو گر خود بروید و عبارت zamiin.ir را جستجو کنید. 

 

dapiy47240
dapiy47240

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋