ilgar.eng

ilgar.eng

طراحی واتر مارک در فوتوشاپ

چرا استفاده از واتر مارک ضروری است؟ دقیقا به همین دلیل، در پست وبلاگ امروز به شما نشان می‌دهیم که افزودن واترمارک به تصاویرتان چقدر اهمیت دارد و چگونه می‌توانید شروع به ترکیب خودکار آنها در تمام تصاویر کنید. با ما همراه باشید.

قرار داد یک لوگو و یا نوشته با شفافیت بالا را بر روی متن و سند و یا فایل تصویری که هیچ مزاحمتی برای خوانایی آن ایجاد نکند را واتر مارک گویند. در ادامه با آموزش ساخت واتر مارک با مجله والی همراه باشید. امروزه بیش از پیش در وب سایت ها، مقالات و... جهت تبلیغات و جلوگیری از جعل و رعایت حق کپی رایت مورد استفاده قرار می گیرد.زیرا با این کار تولید محتوایی که مختص شما است در وب سایت های دیگر چون اینستاگرام، تلگرام و شبکات اجتماعی دیگر مورد استفاده قرار نخواهد گرفت. 

کاربرد واتر مارکت

بیایید به چند دلیل مهم بودن واترمارک کردن تصاویر و اسناد نگاهی بیندازیم و چگونگی ایجاد واترمارکی موثر برای کار خود را بررسی کنیم.

در حالی که این روزها فرآیند واترمارکینگ عمدتا دیجیتالی است، خود اصطلاح "واترمارکینگ" به قرن ها قبل برمی گردد. به‌طور سنتی، واترمارک فقط زمانی قابل مشاهده بود که کاغذ در مقابل نور نگه داشته می‌شد یا زمانی که خیس بود، و فرآیند واترمارک کردن کاغذ در زمانی که کاغذ خیس بود اتفاق می‌افتاد، از این رو اصطلاحی است که امروزه هنوز استفاده می‌کنیم.

آموزش ساخت واتر مارکت

1.ابتدا یه فایل جدید ایجاد کرده و پس زمینه آن را به صورت png قرار دهید.سپس در این فایل لوگو و یا نوشته ی خود را قرار دهید سپس طبق تصویر زیر از بخش image در منو گزینه ی trim را انتخاب کنید.

 

2.پس از انتخاب این گزینه تصویر به شکل زیر در می آید.

3.در این مرحله بخش edit باز کرده و گزینه ی Define Pattern را انتخاب کنید.

4.حال پنجره ای به شکل زیر باز می شود که جهت وارد کردن نام این لایه است بنابراین نام لایه و یا الگوی خود را وارد کنید.

برای ادامه آموزش به لینک زیر کلیک کنید.

منبع: https://vally.ir/post/50/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B1-%D9%85%D8%A7%D8%B1%DA%A9

ilgar.eng
ilgar.eng

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋