hyperfire.ir

hyperfire.ir

چرا شارژ کپسول اتش نشانی مهم است؟

آتش سوزی کلاس A

 

به عنوان بخشی از ایمنی آتش نشانی در محل زندگی یا محل  کسب و کار شما، بدون شک چند کپسول آتش نشانی استراتژیک در اطراف خود دارید. در حالی که دیدن آنها ممکن است شما را به آرامش برساند، اما در صورت عدم شارژ کامل کپسول های آتش نشانی، ممکن است اعتمادی که به کپسول های آتش نشانی دارید نادرست باشد چون شرایط استفاده از کپسول آتش نشانی بدون شارژ را نداشته باشید – کپسول خود را دوباره شارژ کنید تا دفعه بعد که آتش سوزی ساختمان شما و افراد حاضر در آن را تهدید می کند آماده  باشد،پس باید شارژ کپسول اتش نشانی را جدی بگیرم

چرا کپسول های آتش نشانی را باید شارژ کنید

شیپورک و شیلنگ

چگونه متوجه می شوید که چه زمانی باید کپسول های آتش نشانی خود را شارژ کنید؟

اگر هر یک از سناریوهای زیر در مورد شما صدق می کند، برای خدمات شارژ بدون تاخیر با یک شرکت معتبر شارژ کپسول آتش نشانی  تماس بگیرید.

 

شما یک کپسول آتش نشانی را به مقدار کمی در آتش سوزی اخیر تخلیه کردید:

اگر شما ضامن کپسول خود را کشیده و اهرم آن را فشار داده اید برای شاٰرژ کپسول آتش نشانی باید اقدام کنید، حتی اگر فقط مقداری محتویات خاموش کننده را تخلیه کرده باشید، باز هم ارزش آن را دارد که فوراً آن را دوباره شارژ کنید. به هر حال، تفاوت بین شارژ کامل و عدم شارژ می تواند مرگ و زندگی باشد!

 

کپسول خاموش کننده به طور تصادفی مقدار کمی تخلیه شد:

حتی از دست دادن فشار چند میلی ثانیه ای در تخلیه تصادفی می تواند منجر به عملکرد معیوب کپسول آتش نشانی شود. مهم نیست که دلیل تخلیه کپسول آتش نشانی چیست، باید فوراً آن را شارژ کنید تا از محافظت کامل در برابر آتش سوزی آینده اطمینان حاصل کنید.

 

خاموش‌کننده‌های شما اخیراً آزمایش شده‌اند:

در طول بازرسی‌های معمول، یک تکنسین ممکن است کپسول آتش‌نشانی شما را تخلیه کند تا بررسی کند که آیا همه مکانیسم‌های تخلیه و خوانش‌های گیج فشار به درستی کار می‌کنند. پس از انجام تست، هر گونه تعمیرات لازم باید انجام شود و خاموش کننده قبل از اینکه دوباره به کار گرفته شود، شارژ شود.

 

بازرسی بصری کپسول های آتش نشانی:

یک بار در ماه، باید به  سراغ هر کپسول آتش نشانی بروید و آن را به صورت بصری بازرسی کنید. اگر گیج فشار کم را روی هر یک از آنها  نشان می دهد، آن خاموش کننده  باید از نظر نشتی بررسی شود و در اسرع وقت شارژ شود.

 

نحوه شارژ مجدد کپسول اتش نشانی

شارژ مجدد کپسول آتش نشانی به معنای پر کردن مجدد آن با مواد آتش نشانی مناسب یا در برخی موارد تخلیه کامل کپسول و سپس پر کردن مجدد آن است. یک شرکت حرفه ای حفاظت از حریق تمامی تجهیزات، لوازم و دانش را برای شارژ مجدد کپسول های آتش نشانی شما در اختیار دارد.

 

ابتدا ماده اطفاء حریق به داخل قوطی پمپ می شود. سپس هوای باقی مانده تحت فشار قرار می گیرد تا از عملکرد مناسب در صورت آتش سوزی اطمینان حاصل شود. تکنسینی که خدمات را انجام می دهد، اطمینان حاصل می کند که گیج فشار پس از اتمام شارژ مجدد به درستی خوانده می شود.

 

پایان روش های سنتی شارژ کپسولهای آتش نشانی

 

شارژ کپسول های آتش نشانی  تا قبل از شروع به کار هایپر فایر به صورت سنتی انجام میشد به طوری که اگر شخصی تصمیم داشت کپسول خودش رو شارژ کنه باید با توجه به منطقه محل زندگی به دنبال شرکتی جهت شارژ کپسول در شرق تهران یا شارژ کپسول در غرب تهران یا شمال یا جنوب میگشت.

بعد از پیدا کردن شرکتی که شارژ کپسول آتش نشانی در آن منطقه را انجام میدهد تازه باید چند مورد جدید دیگر بررسی بشه.

 

آیا شرکت مورد نظر دارای تاییدیه اتحادیه لوازم ایمنی و آتش نشانی هست ؟

آیا شرکت مورد نظر تاییدیه سازمان آتش نشانی را دارد ؟

آیا شرکت مورد نظر با قیمت اتحادیه شارژ کپسول آتش نشانی 1401 فعالیت میکند؟

سرویس تحویل و ارسال درب به درب دارد؟

خدمات پس از فروش دارد؟

ضمانت و خدماتی برای شارژ کپسول انجام میدهد ؟

آیا من میتوانم به صورت تلفنی مشخصات کپسول خود را اعلام کنم ؟

 

این سوالاتی هست که هر شخصی رو برای انجام شارژ مجدد کپسول آتش نشانی خود پشیمان میکند

با توجه به موارد گفته شده هایپر فایر تلاش میکند که تمام این دغدغه شما رو تبدیل به یک کلیک ساده کنه که و بدون اهمیت اینکه شما کجای تهران هستید بهترین خدمات رو با به روزترین تجهیزات با کادری مجرب و تکنسین های تخصصی براتون انجام بده

هایپر فایر اولین فروشگاه شارژ انلاین کپوسل اتش نشانی در تهران که تلاش میکنه این مورد مهم و حیاطی رو برای شهروندان بسیار ساده و به روز کنه شما میتونید روش ثبت آنلاین شارژ کپسول اتش نشانی رو در اینجا ببنید

و وجه تمایز هایپر فایر با روش های سنتی اینه که وقتی یک بار سفارشتون رو جهت شارژ کپسول های اتش نشانی انجام میدید جهت شارژ مجدد در دورهای آتی به صورت پیامک و اطلاع رسانی میشه که شما هیچ وقت دغدغه فراموش شدن شارژ مجدد کپسول های خودتون رو نداشته باشید

هایپر فایر زیر نظر قدیمی ترین شرکت تجهیزات آتش نشانی ایران یعنی همیار انرژی فعالیت میکنه و دارای تمام تاییدیه های سازمان آتش نشانی رو داره

 

hyperfire.ir
hyperfire.ir

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋