jasis45710

jasis45710

خرید سوله در هشتگرد؟ سرمایه گذاری پرسود و بی خطر!

هشتگرد منطقه ای زیبا و جذاب که در اطراف شهر کرج واقع شده است. این منطقه در شرق و در فاصله 30 کیلومتری قرار دارد. این منطقه در چند سال اخیر رشد چشمگیری در حوزه خرید و فروش سوله داشته و افراد صنعتی زیادی برای کار و سرمایه گذاری به سمت این منطقه روانه شده اند. در هشتگرد سوله ها و کارگاه های زیادی با متراژ و قیمت های مختلف وجود دارد، برای مثال یک سوله 2 طبقه در متراژ 1000 متر با قیمت 16 میلیارد معامله میشود که از نظر قیمت این منطقه بسیار مناسب و فوق‌العاده است. در هشتگرد شهرک صنعتی غیر دولتی با وسعت 250 هکتار وجود دارد که در این شهرک صنعتی 150 واحد صنعتی در حال کار هستند.

ویژگی های مناسب هشتگرد برای کار و سرمایه گذاری

هشتگرد دارای ویژگی های مثبتی است که افراد زیادی را متقاعد کرده تا برای کار و سرمایه گذاری به طرف این منطقه بی آیند. 

1. نزدیکی به شهر های تهران و کرج

2. اتصال به شبکه مترو تهران

3. آب و هوایی معتدل و خنک

4. هوای پاک 

 

 

 

وضعیت آب و هوای هشتگرد برای کارهای صنعتی

یکی از دلایلی که هشتگرد را میان ساکنین تهران و کرج محبوب کرده و باعث شده تا این افراد برای زندگی و کار به هشتگرد مهاجرت کنند وجود آب و هوای بی نظیر در این منطقه است. هشتگرد یک منطقه کوهستانی است که در چهارفصل آب و هوایی متفاوت و متعادل دارد. هشتگرد در تابستان از هوای خنک با نسیمی آرام بهره میبرد که این مسئله بهترین فرصت را برای افراد صنعتگر ایجاد کرده تا در تابستان ها از گرمای طاقت فرسای شهری دور باشند.

خرید سوله در هشتگرد 

خرید یک سوله مناسب یکی از مهم ترین نیاز ها و دقدقه های یک تولید کننده بوده است. همانطور که میدانید شهر های تهران و کرج از نظر مسافت به هم نزدیک هستند، خرید سوله در هشتگرد میتواند گزینه بسیار مناسبی برای افرادی باشد که در اطراف شهر های تهران و کرج زندگی میکنند. سایت زمین امکان خرید سوله در هشتگرد را برای افراد علاقه مندان به سرمایه گذاری و تولید کنندگی را فراهم کرده تا بتوانند بدون دقدقه سوله مد نظر خود را انتخاب و آن را خریداری کنند. اگر به دنبال خرید سوله در هشتگرد هستید یا میخواهید از وضعیت قیمت های سوله ها در هشتگرد باخبر شوید کافیست روی لینک https://www.zamiin.ir/property-type/industrial-commercial-property/ کلیک کرده و مستقیما به قسمت خرید و فروش سوله در هشتگرد بروید.

jasis45710
jasis45710

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋