alihashemii87898

alihashemii87898

توسط ۲ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

کاربرد شورت یکبار مصرف چیست؟

ا جرئت می توان گفت که اکثرا بانوان یا خانم های عزیز نام شورت یکبار مصرف یا مسافرتی را یک بارشنده اند یا حداقل یک بار استفاده کرده اند. در ادامه این مطلب با بافیلومگ  همراه باشید تا به تحلیل و بررسی شورت های یکبارمصرف یا مسافرتی بپردازیم.

لازم به ذکر است که این نوع شورت ها عموما توسط بانوان باردار مورد استفاده قرار می گیرد زیرا در دوران حاملگی ترشحات زیادی از واژن خارج میشود که معمولا سبب ناراحتی و دردسر بانوان یا مادران عزیز می شود ، تا به راحتی بتوان بعد از استفاده  آن را دور انداخت.

لباس زیر چیست و چه کاربردی دارد ؟

بهتر است اول کمی اطلاعات درباره لباس زیر زنانه بدست آوریم  و بدانیم کاربرد آن چیست. در قدم اول اصلی ترین وظیفه شورت محافظت از نقاط حساس بدن است علاوه بر آن سبب جذب شدن ترشحات حاصل از نواخی تناسلی می شود. البته پوشیدن لباس زیر امری ضروری نیست ولی مزایای زیادی را به همراه دارد.

شورت یکبار مصرف را در چه مواقعی می توان استفاده کرد؟

  1.  در مواقع بار داری
  2. بعد از اتمام زایمان
  3. هنگام قاعدگی
  4. پس از برخی از جراحی ها که ترشحاتی را به همراه دارد
  5. مناسب باشگاه های ورزشی
  6. سالن های ماساژ
  7. و ….

شورت یکبار مصرف

کاربرد شورت یک بار مصرف هنگام حاملگی

همانطور که در ابتدای مطلب گفته شد هنگام بارداری ترشحاتی که از نواحی تناسلی خارج می شود بیشتر شده و معمولا غلیظ و به رنگ سفید هستند که سبب ناراحتی بانوان باردار به خصوص کسانی که شاغل هستند شده است و سبب کثیف شدن لباس فرمشان می شود.

در این مواقع شست شوی نواحی تناسلی هم توصیه نمی شود زیرا باکتری ها موجود در واژن را که نقش مثبت و مهمی را ایفا می کنند نیز از بین می برد و نتیحه خوبی را در بر ندارد.

به همین دلیل استفاده از این شورت های یکبار مصرف خیال هر تازه مادری را راحت کرده و به راحتی می توانند به کار های روزمره خود برسند و از هر گونه نگرانی و دغده فکری راحت باشند

کاربرد شورت یک بار مصرف هنگام قائدگی

این نوع شورت ها علاوه بر زمان ها بارداری دور دوران قائدگی یا پریود نیز استفاده میشوند، که خیال اکثر خانم ها را آسوده کرده  و از ایجاد لکه های خون روی لباس و موقع خوب روی تشک جلوگیری میکند.

کاربرد شورت یکبار مصرف هنگام  مسافرت

مواردی که بالا ذکر شد گوشه ای از مزایای این نوع شورت ها می باشد ، از دیگر زمان هایی که ای نوع شورت  ها کاربرد بسیاری دارد هنگام مسافرت است.بانوان یا درکل افرادی که علاقه مند به سفرهای سبک هستند و نمی خواهند لباس های زیر فراوانی را با خود حمل کنند و هنگام برگشت لباس های کثیفی را با خود بیاورند این نوع شورت ها توصیه می شود. لازم به ذکر است برای شست و شوی لباس زیر هنگام سفر نیز باید اقلام و وسایل زیادی از جمله صابون یا مایع شست و شو و … با خود حمل کرد که این نیز یک بار اضافه محسوب می شود.

از دیگر مواقعی که پزشکان توصیه می کنند از این محصول بیشتر استفاده شود مسافرانی هستند که زمان زیادی را در هتل ها سپری می کنند. چون معمولا رفت آمد در هتل زیاد است بهداشت نسبت به سایر مکان ها کمی ضعیف است همچنین چون در اتاق هتل ها آن چنان شرایط برای شست و شو خشک کردن لباس مناسب نیست و برای بانوان کمی دشوار است ، برای راحنی و  حفظ سلامتی خود می تواند از این وسیله یا لباس پر کاربرد استفاده کرد.

 

شورت یکبار مصرف

کاربرد شورت یکبار برای بیماران

علاوه بر مواردی که بالا ذکر شد افرادی که دارای بیماری های عفونی هستند ، یا بیماری هایی را به همراه دارند که سریع منتقل می شود و می تواند به دیگران منتق شوند در صدر جدول کسانی قرار دارند که باید از این محصول یکبار مصرف استفاده کنند، تا مانع از انتقال بیماری شوند

منبع: https://mag.bafilo.com/what-is-the-use-of-disposable-shorts/

alihashemii87898
alihashemii87898

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
ayda
هنگام قاعدگی واقعا عالی و به درد بخوره
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋