moshavere-seo

moshavere-seo

مشاوره رایگان سئو چیست؟


مشاوره رایگان سئو یکی از خدماتی است که بسیاری از کارشناسان مشاوره سئو آن را جزئی از لیست خدمات خود می دانند. بسیاری از صاحبان مشاغل و وب سایت های مختلف ممکن است از اهمیت سئو و تأثیر آن بر رشد کسب و کار اینترنتی خود مطمئن نباشند. به همین دلیل منهم به مانند بسیاری از دیگر همکارانم آماده ارائه مشاوره رایگان سئو به علاقمندان هستم. من، ایمان لطفی، یک کارشناس و مشاور سئو هستم و آمده‌ام تا رد مورد این موضوع باش ما صحبت کنم.

البته مشاوره رایگان سئو به دوستان ناآشنا با بازاریابی دیجیتال و کسب و کارهای آنلاین محدود نمی شود. بسیاری از عزیزانی که تازه وارد دنیای سئو و بهینه سازی موتورهای جستجو شده اند و یا علاقه مند به تعامل با متخصصان دیجیتال مارکتینگ هستند نیز می توانند برای مشاوره رایگان سئو با من تماس بگیرند. خوشحال خواهم شد که بتوانم در حد توانم به این عزیزان کمک کنم.

خدمات مشاوره رایگان سئو چیست

اما برای ارائه خدمات مشاوره حرفه ای سئو، احتمالاً باید کار را کمی جدی‌تر و با مشخص کردن نوع خدماتی که می توانیم ارائه دهیم، انجام دهیم. به همین دلیل در زمینه مشاوره رایگان سئو تنها امکان ارائه چنین خدماتی وجود دارد:

فایده سئو چیست؟
آیا سایت من به سئو نیاز دارد؟
آیا تغییر در استراتژی سئو می تواند به رشد کسب و کار من کمک کند؟
آیا سئوی سایت من با مشکلاتی جدی مواجه است؟
برای بهبود و رشد سئوی من چه کاری می توانید انجام دهید؟
قیمت مشاوره سئو سایت من چقدر است؟
 

مشاوره آنلاین مقدماتی سئو

بسیاری از این خدمات را می توان به صورت تلفنی نیز ارائه کرد. اما مشاوره تلفنی سئو فقط برای آشنایی با اصول و مسائل اولیه مناسب است. به عنوان مثال می توانید وضعیت و پیشینه وب سایت خود را به طور خلاصه به من بگویید تا بتوانم بررسی و تحلیل اولیه از وضعیت طراحی و سئو سایت شما ارائه دهم.

جزئیات ارائه مشاوره سئو

البته در جلسه مشاوره رایگان سئو می توانیم در مورد جزئیات دیگر صحبت کنیم. این جزئیات می تواند در مورد مسائل فنی سئو مانند انتخاب کلمه کلیدی یا طراحی سایت، هزینه مشاوره سئو یا موارد مطرح شده در متن قرارداد باشد. برخلاف تصور بسیاری از افراد، این بخش از مشاوره می تواند زمان زیادی را ببرد. به عنوان مثال، برخی افراد هنوز در انتخاب کلمه کلیدی یا نام دامنه تردید دارند.
در واقع مشاوره رایگان سئو بیش از هر چیز دیگری به منظور جلب رضایت و اعتماد کارفرمایان انجام می شود. بسیاری از کارفرمایان نیز علاقه دارند قبل از عقد قرارداد با هر یک از نامزدهای مورد نظر خود صحبت کنند تا بتوانند در مورد مشاور سئو مورد اعتماد خود به نتیجه برسند. به همین دلیل در جلسات اولیه انرژی بیشتری صرف مسائلی برای حل این گونه مسائل می شود.

 

شرح کامل وظایف مشاور سئو

یکی از مهمترین موضوعاتی که در جلسات اولیه مشاوره سئو به آن پرداخته خواهد شد، توضیح کامل وظایف مشاور سئو می باشد. این شرح وظایف و مسئولیت ها ممکن است برای بسیاری از افراد چندان واضح نباشد. به همین دلیل شاید بد نباشد کمی توضیح دهیم.

بازاریابی سئو چیست؟

سئو در واقع تلفظ کلمات کلیدی Search Engine Optimization یا SEO است. معنی دقیق این عبارت بهینه سازی موتور جستجو [وب سایت بر اساس معیارها] است و در بازاریابی دیجیتال بسیار مهم است. موتورهای جستجو به ویژه گوگل از همان ابتدا سعی در بررسی و رتبه بندی وب سایت ها در وب داشتند. این نمرات در نهایت به عنوان رتبه های بالا در صفحه نتایج ظاهر می شوند.

از همان ابتدا، بازاریابان متوجه شدند که با بهینه سازی وب سایت ها و ساخت یک وب سایت خوب، نه تنها می توانند کاربران بیشتری را به سایت هدایت کنند، بلکه نرخ تبدیل نیز به طور چشمگیری افزایش می یابد. به همین دلیل سئو در سال‌هایی که گوگل به رشد تصاعدی ادامه می‌داد، شکوفا شد و اهمیت زیادی پیدا کرد. برای اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله سئوی این وبسایت مراجعه کنید.

مشاوره رایگان تحلیل سئو

برای ارائه هرگونه مشاوره سئو، باید از ابتدا تحلیلی از وب سایت و شرایط آن دریافت کنید. به همین دلیل تحلیل سئو سایت یکی از اصلی ترین خدمات مشاوره رایگان سئو است که مشاوران سئو در اختیار شما قرار می دهند. این تحلیل شامل موارد زیر خواهد بود:

تجزیه و تحلیل بک لینک سایت
کیفیت محتوای سایت را بررسی کنید
بررسی معماری و ساختار داخلی از نظر سئو
نظرسنجی و نیازسنجی کاربران در حوزه کسب و کار
بررسی رقبا
خدمات طراحی سایت

موضوعات طراحی وب سایت و UI/UX نیز باید در جلسات اولیه مشاوره رایگان سئو مورد بحث قرار گیرد. برخی از وب سایت ها ممکن است از قالب ها یا CMS خاصی استفاده کنند. قاعده کلی در سئو این است که چنین چیزی چندان مطلوب نیست. با این حال، بهتر است هر وب سایت خاص را به صورت جداگانه بررسی کنید.

مشاوره رایگان از یک مشاور حرفه ای بهینه سازی موتور جستجو

در پایان بد نیست توجه شما را به یک نکته بسیار مهم جلب کنیم. بارها گفته شده که سئو یک فرآیند است. از این حیث برای دستیابی به نتیجه و موفقیت باید برای هر وب سایت یک استراتژی مناسب طراحی و اجرا شود. این کار تنها در پرتو کار منسجم و بلندمدت قابل انجام است. به همین دلیل به شما توصیه می کنم تا حتما با من تماس بگیرید!

moshavere-seo
moshavere-seo

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋