modern tarh

modern tarh

5 نکته برای طراحی برچسب برای افزایش فروش شما

مهم نیست که شما یک فروشگاه کوچک یا یک تجارت بزرگ را اداره می کنید ، باید به دنبال راه هایی برای افزایش فروش باشید. مشاغل همیشه به دنبال ایده های جدید برای افزایش فروش هستند. اگرچه راه های زیادی برای افزایش فروش وجود دارد ، اما دو عنصر که همیشه به عنوان یک فکر بعدی مورد توجه قرار گرفته است ، بسته بندی و برچسب گذاری محصول است. هر دوی این عناصر می توانند تأثیر فوق العاده ای بر فروش محصول شما داشته باشند.

وقتی محصولی تولید می شود ، شرکت ها می خواهند اهمیت محصول را به مشتریان خود منتقل کنند. یکی از راه های برقراری ارتباط ، برچسب گذاری محصول است. لیبل زدن بخشی از طراحی بسته بندی محصول است. این یک نمایندگی کلیدی از محصول است که مارک تجاری را از رقبای خود متمایز می کند. اطلاعات لازم را از جمله مواد تشکیل دهنده ، تاریخ تولید و انقضا ، سازنده و غیره در اختیار مشتریان قرار می دهد.

نمادهای زیادی برای برچسب گذاری بسته وجود دارد که در سطح ملی و بین المللی استاندارد شده است. به عنوان مثال ، در بسته بندی مصرف کننده ، نمادهایی مانند FCC برای گواهینامه های محصول استفاده می شود. در کشورهایی مانند ایالات متحده ، برچسب گذاری خاص برای شرکت های دارویی و دارویی الزامی است. یک برچسب خوب طراحی شده می تواند به شرکت ها در ایجاد هویت برند و انتقال پیام برند آنها کمک کند. قبل از طراحی برچسب ، مطمئن شوید که طراح لیبل باید جزئیات زیر را داشته باشد:

· طراحی لوگوی شرکت

· اطلاعات محصول

· ترجیح مشتری در مورد نوع بسته بندی ، شکل ، رنگ

· متن

· دستورالعمل های نام تجاری

Tips for Designing Beautiful Labels | StickerYou

طراحی لیبل می تواند یک کار کاملاً چالش برانگیز باشد. محصولی با طراحی و تصویر ساده ممکن است به شما در رسیدن به هدف فروش شما کمک نکند.

در اینجا 5 نکته طراحی لیبل  وجود دارد که می تواند به شما در افزایش فروش و جلب توجه در انبوه قفسه های سوپر مارکت ها کمک کند:

1) در مورد رقبای خود تحقیق کنید: چه در حال طراحی برچسب برای عرضه محصول جدید و چه طراحی مجدد آن برای محصول موجود هستید ، ضروری است که در مورد آخرین روندهای رقبای خود تحقیق کنید ، چگونه اطلاعات اساسی را در مورد آنها قرار می دهیم. برچسب ، نوع تصاویر ، رنگها و نمادهای مورد استفاده آنها. در قفسه های خرده فروشی ، برچسب شما یک ابزار مهم برای فروش محصول است. مصرف کنندگان به قفسه ها نگاه می کنند و محصولی را انتخاب می کنند که جذاب تر باشد و حاوی توضیحات واضح در مورد محتویات و استفاده از آن باشد. اطمینان حاصل کنید که طراح برچسب یا برچسب شما رقبای شما را می شناسد. شما باید گزارش تحقیق را با او در میان بگذارید. این به او در ایجاد یک برچسب منحصر به فرد و موثر برای محصول شما کمک می کند.

2) مخاطب مورد نظر خود را تعیین کنید: طراحی برای مخاطب هدف به جای همه ، منجر به طراحی موثرتری می شود. این نه تنها به شما در تهیه محتوای مربوطه کمک می کند ، بلکه به طراح برچسب کمک می کند تا ایده طراحی منحصر به فردی را ارائه دهد که می تواند مخاطب را در انتخاب محصول شما متقاعد کند. قبل از طراحی برچسب برای محصول خود ، مخاطبان مورد نظر را بشناسید - سن ، جنسیت ، محل سلیقه ، ارزش ها و غیره. به عنوان مثال ، شما در زمینه محصولات آرایشی فعالیت می کنید و پس از تعیین مخاطب موردنظر ، متوجه می شوید که این محصول در بین زنان بین گروه سنی 30 تا 50 سال موفق تر خواهد بود. این به شما کمک می کند تصمیم بگیرید که چه نوع محتوا و طراحی به افزایش فروش محصول کمک می کند.

3) مواد مناسب را انتخاب کنید: قبل از شروع فرایند طراحی ، بهتر است مواد برچسب را انتخاب کنید. جدا از آنچه روی برچسب چاپ می شود ، ظاهر برچسب نیز نقش مهمی در شکل گیری تصورات دارد. اگر برچسبی در حمل و نقل به راحتی از بین برود ، می تواند به تصویر محصول آسیب برساند. نوع ظروف (براق ، مات و غیره) را با دقت انتخاب کنید زیرا روی چاپ برچسب ها نیز تأثیر می گذارد. اگر گیج شده اید که با کدام ظاهر بهتر است ، بهتر است از متخصصان نظر بگیرید.

 

برای مشاهده اطلاعات بیشتر و مشاهده صدها نمونه لیبل بر روی طراحی برچسب کالا کلیک کنید.

modern tarh
modern tarh

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋