امیر ساعی مبین

امیر ساعی مبین

مهندس برق، برنامه نویس JS ، علاقمند به گجت ها و تکنولوژی های روز دنیا
توسط ۶ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

OnePlus Nord 4 با طراحی منحصر به فرد و بدنه تمام فلزی معرفی شد

وان پلاس نورد 4 با طراحی منحصر‌به‌فرد و بدنه تمام فلزی معرفی شد

وان پلاس نورد ۴ به تراشه اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۳ مجهز شده است و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی دارد.

وان پلاس بالاخره از جدیدترین گوشی میا‌ن‌رده‌اش، نورد ۴، رونمایی کرد. وان پلاس نورد 4 برخلاف اکثر گوشی‌های بازار که از بدنه شیشه‌ای بهره می‌برند، به بدنه تمام فلزی مجهز شده است و طراحی متفاوتی دارد.

جدیدترین گوشی وان پلاس در بخش پشتی‌اش طراحی دو رنگ دارد که بخش بالایی‌اش از دوربین اصلی دوگانه به‌همراه فلاش میزبانی می‌کند.

مشخصات و قیمت وان پلاس نورد 4

وان پلاس نورد ۴ به نمایشگر ۶.۷۴ اینچی Super Fluid AMOLED مجهز شده است که رزولوشن 1240p و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز دارد. در بخش بالایی نمایشگر یک حفره به چشم می‌خورد که درون آن دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی قرار گرفته است.

مشخصات و قیمت وان پلاس نورد ۴

وظیفه تأمین قدرت این گوشی هوشمند بر عهده تراشه اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۳ است که از ۸ هسته پردازشی بهره می‌برد و قدرتمندترین هسته آن، Cortex-X4 است. این چیپ توسط ۸/۱۲/۱۶ گیگابایت رم به‌همراه ۱۲۸/۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. درحالی‌که نسخه ۱۲۸ گیگابایتی از حافظه نوع UFS 3.1 استفاده می‌کند، حافظه دو نسخه دیگر از نوع UFS 4.0 است.

روی پنل پشتی وان پلاس نورد 4 دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال قرار گرفته است که در کنار آن دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی به چشم می‌خورد. دوربین اصلی این دستگاه قادر به ضبط ویدیوهای 4K با سرعت ۶۰ فریم‌برثانیه است.

وان پلاس نورد ۴ به یک باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ۱۰۰ واتی مجهز شده است که در کمتر از ۳۰ دقیقه به‌طور کامل شارژ می‌شود. البته باید به این موضوع اشاره کرد که خبری از شارژر ۱۰۰ واتی در جعبه جدیدترین گوشی وان پلاس نیست و باید آن را جداگانه تهیه کنید.

وان پلاس نورد ۴

همان‌طور که گفتیم، وان پلاس نورد 4 بدنه تمام فلزی دارد و به همین علت وان پلاس طراحی خطوط آنتن را U‌ شکل کرده و همچنین درون پنل پشتی از ستون‌های کوچکی استفاده کرده است. این سبک طراحی باعث کاهش اندازه آنتن‌ها و در مقابل تقویت سیگنال شده است.

جدیدترین گوشی وان پلاس Oxygen OS 14.1 مبتنی بر اندروید ۱۴ را اجرا می‌کند. این دستگاه تا ۴ سال نسخه‌های اصلی اندروید و تا ۶ سال آپدیت‌های امنیتی دریافت خواهد کرد. نسخه مجهز به ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی این دستگاه با قیمت ۴۹۹ یورو و نسخه مجهز به ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی آن با قیمت ۵۹۹ یورو وارد بازار اروپا می‌شود.

امیر ساعی مبین
امیر ساعی مبین مهندس برق، برنامه نویس JS ، علاقمند به گجت ها و تکنولوژی های روز دنیا

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋