irpallet.com

irpallet.com

7 دلیل برای انتخاب پالت پلاستیکی


پالت های پلاستیکی تقاضای زیادی دارند و این چیز خوبی است. قابلیت استفاده مجدد پالت های پلاستیکی معمولا برای استفاده طولانی مدت طراحی می شوند. پالت های پلاستیکی را می توان برای سفرهای متعدد استفاده کرد، حتی اگر برای حمل و نقل یک طرفه در نظر گرفته شده باشند. توانایی پلاستیک برای تحمل سفرهای مکرر منجر به افزایش گردش خون و فرصتی جالب شده است.

شما می توانید پالت های پلاستیکی دست دوم را بفروشید یا بخرید

پالت پلاستیکی جدید محصولی است که توسط بیش از یک شرکت قابل استفاده است. این بدان معناست که شرکت ها می توانند با فروش پالت های دست دوم خود پس انداز کنند یا درآمد کسب کنند.

به همین دلیل است که شرکت های بیشتری استفاده از پالت های پلاستیکی را انتخاب می کنند.

پالت بهتر با قیمت پایین تر – شرکت ها مجبور نیستند پالت جدید را با کمترین قیمت خریداری کنند. آنها می توانند پالت دست دومی را انتخاب کنند که کیفیت بالاتری دارد و قابلیت اطمینان بهتری دارد.
الزامات LTL را برآورده می کند - اگر یک کامیون بیش از حد بزرگ باشد، شرکت ها می توانند چند پالت پلاستیکی استفاده شده خریداری کنند تا برای کاربردهای یکبار مصرف یا کم حجم استفاده شوند.
از تلاش‌های پایداری پشتیبانی می‌کند - برنامه‌های پایداری به دلیل صرفه‌جویی در هزینه و مزایای زیست‌محیطی که پالت‌های پلاستیکی چند سفره ارائه می‌دهند، دست به دست هم می‌دهند.
ارزش فروش مجدد - اگر الزامات تغییر کند، یا اگر یکی از شرکای زنجیره تامین کننده پالت هایی را ارسال کند که با سفارش شما سازگار نیستند، اغلب می توانید پشته های پالت های پلاستیکی را به صورت نقدی بفروشید.
تقریباً بدون نیاز به نگهداری - پلاستیک در برابر رشد قالب و باکتری مقاوم است. دلالان قابل اعتماد پالت های پلاستیکی استفاده شده را قبل از عرضه برای فروش بررسی و شستشو می دهند.
مقررات ISPM-15 را نقض نکنید - حتی اگر یک پالت پلاستیکی از آسیا به یورو یا ایالات متحده آمریکا رفت و آمد داشته باشد، همچنان می‌توان آن را بدون خطر تاخیرهای پرهزینه در مرز صادر کرد.
ثبات قیمت - اگرچه نوسانات در دسترس بودن رزین ممکن است بر قیمت پالت جدید تأثیر بگذارد، بازار استفاده شده معمولاً از افزایش قیمت مواد خام مصون است.
همه نمی توانند از پالت های پلاستیکی استفاده شده استفاده کنند

انعطاف پذیری یک نیاز کلیدی برای شرکت هایی است که از پالت های پلاستیکی استفاده می کنند. هیچ تضمینی در مورد در دسترس بودن وجود ندارد. همیشه خطر کمبود وجود دارد. برخی از پالت ها ممکن است فقط یک بار در دسترس باشند. علاوه بر این، پالت های مختلف می توانند ظاهر متفاوتی داشته باشند (از جمله طرح و تنوع رنگ).

irpallet.com
irpallet.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋