modern tarh

modern tarh

عکاسی تبلیغاتی از محصول چقدر در دنیای مدرن امروز مهم است؟

انسان ها برای جمع آوری اطلاعات در مورد دنیای اطراف خود بسیار به حس بینایی خود اعتماد می کنند. از نظر تاریخی ، این به ما کمک کرده است تا در دنیایی خطرناک گشت بزنیم و از طیف گسترده ای از خطرات تهدید کننده زندگی جلوگیری کنیم.

 

 به عنوان گونه ای که تا حد زیادی فاقد محافظت شخصی است (موجب صرفه جویی در عقل ما می شود) ، توانایی ما در پردازش اطلاعات بصری و تصمیم گیری بر اساس آن برای بقا بسیار مهم است.البته دیگر برای زنده ماندن مجبور نیستیم با دستان خالی و سلاح های ابتدایی شکار کنیم یا تفاوت بین توت های قرمز سمی و انواع غذایی را تشخیص دهیم. در این روزگار ، بینایی ما هدف دیگری دارد - به ما کمک می کند تا محصولی را پیدا کنیم که به بهترین وجه به نیازهای ما پاسخ دهد و زندگی ما را بهتر کند.در یک محیط آجر و ملات ، ما می توانیم از بو ، لمس و حتی طعم و مزه برای تکمیل آنچه می بینیم استفاده کنیم ، اما وقتی صحبت از خرید آنلاین و مدرن می شود ، تقریباً به طور کامل به سرنخ های تصویری اعتماد می کنیم تا تصمیمات خرید را بگیریم. به عبارت دیگر ، عکاسی تبلیغاتی از محصول  مهمترین عامل در فروش آنلاین است ،به همین دلیل است که شما و هر بازاریاب باید آن را کانون اصلی تلاش های آنلاین خود قرار دهد.

 

البته قبل از شروع ادامه این محتوا این موضوع را عنوان کنیم که عکاسی تبلیغاتی انواع مختلفی دارد.

 

عکاسی تبلیغاتی از محصول

 

حتی مصرف كنندگانی كه از راحتی خرید آنلاین قدردانی می كنند ، می خواهند قبل از خرید  تا آنجا كه ممكن است به جای توانایی لمس ، بو ، چشیدن ، شنیدن درباره محصولات بدانند. همچنین می توانید برای تصاویر  توضیحاتی را ارائه دهید. عکاسی و محتوا خوب می تواند به عنوان ایستگاهی برای بازاریابی و اطلاعات محصول باشد تا  به مشتریان در درک آنچه که می خرند کمک کند حتی اگر نمی توانند آن را تحویل بگیرند.

چرا این مسئله برای شما و تیم تجاری و بازاریابی بسیار مهم است؟ یک چیز ، این امر به شما کمک می کند تا مشتریان را متقاعد کنید که کالای شما همان کالایی است که آنها می خواهند خریداری کنند. حتی مهمتر از آن  هنگام رسیدن محصول ، میزان رضایتمندی فرد افزایش می یابد و متوجه صرفه جویی در زمان خرید محصولات اینترنتی میشود.

بازاریابی محتوا و توضیحات محصول را افزایش دهید


نوشتن محتوا برای توصیف یک محصول می تواند به سرعت خسته کننده شود ، نه تنها برای کارکنانی که وظیفه ایجاد توصیفات کامل و در عین حال مختصر را دارند ، بلکه همچنین برای مخاطبانی که آنها را می خوانند. از طرف دیگر ، تصاویر هزار کلمه هستند و چندین عکس ، نماهای نزدیک و / یا نماهای 360 درجه به طور قابل توجهی بیشتر ارزش دارند ولی تصاویر و محتوا می تواند دست به دست هم بدهد تا یک نمای کلی محصول را ارائه دهد که مخاطب شما را خسته نکند. در صورت امکان ، شما باید تصاویر را به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی مارک تجاری و بازاریابی خود برای افزایش تلاش خود در نظر بگیرید.

 

محصولات را جذاب تر نشان دهید


عکاسی از محصول در تجارت الکترونیکی چقدر مهم است؟ تاکنون ، ما در مورد مزایای افزودن تصاویر به طور کلی در تلاش های شما برای تجارت الکترونیکی بحث کرده ایم ، اما نکته اصلی که باید به خاطر بسپارید این است که شما و آژانس خدمات مارک تجاری خود به عکاسی "خوب" نیاز دارید . این یعنی چی؟ این بدان معناست که شما به عکس های رنگی با وضوح بالا ، از جمله تصاویر نزدیک و چند زاویه نیاز دارید ، که به بیننده اطلاعات بصری کافی برای جبران ناتوانی در لمس محصول را می دهد .

به عنوان مثال تصویر تبلیغاتی زیر را ملاحظه نمایید یک عکاسی تبلیغاتی کاملا حرفه ای از محصولات لولن می باشد ، برای مشاهده صدها عکس تبلیغاتی از محصول به صفحه عکاسی تبلیغاتی مراجعه کنید.

عکاسی تبلیغاتی از محصول

 

برای مطالعه ادامه این مطلب بر روی منبع خبر در لینک زیر کلیک کنید.

 

منبع خبر :

 https://www.aftabir.com/reportages/view/1747/%D8%B9%DA%A9%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%D8%A7%D8%AA%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84-%DA%86%D9%82%D8%AF%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D8%AF%D9%86%DB%8C%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%AF%D8%B1%D9%86-%D8%A7%D9%85%D8%B1%D9%88%D8%B2-%D9%85%D9%87%D9%85-%D8%A7%D8%B3%D8%AA

modern tarh
modern tarh

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋