hosein2hn2la2

hosein2hn2la2

توسط ۲ نفر دنبال می شود

ویژگی های خرید طلق پلی کربنات چیست؟

خرید طلق پلی کربنات دارای استحکام کششی خوبی هستند و همچنین در برابر ضربه مقاوم هستند. مقاومت کششی ورق از 66 تا 110 مگاپاسکال است.

استحکام کششی 71 مگاپاسکال برای اکریلیک پوسته پوسته، 44 برای شیشه چسبناک و تنها 7 مگاپاسکال برای شیشه است. برخی از انواع درج های ورق پلی کربنات مات خاص حتی با تغییر طول 110 درصد فرو نمی ریزند! یعنی طلق در هنگام کشیده شدن نمی شکند، مگر اینکه دو برابر طول اصلی آن کشیده شود.

خرید طلق پلی کربنات در انواع مختلفی تولید می شوند. پلی کربنات هم از نظر ظاهر و هم از نظر سختی در مدل های مختلف موجود است. ورق های پلی کربنات مات در مدل های معمولی، ضد UV، ضد خش و ... تولید می شوند.

برخی از انواع خرید طلق پلی کربنات ضد شعله هستند. در تولید این تالک ها به جای بیسفنول A از تتراب یسفنول A استفاده می شود که علاوه بر تولید در مدل های تک لایه پلی کربنات در انواع لمینت و نشکن نیز تولید می شود. تالوک های لمینت نشکن نوعی پلی کربنات متشکل از تالوک چند لایه و شیشه بوده و برای مصارف ایمنی می باشد.

از میان تمامی این ویژگی ها، مقاومت بالا، عبور نور و تبادل حرارت کم از مهمترین عواملی هستند که مصرف ورق های را روز به روز افزایش می دهند.

عایق حرارتی این خرید طلق پلی کربنات به دلیل ساختار به کار رفته در ساخت آن است که ساختاری چند جداره است. این امر باعث ایجاد کانال های هوا در داخل این صفحات می شود، بنابراین وجود هوا در داخل بدنه این صفحات از تبادل حرارت و صدا جلوگیری می کند.

کاربرد در صنایع با خرید طلق پلی کربنات

همینطور استحکام خمشی بالا و سایر خواص ذکر شده باعث شده است که در صنعت ساختمان سازی بسیار مورد استفاده قرار گیرد.

با این حال، رایج ترین استفاده از خرید طلق پلی کربنات یا پلی کربنات دو پوسته را می توان در قسمت پشت بام ها یا تراس های منعکس کننده نور مشخص کرد و همچنین در تعداد زیادی به عنوان درب پارکینگ و روکش بالکن استفاده می شود.

این ورق ها از نظر استحکام و استحکام نسبت به بسیاری از پلاستیک ها و تالوک ها استحکام بیشتری دارند و همچنین از نظر ظاهری بسیار زیبا و ایمن تر از شیشه هستند، بنابراین جایگزین بهتری برای شیشه های هوابرد محسوب می شوند.

به طور کلی کاربردهای این ورق ها در خرید طلق پلی کربنات بخش هایی است که از خواص ورق پلی کربنات مات استفاده می شود که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

پوشش استادیوم ها، اماکن ورزشی و استخرهای شنا

سقف دستگاه های خودپرداز و باجه تلفن

پوشش روگذرها، اتوبوس ها و ایستگاه های مترو برای تامین بخشی از نور مورد نیاز

پشت بام مراکز خرید و خانه ها و فروشگاه های زنجیره ای

دیواری بسازید که دید و صدا مستقیم را بپوشاند.

در هنگام خرید طلق پلی کربنات به چه نکاتی باید توجه کنیم ؟

در هنگام خرید از این نوع ورق پلی کربنات در گلخانه ها، نورگیرها و پل های عابر پیاده استفاده می شود. تبادل حرارت در این محصول بسیار بالاست. همچنین باید بدانید که از آنجایی که این محصول دو جداره است می تواند عایق خوبی در برابر صدا و حرارت باشد. خرید طلق پلی کربنات در این محصولات را باید با هم مقایسه کنیم و از روکش UV استفاده می کنند که از ورود اشعه ماوراء بنفش خورشید به داخل گلخانه جلوگیری می کند.

نکته دیگری که هنگام خرید پلی کربنات باید بدانید این است که پلی کربنات خرید طلق پلی کربنات دو جداره تنوع رنگی زیادی دارد و در برابر تغییرات آب و هوایی بسیار مقاوم است. خرید پلی کربنات این محصول در استادیوم ها، استخرها، سوله ها، باجه های تلفن و ... قابل استفاده می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از خرید طلق پلی کربنات به وب سایت تهران پلیhttps://tehranpoly.com/مراجعه کنید.

hosein2hn2la2
hosein2hn2la2

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋