hasanabadii.seo

hasanabadii.seo

مشاور سئو یا مشاوره سئو سایت چه وظایفی را در قبال مشتریان دارد؟

با توجه به بولد شدن یا پر رنگ‌تر شدن دنیای بازاریابی و اینترنتی بیشتر کسب و کارها عنوان دیجیتالی و اینترنتی را به خود گرفته‌اند، همچنین شیوع بیماری کرونا اهمیت و توجه این مورد را دوچندان کرده و از این رو کلمه سئو ارزش بیشتری پیدا کرده است. همچنین بسیاری از آژانس‌ها و سایت‌ها به صورت تخصصی بر روی مشاور سئو یا مشاوره سئو سایت را به صاحبان کسب و کار ارائه می‌دهند. اما گاها پیش آمده است که برخی افراد به علت مشغله و کم بودن تایم روزانشان قصد مشاوره آنلاین سئو را دارند که بیشتر سایت‌ها این ویژگی را هم ارائه می‌دهند.

در این صفحه قصد داریم تا شما را با تمامی وظیفه مشاورین سئو، چه به صورت حضوری و چه به صورت آنلاین آشنا کنیم.

وظایف مشاور سئو

مشاور سئو یا مشاوره سئو سایت باید نسبت به سایت مشتری یا صاحبان کسب و کار دلسوزانه کار کند و همچنین باید تجربه کافی در زمینه سئو داشته باشد تا بتواند بهترین راهنمایی را به دنبال داشته باشد، به عنوان مثال: موتورهای جستجوگر سئو به راحتی می‌توانند سایت شما را بررسی نمایند یا خیر.

یکی دیگر از وظایفی که مشاوره آنلاین سئو و مشاور سئو باید انجام دهند، جمع آوری اطلاعات قبلی سایت نظیر تعداد محتواهای سایت، بک لینک‌ها و غیره می‌باشد که به صورت حرفه‌ای یا سفید انجام شده است یا خلاف قوانین گوگل می‌باشد. همچنین با استفاده از ابزارهای سئو می‌توانید بک لینک‌های رقبا را بیابید و در معتبرترین آن‌ها شروع به بک لینک گرفتن بکنید.

به طور معمول کسی می‌تواند عنوان مشاور سئو را به خود بدهد که بتواند با تمامی باگ‌ها و سختی‌های سئو دست و پنجه نرم کند و بتواند تمامی آن‌ها را به خوبی برطرف نماید. برخی وظایف یا مسئولیت مشاوره سئو سایت عبارت‌اند از:

جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها و نتایج

شناسایی و بررسی نرخ بازگشت پولی ( RIO ) و طرح بهترین کمپین‌های PPC 

گزارش و تجزیه و تحلیل وب سایت

پیگیری

صرفه جویی در بودجه

ایجاد محتوا

ویژگی‌های مشاوره سئو سایت

اما به طور کلی مشاوره سئو آنلاین، مشاوره سئو سایت ویژگی‌هایی را باید در سایت صاحبان کسب و کار رعایت نمایند که عبارت‌اند از:

بررسی .htaccess

بررسی Robots.txt

بررسی و پیدا کردن عیب های سایت 

قرار دادن هدینگ‌ها ( H1 ….. H6 )

آشنایی با CMS‌ها

آشنایی با زبان‌های برنامه نویسی

داشتن نمونه کارهای قوی

پیدا کردن کلمه کلیدی

صداقت در حین مشاوره دادن به صاحبان کسب و کار

بالا آوردن CTR

با ابزارهایی نظیر Google Analytics، Google search console

آشنایی با الگوریتم‌های به روز موتورهای جستجو

نتیجه 

همانطور که می‌دانید به دلایلی نظیر کرونا و پیشرفت تکنولوژی، دنیای سئو بسیاری پیشرفت و گسترش پیدا کرده است و از این رو بسیاری از کسب و کارها به سمت دنیای اینترنتی رو آورند. از این رو بسیاری از افراد متخصص سئو به صورت حرفه‌ای به اشخاص دیگری که از علم سئو بی خبر هستند یا آن را یاد نگرفته‌اند، خدماتی نظیر مشاوره سئو سایت و یا مشاوره سئو آنلاین را ارائه می‌دهند. 

همچنین اگر به فکر مشاور سئو هستید می‌توانید به سایت سعید حسن آبادی سر بزنید تا از تمامی خدماتی که برای مشتریان در نظر گرفته‌اند، مطلع شوید.

hasanabadii.seo
hasanabadii.seo

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋