modern tarh

modern tarh

عکس های خوب به فروش محصول کمک می کند

آخرین آمار نشان می دهد که 62 درصد از فروشندگان فکر می کنند سخت ترین کار در مورد فروش این است که به مشتریان اجازه دهید شما را انتخاب کنند. آنها سعی می کنند برای مردم "بله" گفتن را ساده کنند ، اما نمی توانند در نهایت کسی را مجبور کنند که شرکت شما را انتخاب کند.

 

یکی از مهمترین چیزهایی که فروشنده از آن متنفر است زمانی است که مشتریان دیگر پاسخگو نیستند. هیچ پاسخی از تماس های سرد یا ایمیل ها واقعاً نمی تواند فروشنده شما را از دست رفته احساس کند! عکاسی از محصولات می تواند یک ابزار عالی برای فروشنده شما باشد. تصاویر می توانند فروش آنلاین شما را افزایش داده و به رشد تجارت الکترونیکی شما کمک کنند.

تصاویر اعتماد ایجاد میکنند
یک عکس خوب به فروشنده شما کمک می کند تا خریدار را متقاعد کند و فروش سایت شما را افزایش دهد. عکاسی از محصولات یک ابزار عالی برای نشان دادن آنچه که مشتریان به دنبال دارند و توجه مشتریان ساکت است. یک ایمیل بدون تصویر خسته کننده است! به فروشنده خود کمک کنید تا با عکاسی از محصولات تجاری ، ایمیل های بهتر و زیباتری ارسال کند. این امر باعث افزایش زمان صرف شده توسط مشتریان برای مشاهده ایمیل شما ، افزایش نرخ کلیک و افزایش فروش در نتیجه نهایی می شود. شما می توانید در مورد تیز بودن چاقوهای خود در طول روز به کسی بگویید ، اما تصویری که نشان می دهد به راحتی چیزی سخت را برش می دهد؟ این نوع تقویتی است که شما برای جلب اعتماد مشتری به بخش فروش خود نیاز دارید.

 

 

 

افزایش هویت برند
هنگام نمایش محصولات در وب سایت شما ، سازگاری بین عکس ها یک عامل مهم است. با توجه به قابلیت اطمینان شما و کیفیت محصولات ، مشتری را راحت می کند. فروشنده به یک زمینه محکم برای ایستادن در هنگام افزایش فروش برای شرکت شما نیاز دارد. آیا عکاسی محصول شما در وبسایت شما یکنواخت و حرفه ای به نظر می رسد؟ مانند تصاویر ، نام تجاری نیز باعث ایجاد اعتماد می شود زیرا باعث می شود شرکت شما سازمان یافته و متفکر در کار خود به نظر برسد. فروشنده باید به مارک تجاری خود اعتقاد داشته باشد و هرچه هویت برند قوی تر باشد ، فروش آنلاین شما قوی تر می شود و تیم شما می تواند فروش شما را افزایش دهد.

 

 

 

اجازه دهید تصاویر ارتباط را آسان کنند.
فروشنده شما وظیفه دارد که با مردم تماس بگیرد. اگر عکاسی از محصول تجاری ندارید تا از آنچه می گویند پشتیبان گیری کند ، چگونه می توانند نحوه عملکرد محصول شما را ببینند؟ "به من اعتماد کن" خط خوبی از طرف غریبه ای نیست که با آن صحبت می کنید. بگذارید تصاویر داستان را بازگو کنند. با عکاسی محصول ، می توانید نحوه عملکرد یک مورد را از طریق تصاویری که داستان را برای شما بازگو می کند ، معرفی کنید. بیش از 50٪ مشتریان می خواهند نحوه عملکرد محصول را در اولین تماس مشاهده کنند. شانس انجام این فروش آنلاین و افزایش فروش را با در دست داشتن چیزی برای ارسال مشتری خود از دست ندهید.

 

 

 

خلاصه
یک عکس خوب به فروشنده شما کمک می کند تا 2 برابر بیشتر در مرحله آگاهی با مشتری و 1.3 برابر بیشتر در مرحله بررسی ارتباط برقرار کند. در بسیاری از مواقع ، تنها 19 درصد از خریداران می خواهند در مرحله آگاهی از فرآیند خرید و زمانی که هنوز اطلاعات زیادی در مورد پروژه ندارند ، با فروشنده تماس بگیرند. 60 درصد مایلند در مرحله ملاحظه یا پس از محدود کردن گزینه های خود ، با آنها تماس بگیرند. تجارت الکترونیکی برای ایستادن به یک پایه بزرگ نیاز داشت تا بتواند در آن رقابت کند. هنگام فرستادن فروشنده خود به منظور افزایش فروش در تجارت الکترونیک ، عکاسی از محصولات باید جرم شماره 1 شما باشد.

در PENCIL ONE ، عکاسی تجاری آسان است. ما به صدها مشتری کمک کرده ایم که فروش خود را از طریق عکاسی از محصول و تصاویری عالی که می توانند به آن افتخار کنند افزایش دهند. ما امیدواریم که این نکات فروش به کسب و کار شما انگیزه دهد تا راهی بدون نگرانی و مطمئن را برای فروش محصولات خود با عکاسی از محصولات تجارت الکترونیک امتحان کند. تیم ما تحقیقات مداوم در مورد مارک تجاری ، روندهای آنلاین ، روند فروش و نحوه عکاسی می تواند به همه جنبه های یک تجارت کمک کند. ما نه تنها به این که روند کار را برای شما به عنوان یک مشتری آسان تر می کنیم افتخار می کنیم ، بلکه واقعاً هدف ما افزایش درآمد شماست. تجارت الکترونیک ترکیبی از تفکر فنی و خلاق است تا بتوانید با فروش آنلاین خود موفق شوید. هدف ما ارائه فرمول مناسب برای هر مشتری است تا کار را برای بخش بازاریابی و بخش فروش شما آسان تر کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی zoomtech کلیک کنید.

modern tarh
modern tarh

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋