اکسپلور اینستاگرام، یکی از ویژگیهای این شبکه اجتماعی برای کاربران است که از روزهای اولیه این پلتفرم در آن وجود دارد. اغلب کاربران اینستاگرام، تا مدتها از نحوه فعالیت و مزایای اکسپلور اینستا مطلع نبودند و به آن اهمیتی نمی دادند. اما پس از معلوم شدن مزایای رفتن پست به اکسپلور، کاربران به دنبال راه های ورود به اکسپلور اینستاگرام میگشتند. اما چه چیزی باعث رفتن پستها به اکسپلور می شود؟ چگونه می توان در اکسپلور اینستاگرام پست گذاشت؟
همانطور که اشاره کردیم، رفتن پست به اکسپلور، مزایای زیادی برای پیج دارد. از این رو اغلب کاربران در تلاش هستند تا پست های خود را راهی اکسپلور کنند. در ادامه چند ایده به شما آموزش میدهیم که با به کار گیری آنها به راحتی می توانید به اکسپلور اینستا برسید.
اولین قدم برای رفتن پست به اکسپلور، پابلیک کردن پیج اینستاگرام است. تقریبا همه کاربران اینستاگرام از این موضوع اطلاع دارند که پستهای پیج پرایوت به اکسپلور راه نمی یابند، زیرا هدف کاربران از پرایوت کردن پیج، خصوصی ماندن پست هایشان است. بنابراین اولین قدم برای ورود به اکسپلور اینستاگرام، پابلیک کردن پیج است.
الگوریتم اینستاگرام، به سیستم پردازش متن و صوت مجهز است و بر اساس متن یا صوت ویدیو شما، به راحتی می تواند موضوع محتوای شما را تشخیص دهد. بنابراین اگر در ویدیوهای خود از کلمات کلیدی مربوط به کسب و کار خود استفاده کنید، شانس رفتن به اکسپلور پست های شما افزایش می یابد.
همانطور که می دانید، کیفیت تصویر و ویدیو تاثیر زیادی در جلب توجه مخاطبان می گذارد. کاور پست اسلایدی یا ویدیو اولین چیزی است که مخاطب زمان برخورد به پست آن را مشاهده می کند و در صورتی که کاور پست شما جذاب باشد، مخاطب به دیدن ادامه پست های شما مشتاق می شود.
قتل، اعتیاد، جنگ و ... از جمله موضوعاتی هستند که تاثیر زیاد بر افکار و روحیه کاربران اینستاگرامی می گذارند. بنابراین اینستاگرام در قوانین خود، استفاده از این کلمات در پست و استوری و همچنین پخش محتوای تصویری یا ویدیویی با این موضوع را ممنوع اعلام کرده است. بنابراین در صورتی که از تصاویر حاوی خشونت یا کلمات ممنوعه در پست های خود استفاده کنید، علاوه بر اینکه باید قید اکسپلور رفتن پست خود را بزنید، بلکه این امکان وجود دارد که پیج شما دیسیبل شود.
یکی از راه های رفتن پست به اکسپلور، بالا بودن تعامل پست در ساعات اولیه انتشار است. الگوریتم اینستاگرام به گونه ای است که پست های کاربر پسند را تشخیص داده و به اکسپلور می فرستند. اما نکته اصلی اینجاست که این پست ها از طریق میزان تعامل فالوورها با اکانت کاربران مشخص می شود. به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنیم تا ساعاتی که اغلب فالوورهای شما در اینستاگرام حضور دارند، پست خود را منتشر کنید تا بهترین بازدهی را از سمت مخاطبان کسب کند.
نتیجهگیری:
به انتهای مقاله معرفی راه های رفتن پست به اکسپلور اینستاگرام رسیدیم. در این مقاله نکات مهمی که بهتر است برای فرستادن پست به اکسپلور رعایت شوند را به شما آموزش دادیم. به نظر شما چه راه های دیگری برای اکسپلور خور کردن پست ها کاربردی است؟
پاسخ ها