takinplast

takinplast

نرم افزارهای مدیریت تولید پالت

 

پالت ها جزء ضروری زنجیره توزیع امروزی هستند و یک برنامه مدیریت پالت خوب، کارایی و دید را در عین حال بهبود می بخشد. برنامه های مدیریت پالت یک راه حل ویژه مدیریت زنجیره تامین هستند که فراتر از ردیابی و حسابداری پالت سنتی است. نرم‌افزار مدیریت پالت اکنون شامل نظارت بر موقعیت، بارکد و برچسب‌های RFID می‌شود که ردیابی موجودی پالت شما را آسان‌تر می‌کند، تلفات و آسیب را کاهش می‌دهد و تعمیر و نگهداری را ساده‌تر می‌کند و در نتیجه تسهیلات تمیزتر با معیارهای کلی بهتر ایجاد می‌کند.

برنامه های مدیریت پالت شامل ویژگی های زیر است:


ورودی


این شامل توابعی مانند:

دریافت پالت: پالت های خالی به سیستم اضافه می شوند و موجودی پالت را افزایش می دهند.
تعمیر و نگهداری پالت: پالت های شکسته یا قدیمی، مانند پالت هایی که به پایان عمر مفید خود نزدیک می شوند، قابل شناسایی و ارسال به مراکز بازسازی یا بازیافت هستند.
Putaway: پالت های خالی و قابل استفاده به انبارها منتقل می شوند.
خروجی


چیدن
حمل دریایی
عمومی
مدیریت سهام پالت
مدیریت اطلاعات مکان پالت
ردیابی پالت ها/محتوا
ادغام RFID و بارکد
امنیت


مزایای برنامه مدیریت پالت


با کمک یک برنامه مدیریت پالت خوب، ممکن است تمام KPIهای کسب و کار خود و برخی معیارهای دیگر را افزایش دهید. شما می‌توانید پیشرفت را در مهم‌ترین اندازه‌گیری‌های عملیاتی خود، مانند توان عملیاتی تأسیسات، هزینه‌های سوخت، نرخ خرابی پالت، هزینه‌های خرید و تعمیر پالت، دقت و شفافیت موجودی، و کارایی ذخیره‌سازی مشاهده کنید.

افزایش چرخه عمر پالت


مدیریت پالت و نظارت، در دسترس بودن پالت و کانتینر را افزایش می دهد در حالی که وقفه و احتمال خطا را کاهش می دهد. به طور کلی، این کارایی پالت ها و چرخه عمر آنها را بهبود می بخشد.

سود بیشتر
برنامه مدیریت پالت از اجرای کارآمد در سراسر زنجیره توزیع پشتیبانی می کند و دید واضح تری از وضعیت حرکت پالت ارائه می دهد. مکان یابی و استفاده مجدد از بسته بندی های حمل و نقل قابل استفاده مجدد را چندین بار آسان می کند و از هزینه های غیر ضروری جلوگیری می کند و در نتیجه پول بیشتری را ذخیره می کند.

کاهش از دست دادن محتوا
نرم افزار مدیریت پالت به شما کمک می کند از سرقت پالت، بدرفتاری و تحویل دیرهنگام جلوگیری کنید و اطمینان حاصل کنید که محموله های با ارزش بالا به موقع می رسند. نرم افزار مدیریت پالت از RFID و بارکد برای شناسایی پالت ها و محتویات استفاده می کند و روند حمل و نقل را سرعت می بخشد.

کاهش هزینه های نگهداری و تعمیرات
با استفاده از برنامه های مدیریت پالت، می توان نیازهای تعمیر و همچنین ردیابی دارایی های آسیب دیده را شناسایی کرد. شناسایی پالت های آسیب دیده یا حتی چرخه پایان عمر برای تعمیر یا بازیافت را آسان می کند، که منجر به تاسیسات کارآمد و تمیزتر می شود.

بسته شدن
با افزایش استفاده از پالت ها در زنجیره تامین، ردیابی دستی و حسابداری هر قطعه پالت دیگر کافی نیست. سپردن مدیریت پالت به کارکنان بیش از حد ممکن است منجر به کندتر شدن زنجیره تامین با خطاهای مختلف زمانی که برخی از ظروف کنترل نشده و دارای حفره هستند، شود.

یک برنامه جامع مدیریت پالت راه حل کاملی را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد تمام محصولات و لوازم خود را از یک مکان ردیابی و مدیریت کنید و در نتیجه تسهیلات کارآمدتر و مرتب تر را نیز به همراه دارد.

takinplast
takinplast

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋