hoobasabt.seo

hoobasabt.seo

ثبت شرکت و مزایای آن

 

عده زیادی از افراد هستند که هنوز شرکت خود را ثبت نکرده‌‌اند. این موضوع می‌تواند دلایل بسیار زیادی داشته باشد که عدم داشتن اطلاعات از مزایای این کار می‌تواند مهمترین دلیل باشد. اگر شما نیز درباره ثبت شرکت، مراحل و مزایای آن چیزی نمی‌دانید حتما این مقاله را با دقت مطالعه کنید.

ثبت شرکت

ثبت کردن شرکت در همه جای دنیا یک کار بسیار مهم برای صاحبان کسب و کار است. این کار در همه جای دنیا با طی کردن یک سری مراحل اداری انجام می‌شود. اما باید بدانید که هزینه این کار و مزایایی که به همراه دارد در کشورهای مختلف متفاوت است. در همه جای دنیا شرکت هایی وجود دارند که خدمات ثبتی ارائه می‌دهند. در ایران نیز بسیاری از شرکت ها هستند که می‌توانند با قیمت بسیار مناسب شرکت شما را ثبت کنند.

هوبا ثبت یکی از این شرکت هاست. هوبا ثبت با در اختیار داشتن بهترین نیروها و بهترین وکلا می‌تواند در کمترین زمان ممکن این کار را برای شما انجام دهد. پس اگر نمی‌خواهد درگیر مراحل اداری ثبت شرکت شوید؛ با کارشناسان این رکت تماس بگیرید و از آنها بخواهید تا این کار را برای شما انجام دهند.

مزایای ثبت شرکت

همانطور که کمی قبل تر گفته شد؛ این مزایا در کشورهای مختلف با توجه به قوانین حاکم بر آن کشور متفاوت است. از مهمترین مزایای این کار در کشور ایران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مجوز ورود به مزایده ها و مناقصه ها در این کار است. شما پس از به ثبت رساندن شرکت خود می‌توانید در تمامی مزایده ها و مناقصه ها شرکت کنید و از امتیازات آن استفاده کنید.
  • همه ما می‌دانیم که گرفتن وام بسیار دشوار است. حال آنکه با ثبت شرکت خود می‌توانید از امتیازهای دولتی مانند دریافت آسان وام بهره مند شوید.
  • مطمئنا همه افراد می‌خواهند با شرکت های دیگر به ویژه شرکت های خارجی وارد رابطه شوند. اما آیا این شرکت ها به شرکت های ثبت نشده اعتماد می‌کنند؟ در پاسخ باید بگوییم که خیر. پس با این کار شما اعتماد شرکت ها را نیز به خوبی بدست خواهید آورد.

 

  • مطمئنا شما برای فروش محصول و یا خدماتی شرکت خود را راه اندازی کرده‌اید و هدف شما جذب مخاطب است. ثبت شرکت می‌تواند به خوبی اعتماد مردم به شرکت شما را افزایش دهد.
  • جریمه های مالیاتی برای هیچکس خوشایند نیست. تنها راهی که شما می‌توانید از جریمه های مالیاتی معاف شوید همین کار است.

اما یک سوال. آیا ثبت شرکت تنها دارای مزیت است؟ باید بگوییم که خیر، به ثبت رساندن شرکت معایبی نیز به همراه دارد. اما این معایب به اندازه ای بزرگ نیستند که شما از ثبت برند خود پشیمان شوید. در ادامه به شما درباره معایب ثبت شرکت می‌گوییم.

معایب ثبت شرکت

  • پس از ثبت کردن شرکت، شما باید هرگونه تغییر در شرکت را به اطلاع اداره ثبت برسانید.
  • شما باید تمام نیروهای خود را بیمه کنید و به آنها مطابق قوانین وزارت کار حقوق بدهید.
  • شما پس از این کار دیگر نمی‌توانید در ساختمان هایی که ماهیتی تجاری ندارند فعالیت کنید.
  • شما باید به صورت سالانه به اداره مالیات، مالیات پرداخت کنید.

بهترین راه برای ثبت شرکت

اگر در این زمینه تجربه کافی را ندارید و در مورد روند کار چیزی نمی‌دانید؛ به هیچ وجه پیشنهاد نمی‌کنیم که خودتان برای این کار اقدام کنید. در چنین شرایطی بهترین کار برای شما این است که از خدمات شرکت ها استفاده کنید. پیشنهاد ما به شما شرکت هوبا ثبت است که با سابقه درخشان می‌تواند در کمترین زمان ممکن ثبت شرکت شما را انجام دهد.

hoobasabt.seo
hoobasabt.seo

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋