حمید پیمان فر

حمید پیمان فر

برنامه نویس ارشد در حوزه بازی سازی، ساکن هلند

WhatsApp ویژگی های سفارشی سازی بیشتری را به آواتارها اضافه می کند

واتس‌اپ قابلیت‌های شخصی‌سازی بیشتری را به آواتارها اضافه می‌کند

واتس‌اپ ظاهراً درحال کار روی قابلیت‌هایی است که امکان شخصی‌سازی آواتارها را در این پیام‌رسان ارتقا می‌دهد.

 واتس‌اپ به‌زودی قابلیت‌های شخصی‌سازی جدیدی را به آواتارها اضافه می‌کند تا به کاربران اجازه دهد جلوه‌ای تازه به پروفایل خود بدهند. این پیام‌رسان از سال ۲۰۲۲ از آواتار پشتیبانی می‌کند. آواتارها می‌توانند جایگزینی پویا و خلاقانه برای عکس پروفایل باشند.

قابلیت‌های جدید برای آواتارهای واتس‌اپ توسط WABetaInfo در نسخه ۲.۲۴.۱۷.۱۰ بتای این اپلیکیشن دیده شده‌اند. به گفته این منبع، واتس‌اپ قصد دارد امکانی را اضافه کند که وقتی کاربر دیگری عکس‌های پروفایل شما را باز می‌کند، آواتارهای ست‌شده در کنار سایر اطلاعات کاربری نمایش داده شوند. اینستاگرام درحال‌حاضر قابلیت مشابهی را ارائه می‌دهد و به نظر می‌رسد که متا به‌زودی این قابلیت را در این پیام‌رسان پرطرفدار نیز عرضه خواهد کرد.

آواتارهای واتس‌اپ امکان شخصی‌سازی بیشتری دریافت می‌کنند

واتس‌اپ قابلیت‌های شخصی‌سازی بیشتری را به آواتارها اضافه می‌کند

شخصی‌سازی بیشتر آواتارها ازجمله تغییرات دیگری هستند که به‌زودی در واتس‌اپ خواهیم دید. برای مثال، این اپلیکیشن به کاربران اجازه خواهد داد تا حالات روحی خود را در قالب یک آواتار بیان کنند و آن را به اشتراک بگذارند. وقتی این امکان جدید به‌صورت عمومی عرضه شود، کاربران نوتیفیکیشنی دریافت خواهند کرد که از آن‌ها می‌خواهد نمایه خود را با آواتارهای جدید به‌روزرسانی کنند. کاربران بعدها نیز می‌توانند این آواتارها را متناسب با سلیقه خود تغییر دهند.

همچنین، واتس‌اپ درحال کار روی قابلیت حریم خصوصی جدیدی است که به کاربران امکان می‌دهد استفاده از آواتارهایشان در استیکرها را محدود کنند. به این صورت، کاربران می‌توانند تعیین کنند که چه کسی می‌تواند از آواتارهای آن‌ها در استیکرها استفاده کند. مزیت مهم این قابلیت جدید این است که دسترسی افراد ناایمن را به آواتارها محدود و حریم خصوصی کاربران را حفظ می‌کند.

این قابلیت‌های جدید واتس‌اپ هنوز در مرحله تست قرار دارد و به‌صورت عمومی در دسترس کاربران قرار نگرفته‌اند. اما اگر مایل به استفاده از آن‌ها هستید می‌توانید به سراغ نصب نسخه‌های بتای این اپلیکیشن بروید.

حمید پیمان فر
حمید پیمان فر برنامه نویس ارشد در حوزه بازی سازی، ساکن هلند

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋