عشق تکنولوجی

عشق تکنولوجی

عاشق تکنولوژی های روز از جمله موبایل، لپ تاپ و ماشین ها
توسط ۴ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

واتس اپ در حالت صدای متا هوش مصنوعی با 10 صدای مختلف کار می کند

واتس‌اپ روی حالت صوتی هوش مصنوعی Meta AI با 10 صدای مختلف کار می‌کند

این قابلیت به‌زودی در دسترس کاربران اندروید و iOS قرار می‌گیرد.

بسیاری از شرکت‌های بزرگ روی ارائه ابزارهای هوش مصنوعی کار می‌کنند و مشغول ترکیب قابلیت‌های مبتنی بر AI با برنامه‌های خود هستند. در همین راستا واتس‌اپ قابلیتی را برای چت‌بات متا (Meta AI) توسعه می‌دهد که در آن کاربران می‌توانند به‌صورت صوتی با هوش مصنوعی حرف بزنند و صدای آن را از بین گزینه‌های مختلف انتخاب کنند.

به‌رغم اینکه این ویژگی در آزمایش‌های نسخه بتا دیده نشده، برخی منابع در وب‌سایت «WABetaInfo» گزارش می‌دهند که آخرین نسخه بتا واتس‌اپ برای آپدیت 2.24.17.16 اندروید، حاوی اطلاعات مهمی در این زمینه است.

حالت صوتی Meta AI با چند صدای مختلف

حالت صوتی هوش مصنوعی متا
حالت صوتی و انتخاب صدای دلخواه در Meta AI واتساپ

به‌طورکلی این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد گفتگوی طبیعی‌تر و واقعی‌تری با هوش مصنوعی متا داشته باشند. طبق اطلاعات فعلی، این قابلیت فعلاً در دست توسعه است و انتظار می‌رود کاربران به 10 صدای مختلف در هوش مصنوعی متا دسترسی پیدا کنند. باوجود اینکه این قابلیت فعلاً برای ورژن اندرویدی واتس‌اپ ارائه می‌شود، کاربران iOS نیز تقریباً هم‌زمان با اندرویدی‌ها از این امکان بهره‌مند خواهند شد.

نمی‌توان پیش‌بینی کرد که این ویژگی چه زمانی به‌صورت عمومی منتشر می‌شود اما باتوجه‌به استقبال کاربران از قابلیت‌های صوتی ابزارهای هوش مصنوعی و فعالیت‌های شرکت‌های بزرگ در این زمینه، این بازه زمانی طولانی نخواهد بود. دیشب گوگل نیز عرضه حالت صوتی هوش مصنوعی خود موسوم به جمینای لایو را آغاز کرد.

در کنار صداهای جدید، واتس‌اپ به‌زودی قابلیت‌های شخصی‌سازی جدیدی را به آواتارها اضافه می‌کند تا به کاربران اجازه دهد جلوه‌ای تازه به پروفایلشان بدهند. البته این پیام‌رسان از سال ۲۰۲۲ از آواتار پشتیبانی می‌کند. آواتارها می‌توانند جایگزینی پویا و خلاقانه برای عکس پروفایل باشند.

عشق تکنولوجی
عشق تکنولوجی عاشق تکنولوژی های روز از جمله موبایل، لپ تاپ و ماشین ها

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋