hani azizi

hani azizi

طراحی سایت فروشگاهی عالی = فروش عالی

 

با افزایش وب سایت های فروشگاهی و همچنین افزایش تمایل مشتریان به این سبک سفارش، وب سایت فروشگاهی و تاثیر آن در فروش محصولات و شناخته شدن برند، انکار ناپذیر می باشد. طراحی سایت فروشگاه اینترنتی باید به نحوی باشد که حس اعتماد و امنیت در خرید را به کاربر القا نموده و او را تبدیل به مشتری دائمی نماید.
نحوه ی برخورد با مشتریان به خصوص در اولین مراجعه، تاثیر بسیار زیادی در جذب آنها خواهد داشت. این امر در فروشگاه آنلاین هم صدق می کند. طراحی وب سایت باید بر اساس عناصر بصری مناسب، اصول روان شناسی خرید، استراتژی فروش مناسب انجام شود. چنین طراحی سایت حرفه ای نمی تواند تاثیر مثبتی در جهت جذب مشتریان فروشگاه آنلاین شما خواهد داشت.

 

کسب‌وکارت رو آنلاین کن و ۲۴ ساعته بفروش
طراحی سایت فروشگاهی برای کسب و کارهای سنتی یک ضرورت است. این روزها با تعطیلی گاه‌و‌بیگاه مغازه‌ها به دلیل کرونا، سایت شما تنها ویترین و شعبه‌ی کار شماست که هیچ‌وقت تعطیل نخواهد شد.

 

در ساخت سایت فروشگاهی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

راه‌اندازی یک کسب و کار آنلاین در هر زمینه نیازمند تحقیق و بررسی دقیقی است که بتوانید در این زمینه موفق شوید. بعد از راه‌اندازی سایت شما باید بتوانید به کمک علم سئو و بازاریابی اینترنتی، روی فروش بیشتر محصولات و دیده شدن بیشتر محصولات فروشگاه اینترنتی خود توسط مشتریان تمرکز کنید. در اینجا به معرفی برخی امکانات رایج که می‌تواند تاثیر ویژه‌ای روی طراحی سایت فروشگاه اینترنتی داشته باشد می‌پردازیم.

 

وب سایت فروشگاهی چیست؟
همانطور که می‌توان از عنوان متوجه شد، این وب سایت برای یک فروشگاه ایجاد می‌شود. اما چرا؟

برخی از افراد جهت فروش کالاهای خود، فروشگاه فیزیکی ندارند در این صورت طراحی سایت فروشگاه اینترنتی، به آن ها کمک می‌کند با هزینه های بسیار کمتر و به شکلی بروزتر، محصولات خود را در این بستر گسترده به فروش برسانند. محصولات این افراد می‌تواند به صورت 24 ساعته به فروش برسد بدون این که نیازی باشد خودشان کاری انجام دهند یا حضور فیزیکی داشته باشند.
حالت دیگر این است که شما یک فروشگاه فیزیکی دارید. در این صورت نظر شما راجع به موفقیت و درآمد بیشتر چیست؟ طراحی یک وب سایت فروشگاهی موجب می‌شود علاوه بر فضای فیزیکی بتوانید از طریق سایت درآمد داشته باشید. هر چه زمان جلوتر برود فعالیت آنلاین قوی تر از فعالیت فیزیکی خواهد شد، پیوستن به این قافله در حقیقت یک اجبار است برای موفقیت! هر چه زودتر به این راه بپیوندید، مسیر پیش رو را سریع تر طی خواهید نمود. تحقیقات و آمارها نشان دهنده این موضوع است که در آینده تنها راه موفقیت، فعالیت به صورت آنلاین است.

 

مردم واقعاً یک کتاب را از روی جلد آن قضاوت نمی کنند، اینطور است؟ البته که دارند!

چه ارائه غذا در یک رستوران شیک و چه جدیدترین محصول اپل، به نظر می رسد که انسان ها چیزهایی را دوست دارند که به زیبایی طراحی شده اند. همین اصل در مورد وب سایت ها به خصوص در زمینه تجارت الکترونیک صدق می کند. اگر بهترین طراحی وب سایت را به بازدیدکنندگان خود ارائه نمی دهید و محصولات خود را به خوبی بسته بندی نمی کنید، مطمئناً پول روی میز باقی می گذارید.

طراحی های جذاب و جذاب وب سایت همیشه نقش کلیدی در یک استراتژی فروش آنلاین و بازاریابی موفق داشته است. به این دلیل که طراحی زیبا و یک پالت رنگ عالی می تواند ارزش درک شده محصولات شما را افزایش دهد.

https://rastinweb.com/e-commerce-website-design

https://www.shopify.com/blog/best-ecommerce-sites

hani azizi
hani azizi

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋