hoobasabt.seo

hoobasabt.seo

هزینه دریافت کارت بازرگانی در سال 1401 چقدر است؟

 

 

افراد زیادی هستند که علاقه دارند در زمینه صادرات و یا واردات محصولات مختلف فعالیت کنند. اما خیلی از افراد نمی‌دانند برای این کار باید از کجا شروع کنند. اگر خیلی ساده بخواهیم برای شما شرح دهیم؛ باید بگوییم که هرکسی که قصد دارد در زمینه صادرات و یا واردات فعالیت کند؛ باید کارت بازرگانی دریافت کند. اما سوال اینجاست که هزینه دریافت کارت بازرگانی چقدر است؟

چه شرکتی می‌تواند با قیمت مناسب و در کمترین زمان ممکن برای شما کارت بازرگانی دریافت کند؟ ما در این مقاله به این سوالات پاسخ می‌دهیم و به شما درباره هوبا ثبت توضیح خواهیم داد. پس اگر شما هم جزو آن دسته از افراد هستید که به دنبال دریافت کارت بازرگانی هستید ولی درباره هزینه و مراحل آن چیزی نمی‌دانید؛ پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را به صورت کامل مطالعه کنید.

کارت بازرگانی

پیش از آنکه به شما درباره هزینه دریافت کارت بازرگانی بگوییم؛ بهتر است کمی درباره خود آن به شما توضیح دهیم. همانطور که کمی قبل گفته شد؛ کارت بازرگانی برای کسانی که می‌خواهند در صادرات و واردات محصولات فعالیت کنند واجب است. دفعه اولی که شما کارت بازرگانی را دریافت می‌کنید؛ کارت شما یکسال اعتبار دارد. پس از یکسال با پرداخت هزینه کارت شما برای یک سال دیگر تمدید می‌شود.پس از آن کارت شما در سال سوم و چهارم به ترتیب 3 سال و 5 سال اعتبار خواهد داشت.

 

برای دریافت کارت بازرگانی شما باید ابتدا وارد سامانه یکپارچه کارت بازرگانی شوید. پس از آن مدارک خواسته شده را باید در سامانه اپلود کنید و مراحل را یکی یکی طی کنید تا درخواست شما ثبت شود. لازم به ذکر است که مدارک خواسته شده برای اشخاص حقیقی و حقوقی متفاوت است. همچنین هزینه دریافت کارت بازرگانی نیز برای اشخاص حقیقی و حقوقی متفاوت است.

از آنجایی که پروسه دریافت کارت بازرگانی می‌تواند خسته کننده و پیچیده باشد؛ پیشنهاد می‌شود این کار را به شرکت های ثبت نظیر هوبا ثبت بسپارید. هوبا ثبت یک شرکت ارائه دهنده خدمات ثبت است که می‌تواند تمام خدمات ثبتی شما را با بهترین قیمت و با کمترین هزینه برای شما انجام دهدو هزینه دریافت کارت بازرگانی توسط هوبا ثبت نسبت به سایر رقبای هم رده کمتر است.

هزینه دریافت کارت بازرگانی

هزینه دریافت کارت بازرگانی با توجه به میزان سرمایه متفاوت است. ما در قسمت پایین به صورت کامل این موضوع را به شما گفته ایم.

  • هزینه اخذ کارت بازرگانی در صورتی که سرمایه شما زیر 30 میلیون تومان باشد 250 هزار تومان است. (یکساله)
  • هزینه دریافت برای سرمایه بین 30 میلیون تومان تا 200 میلیون تومان برابر 400 هزار تومان است. (یکساله)
  • هزینه دریافت کارت بازرگانی برای سرمایه بالاتر از 200 میلیون تومان برابر 500 هزار تومان است. (یکساله)
  • همچنین شما برای تمدید کارت بازرگانی خود باید هزینه 44 هزار تومان را پرداخت کنید.
  • هزینه ابطال تمبر برای صدور کارت برابر است با 10 هزار تومان.
  • همچنین هزینه ابطال تمبر برای تمدید کارت برابر 5 هزار تومان است.

شما می‌توانید صفر تا صد دریافت کارت بازرگانی خود را به هوبا ثبت بسپارید. هوبا ثبت با هزینه دریافت کارت بازرگانی کمتر نسبت به رقبا و با بهترین نیروهای متخصص بهترین انتخاب برای شماست.

hoobasabt.seo
hoobasabt.seo

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋