hamide.bakhshi

hamide.bakhshi

کارشناس سئو شرکت دیجیتال مارکتینگ میانبر mianborco.ir

طراحی خلاقانه بسته بندی غلات

طراحی بسته بندی غلات می‌تواند باعث کشف بازار جدیدی برای محصول شما شود. چرا که استفاده از مدل خلاقانه بسته بندی غلات، حداقل برای یک بار در خرید یک مشتری، می‌تواند باعث جذب وی به محصول شما شود. پس از آن اگر کیفیت خوب باشد، به یک مشتری وفادار تبدیل می‌شود. این‌ها نکاتی از تاثیر بسته بندی در فروش محصول است که مکن است از آن آگاه نباشید. بسته بندی انواع مواد غذایی با شرکت طراحی بسته بندی این پک را فقط یک بار تجربه کنید. جنس پاکت بسته بندی غلات نیز در نگهداری و بازاریابی آن مهم است. باید از متریالی استفاده شود که بیشترین حفاظت را از غلات در برابر شرایط کرده و قابلیت چاپ پذیری خوبی داشته باشد. هزینه طراحی بسته بندی غلات نیز وابسته به همین متریال است. البته نمی‌توان اسم آن را هزینه گذاشت. چراکه با مازاد سود به شما برمی‌گردد.
هزینه طراحی بسته بندی غلات چگونه تعیین می‌شود؟
تعرفه طراحی بسته بندی یکی از مسائل مهمی است که باید پیش از سفارش به آن توجه داشته باشید. پیش از هر چیز بهتر است اشاره کنیم که طراحی بسته بندی کاری کاملاً تخصصی است. به هیچ وجه نمی‌توانید نتیجه کار یک طراح متخصص را با فردی تازه‌کار و بی‌تجربه مقایسه کنید. از این رو اگر به طراحی بسته بندی محصولات خود اهمیت می‌دهید بهتر است انجام آن را به شرکت‌های معتبر و شناخته شده بسپارید. با جستجویی ساده متوجه می‌شوید که هر یک از شرکت‌های طراحی بسته بندی تعرفه‌های مختلفی را برای انجام سفارش‌ها ارائه می‌دهند. اما این تفاوت قیمت به چه علت است؟


پالت رنگ در طراحی بسته بندی 

در طراحی بسته بندی مقوایی برند این پک تلاش کردیم تا با استفاده از رنگ های شاد و متنوع در جعبه های این برند ضمن ایجاد حس خوب در مخاطب، آنرا از سایر رقبای خود در مارکت متمایز کنیم.

رنگ سبز نشان دهنده حس تازگی و طراوت است و بر ارگانیک بودن محصول تاکید میکند.

 رنگ نارنجی و رنگ زرد انتقال دهنده حس شاد و خوش بین است.

از آنجا که رنگ نقش بسیار مهمی در تصمیم مصرف کنندگان هنگام انتخاب محصول دارد ، انتخاب رنگ بسته بندی ها باید بسیار هوشمندانه و با علم روانشناسی رنگ ها انجام شود.

فاکتورها و عوامل گوناگونی وجود دارند که می‌توانند بر تعیین تعرفه بسته بندی محصولات تاثیرگذار باشند. از جمله این فاکتورها می‌توان به تعداد طراحی‌ها، پیچیده بودن طراحی بسته بندی، متریال بسته بندی و هزینه چاپ آن، وسعت طراحی، و همچنین اعتبار و تجربه تیم طراحی اشاره داشت. مطمئن باشید که با پرداخت کمی هزینه بیش‌تر به شرکت‌های معتبرتر نتایج بسیار بهتری در زمانی کوتاه دریافت خواهید کرد. برای سفارش طراحی بسته بندی غلات می‌توانید همین حالا با کارشناسان ما در سلام گرافیک تماس حاصل کنید.

hamide.bakhshi
hamide.bakhshi کارشناس سئو شرکت دیجیتال مارکتینگ میانبر mianborco.ir

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋