ادیب

ادیب

رضایی

پرفروش ترین مارک آچار فرانسه ایرانی ارزان

حتی اگر آچار  ندیده اید ، حتما نام آن را بارها شنیده اید. اساساً ، نام این دستگاه به یک اصطلاح تبدیل شده است که به شخصی اشاره می کند که می تواند هر کاری را به روش خاصی انجام دهد. این آچار واقعاً مفید است.

یکی از ابزارهای پرکاربرد در جعبه ابزار آچار است. با استفاده از این دستگاه می توان پیچ و مهره های چند ضلعی را باز و بسته کرد. بنابراین ، این ابزار می تواند برای تعمیرات زیادی مورد استفاده قرار گیرد. به همین دلیل توجه به برخی از مسائل مهم هنگام خرید بسیار مهم است.

می توانید از آن برای باز و بسته کردن صفحات و مهره های شش ضلعی یا شش ضلعی استفاده کنید. این مدل دارای مدل های مختلف و اندازه های مختلف است. به همین دلیل ، هنگام خرید این دستگاه کاربردی ، باید به برخی نکات کلیدی توجه کنید تا محصولی را خریداری کنید که بتواند نیازهای شما را برآورده کند.

بهترین مارک آچار فرانسه خارجی و ایرانی

 

آچار فرانسه استنلی

آچار فرانسوی یکی از پرکاربردترین ابزارهایی است که در محل های مختلف کار مورد استفاده قرار می گیرد. نمونه هایی از چنین آچارها حتی در بسیاری از خانواده ها یافت می شود. یکی از بهترین مارک های آچار فرانسوی ، برند استنلی است.
 
استنلی یکی از تولید کنندگان پیچ گوشتی و یکی از مارک های شناخته شده با فعالیت های گسترده در زمینه ابزارهای دستی و ابزار لیزری است. علاوه بر این ، استنلی مدل های مختلف جعبه ابزار را ساخت.
 
استنلی دارای طیف گسترده ای از محصولات است که با کیفیت بالا و دقت ویژه تولید می شود. در تولید این محصولات از ترکیب رنگ مشکی و زرد استفاده شده است. این دو رنگ حس خوبی را برای کاربران ابزار به ارمغان می آورد. محصولات استنلی از نظر کیفیت مثال زدنی بوده و عمر طولانی دارند.
 
بهترین مارک های آچار استنلی اندازه مناسب برای سفت کردن پیچ های بزرگ است. آلیاژ مورد استفاده در ساخت آچارهای استنلی ترکیبی از کروم و وانادیوم است که می تواند ضربه ، فشار و مقاومت در برابر پیچش را به خوبی تحمل کند.
 
استفاده از این محصول در شرایط آب و هوایی مرطوب محدودیتی ندارد این عملکرد به لطف آلیاژ مورد استفاده برای ساخت آچار حاصل می شود. انتهای کلید بالا برای سهولت حمل و آویزان کردن کاربر طراحی شده است. استنلی یکی از قدیمی ترین شرکت ها در زمینه ابزارهای دستی و ابزارهای برقی است و تجربه زیادی در این زمینه دارد.

بهترین مدل های آچار فرانسه برند

  • آچار فرانسه استنلی مدل 97-797 سایز 24 اینچ
  • آچار فرانسه استنلی مدل STMT87433-8 سایز 10 اینچ
  • آچار فرانسه استنلی مدل STMT87431-8 سایز 6 اینچ
  • آچار فرانسه استنلی مدل 874-95-0 سایز 10 اینچ
  • آچار فرانسه استنلی مدل STMT87434-8 سایز 12 اینچ
  • آچار فرانسه استنلی مدل 1-430-87 سایز 4 اینچ
  • آچار فرانسه استنلی مدل STMT87432-8 سایز 8 اینچ

آچار فرانسه ایرگا

ایرگا اسپانیا بزرگترین تولید کننده آچار در جهان است و کیفیت محصول آن بی نظیر است.
 
ایرگا در سال 1960 در اسپانیا تاسیس شد. این شرکت بزرگترین تولید کننده آچار اختصاصی در جهان است و بنابراین سالانه صدها هزار آچار تولید می کند. مهمترین محصولات این شرکت آچارهای لبه باریک ، آچار لوله و عایق الکتریکی با ولتاژ بالا است.
 
دوام و کیفیت تولید بی نظیر از ویژگی های بارز این شرکت است. این شرکت شعار “آچار فرانسوی جهان ماست” را انتخاب کرد.
 
بدنه آچار ایرگا از بهترین مارک از فولاد کروم وانادیوم ساخته شده است و دسته آن دارای روکش ضد لغزش و قابل جدا شدن است. حداکثر راحتی را در حین کار تضمین کنید.
 
کیفیت ساخت منحصر به فرد آچارهای فرانسوی ایرگا این امکان را علاوه بر استفاده در خانه امکان پذیر می کند. این تجهیزات و وسایل نقلیه نیز برای مصارف صنعتی مناسب هستند.
More about this source text

بهترین مدل های آچار فرانسه برند

  • آچار فرانسه ایرگا مدل SWO 92XS سایز 6 اینچ
  • آچار فرانسه ایرگا مدل ERGOTOP 99W سایز 10 اینچ
  • آچار فرانسه ایرگا مدل SWO 92XS سایز 8 اینچ
  • آچار فرانسه ایرگا مدل ERGOTOP 99W سایز 12 اینچ
  • آچار فرانسه ایرگا مدل 92WR سایز 10 اینچ
  • آچار فرانسه ایرگا کد 77 سایز 8 اینچ
  • آچار فرانسه ایرگا کد 77 سایز 10 اینچ
  • آچار فرانسه ایرگا مدل 77F سایز 12 اینچ

آچار فرانسه لیکوتا

بهترین آچار فرانسه

بهترین مارک آچار فرانسوی Likota ابزاری برای سفت کردن پیچ های بازو است. دسته بلند این ابزار گشتاور زیادی تولید می کند. انواع مختلفی از آچارها وجود دارد که هر کدام دارای اندازه و کاربرد خاصی هستند.
 
آچارهای لیکوتا از فولاد ساخته شده اند. آچار لیکوتا دارای دو فک است. یک فک ثابت است ، فک دیگر متغیر است. کاربر می تواند به راحتی اندازه فک ها را با استفاده از غلطک های موجود تنظیم کند.
 
آچارهای لیکوتا برای شل کردن مهره ها و 6 یا 4 پیچ پنجه استفاده می شوند. آچار لیکوتا دارای دسته پلاستیکی ارگونومیک است که از تعریق کلید و لغزش به دست کاربر در حین کار جلوگیری می کند. این محصول ساخت تایوان است.
 
لیکوتا فعالیت های گسترده ای در زمینه تولید انواع ابزارهای دستی دارد. این شرکت در سال 1983 شروع به کار کرد و اکنون علاوه بر ابزار دستی ، به تولید ابزارهای بادی و برقی نیز مشغول است.
 
شکی نیست که در تولید محصولات این شرکت ، کیفیت مورد نیاز و استفاده از مواد و آلیاژهای با کیفیت بالا مورد استفاده قرار می گیرد. محصولات لیکوتا شامل انواع مختلفی از آچارهای جداگانه یا کامل هستند و یکی از بهترین مارک های موجود در بازار هستند.

بهترین مدل های آچار فرانسه برند

  • آچار فرانسه لیکوتا مدل AWT-35036-8 سایز 8 اینچ
  • آچار فرانسه لیکوتا مدل AWT-35037-10 سایز 10 اینچ
  • آچار فرانسه لیکوتا مدل AWT-35037-6 سایز 6 اینچ
  • آچار فرانسه لیکوتا مدل AWT-35037-12 سایز 12 اینچ
  • آچار فرانسه لیکوتا مدل AWT-35036-10 سایز 10 اینچ

آچار فرانسه آروا

 

آروا آچار مارک آروا از سال 1993 برای حمایت از تولید ملی و ایجاد فرصت های شغلی برای جوانان در منطقه یک کارخانه ابزارآلات صنعتی در کشور تأسیس کرده است. وی دارای 30 سال دانش و تأثیر در زمینه ابزار برای برآوردن نیاز مشتریان است.
 
در 7 سال فعالیت در زمینه ابزار ، AREVA با ارائه محصولات با کیفیت بالا و فروش مناسب و خدمات پس از فروش مشتریان را با موفقیت جلب کرده است. برند Areva انواع ابزارهای دستی ، برقی ، بی سیم ، بادی ، برش و جوش را با موفقیت به بازار عرضه کرده است.
 
همه محصولات Areva با علائم ایمنی و استانداردهای CE اروپا ، علائم کیفیت GS آلمان و استانداردهای ISO مطابقت دارند. به دلیل کیفیت بالای دستگاه های جوش اینورتر AREVA ، این محصول 30 ماه گارانتی ارائه می دهد.

بهترین مدل های آچار فرانسه برند

  • آچار فرانسه آروا مدل 4403 سایز 10 اینچ
  • آچار فرانسه آروا مدل 4402 سایز 8 اینچ
  • آچار فرانسه آروا مدل 4401 سایز 6 اینچ
  • آچار فرانسه آروا مدل 4404 سایز 12 اینچ

آچار فرانسه ایران پتک

آچار فرانسه ایران پتک مدل EA 1510 سایز 15 اینچ

گروه کارخانه ایران پاتک معتبرترین و بزرگترین تولید کننده ابزار در ایران است.تمامی محصولات مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی قابل اجرا تولید می شوند. این شرکت در حال حاضر بیش از 1100 اندازه و انواع ابزارهای صنعتی ، خانگی و آموزشی (با نام تجاری IPKA) تولید می کند.
 
مطابق استاندارد ملی ایران شماره 5185 تولید می شود. از فولاد آلیاژی مخصوص به روش آهنگری تولید می شود. دسته ها و فک آنها سنگ تراشیده و صیقلی است و تمام قسمت ها از روکش نیکل کروم استفاده شده است.
 
تولید شده طبق استاندارد ملی ایران 5185. جعل شده با فولاد آلیاژی مخصوص. تمام قطعات کاملاً سخت شده اند. دسته و فک آچارهای فرانسوی ایرانی چکش خورده و صیقل داده شده است. تمام آچارهای چکش ایرانی از نیکل کروم ساخته شده اند.

بهترین مدل های آچار فرانسه برند

آچار فرانسه ایران پتک مدل EA 1210 سایز 12 اینچ
آچار فرانسه ایران پتک مدل EA 1510 سایز 15 اینچ
آچار فرانسه ایران پتک کد RSTV004910 سایز 10 اینچ
آچار فرانسه ایران پتک کد 1210 EA سایز 12 اینچ
آچار فرانسه ایران پتک کد EA1510 سایز 15 اینچ
آچار فرانسه ایران پتک مدل EA 1010

آچار فرانسه تانوس

آچار فرانسه تانوس کد 04 سایز 8 اینچ

آچار تانوس یک ابزار بازکن متغیر است که از سه قسمت پیچ ثابت ، پیچ متحرک و پیچ تنظیم کننده تشکیل شده است. آچارها را می توان برای کارهای فنی بسیار سبک و نیمه سنگین استفاده کرد.
 
بهترین مارک ، آچارهای Tanus ، از ساختاری ساخته شده از آلیاژهای کروم وانادیوم استفاده می کند که به آنها اجازه می دهد به خوبی در برابر نیروهای خارجی مقاومت کنند. فک ابزار وجود دارد تا کاربر بتواند به راحتی اندازه مورد نیاز را تنظیم کند.
 
دسته استاندارد این محصول نگهداری و انجام تعمیر و نگهداری را برای کاربران آسان می کند. لازم به ذکر است که محصول می تواند بدون روکش باشد.

بهترین مدل های آچار فرانسه برند

آچار فرانسه تانوس کد 04 سایز 8 اینچ
آچار فرانسه تانوس کد 03 سایز 8 اینچ
آچار فرانسه تانوس کد 02 سایز 12 اینچ
آچار فرانسه تانوس کد 002 سایز 12 اینچ
آچار فرانسه تانوس کد 01 سایز 10 اینچ

آچار فرانسه تاپ تول

Top Tool در سال 1981 راه اندازی شد و شروع به تولید ابزارهای با کیفیت بالا کرد. این شرکت از سال 1994 در سطح جهانی فعالیت می کند.
 
همه محصولات این برند دارای گواهینامه ISO 9001-2000 هستند و وجود گواهی کنترل کیفیت جهانی نشان می دهد که این محصولات از کیفیت بالایی برخوردار هستند. این محصولات علاوه بر کیفیت بالا ، قیمت پایین تری نسبت به محصولات مشابه ارائه می دهند که می توان گفت مزیت رقابتی خوبی است.
 
او از ابزارهای دستی برتر تایوان در کارگاه های خودرو و مکانیک ، صنایع هوافضا و کارهای سنگین استفاده می کند زیرا از قطعات با کیفیت بالا ساخته شده است. این مارک یکی از بهترین مارک های آچار فرانسه در ایران است.

بهترین مدل های آچار فرانسه برند

  • آچار فرانسه تاپ تول مدل AMAB24115 سایز 6 اینچ
  • آچار فرانسه تاپ تول مدل AMAC2925 سایز 10 اینچ

آچار فرانسه توسن

آچارها ، مانند بسیاری از ابزارهای دستی ، اشکال مختلفی دارند. اندازه های خاصی که برای ساخت این ابزار استفاده می شود نیز بسیار متنوع است. آچارها برای باز و بسته شدن پیچ و مهره های مختلف استفاده می شوند.
 
بهترین مارک های آچار تخت آچار حلقوی ، شلاقی و لوله ای هستند و بهترین مارک های آچار سوپاپ چوب دستی در بین انواع آچارها بهترین هستند. آچار توسان کاربردهای زیادی دارد آچار عمدتا برای باز کردن سری پیچ یا مهره شش ضلعی و مستطیلی استفاده می شود.
 
بهترین مارک آچار فرانسوی توسان یکی از بهترین مارک های آچار فرانسوی در اندازه های مختلف است. آچار توسان از آلیاژ کروم وانادیوم ساخته شده است که دارای مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه است.

بهترین مدل های آچار فرانسه برند

  • آچار فرانسه توسن کد T25 – 10 سایز 10 اینچ
  • آچار فرانسه توسن مدل T25-6AW سایز 6 اینچ
  • آچار فرانسه توسن مدل T25-1AW سایز 15 اینچ
  • آچار فرانسه توسن مدل T25-12AW سایز 12 اینچ
  • آچار فرانسه توسن کد AFG049 سایز 6 اینچ

آچار فرانسه رونیکس

آچار فرانسه جغجغه‌ ای رونیکس مدل RH-2420 سایز 10 اینچ

بهترین مارک آچار رونیکس یک ابزار مفید است که می توانید در هر جعبه ابزار پیدا کنید. آچارهای رونیکس شامل آچارهای چوب دستی رونیکس ، آچارهای آلن رونیکس ، آچارهای تخت رونیکس و انواع مختلف دیگر است. آچار یکی از مشهورترین ابزارها است. این محصول دارای فک ثابت و فک متحرک می باشد.
 
اصل کار آچارهای رونیکس فرانسوی دارای دو فک است و یک پیچ تنظیم زیر فکها وجود دارد. آچارهای فرانسوی تحت فشار مداوم هستند ، بنابراین باید بدنه قوی داشته باشند.
 
یکی از مزایای آچار فرانسوی رونیکس استحکام دسته و روکش ساتن با روکش کروم است. در سال های اخیر رونیکس توانسته است از روش های علمی برای ایجاد ارتباط عمیق بین علم و بازار استفاده کند. ابزارها را برای تأمین طعم و تقاضای محصولات رونیکس به تامین کنندگان محلی بازگردانید.

بهترین مدل های آچار فرانسه برند

  • آچار فرانسه جغجغه‌ ای رونیکس مدل RH-2420 سایز 10 اینچ
  • آچار فرانسه رونیکس مدل RH2403 سایز 10 اینچ
  • آچار فرانسه رونیکس مدل RH-2404 سایز 12 اینچ
  • آچار فرانسه رونیکس مدل RH-2402 سایز 8 اینچ
  • آچار فرانسه رونیکس مدل RH-2401 سایز 6 اینچ
  • آچار فرانسه رونیکس مدل RH-2401 سایز 6 اینچ
  • آچار فرانسه رونیکس مدل RH-2402 سایز 8 اینچ

پرفروش ترین مارک آچار فرانسه خارجی و ایرانی

 

source: https://biknik.ir/best-brand-of-french-wrench/

ادیب
ادیب رضایی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋