hatamiraha39

hatamiraha39

توسط ۱ نفر دنبال می شود
 ۲ نفر را دنبال می کند

خرید لباس زیر زنانه از ترکیه

ترکیه جزو آن کشورهایی است در حوزه تولید و فروش لباس فعالیت می کنند به دلیل قیمت مناسب و کیفیت بالایی که دارند مشتریان زیادی از سایر کشور ها برای خرید لباس مردانه و زنانه به این کشور سفر می کنند. با بافیلومگ همراه باشید تا این موضوع شیرین را با هم بررسی کنیم.

خرید لباس زنانه از ترکیه

همانطور که ذکر شد ترکیه جزو غول های لباس دنیا به شمار می رود، از سر تا سر دنیا برای خرید لباس به این کشور سفر می کنند لباس هایی که در ترکیه تولید می شوند دارای کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب می باشند به همین دلیل است که این کشور طرفداران زیادی را دارد

بافیلو خرسند است که تمام لباس ها به خصوص لباس های زنانه را در انواع طرح و رنگ نسبت به سلیقه مشتریان را از ترکیه خریداری و در هر نقطه ایران به دست مشتری می رساند

یکی دیگر از محصولاتی که می توانید به وسیله سایت بافیلو مستقیما خریداری کنید. خرید لباس زیر زنانه از سایت بافیلو است.

خرید لباس زنانه از ترکیه

شرایط خرید از ترکیه

بافیلو مفتخر است که کلیه محصولات ازبرند های معتبر ترکیه را در کلیه سایت ها همچون ترنیدول،زارا،برشکا،ماوی و… خریداری و به تمام نقاط ایران ارسال می کند.

فقط کافیست لینک یا پیج مورد نظر را به بافیلو ارسال کنید تا در حداقل زمان کالای مورد نظر را خریداری و به شما تحویل دهد.

تعرفه قیمت خرید از ترکیه

نحوه خرید به گونه ای است که بعد از انتخاب کالا مشتری هزینه کالا را به لیر پرداخت می نماید و سپس بعد از ارسال به ایران با مشتری نماس حاصل می شود و هزینه حمل بر اساس وزن به او گفته می شود، بعد از پرداخت وجه مانده، کالا به درب مشتری ارسال می شود.

  • هزینه حمل کالا: 250 هزار تومان برای هر کیلو یا 25 تومان برای هر 100 گرم
  • شرایط ارسال کالا از ترکیه توسط بافیلو
  • ارسال به کل ایران
  • ارسال هوایی
  • ارسال در حداقل زمان (10 الی 15 روز زمان رسیدن به تهران )
  • قیمت لیر به روز حساب می شود.
  • لازم به ذکر است امکان تعویض رنگ پس از سفارش وجود ندارد

فرمول محاسبه هزینه خرید لباس و کالا از ترکیه

هزینه لیری کالا * قیمت ( به روز ) لیر + 800 تومان ( مالیات ) + هزینه ارسال

بافیلو

توسعه اینترنت روش‌های خرید ما را به کلی دگرگون کرده است. منافع موجود در خرید اینترنتی هر روز، تعداد بیشتری از مردم را به تجربه آن و ایجاد تغییر در الگوهای متداول خرید ترغیب می‌کند. این روزها خرید اینترنتی بیشتر با سرعت زندگی مدرن همگام شده و توانسته خود را با روحیات و نیازهای رو به رشد مشتریان هماهنگ کند.

خرید لباس زنانه از ترکیه

در حالیکه مشغله‌های روزانه فرصت لذت بردن از اوقات فراغت را کاهش داده است، صرف زمان‌های طولانی برای انجام سفرهای درون شهری و خرید نیازهای روزانه معنای خود را از دست می‌دهد. آنچه در فرصت اوقات فراغت برای افراد در اولویت قرار می‌گیرد تفریح، آموزش، ورزش و لذت بردن از علایق شخصی و رفع خستگی‌های روزانه است. همه این عوامل افراد را مجاب به استفاده از روش‌های نوین مانند مراجعه به یک فروشگاه اینترنتی در کمترین زمان برای انجام فعالیت‌های وقت گیر گذشته می‌کند.

منبع: 

https://mag.bafilo.com/buy-womens-clothing-from-turkey/

hatamiraha39
hatamiraha39

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋