گیـــــــگ gig

گیـــــــگ gig

روزمرگی های یک خوره تکنولوژی، بازی، لپ تاپ و ماشین
توسط ۳ نفر دنبال می شود

واتس اپ مجموعه ای از ویژگی های مرتبط با استیکر را معرفی کرد

واتساپ مجموعه‌ای از ویژگی‌های مربوط به استیکر را معرفی کرد

علاوه‌بر مجموعه استیکرهای GIPHY، قابلیت‌هایی مانند امکان ساخت استیکر با هوش مصنوعی به این پلتفرم اضافه شده است.

واتساپ مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید مربوط به استیکر را برای نسخه اندروید برنامه خود معرفی کرده است. با این به‌روزرسانی جدید، مجموعه استیکرهای GIPHY و همچنین قابلیت‌هایی مانند ساخت استیکر با هوش مصنوعی به برنامه اضافه می‌شود

همانطور که واتساپ در وب‌سایت خود اعلام‌کرده، این سرویس پیام‌رسان محبوب با GIPHY رسماً وارد همکاری شده است تا مجموعه کامل استیکرهای این سرویس را مستقیماً از طریق اپلیکیشن خود به کاربران ارائه کند. با انتخاب آیکون استیکر می‌توانید به مجموعه GIPHY دسترسی پیدا کنید.

ابزار ساخت استیکر واتساپ

واتساپ مجموعه‌ای از ویژگی‌های مربوط به استیکر را معرفی کرد

همچنین برای کاربرانی که دوست دارند افکار و احساسات خود را استیکرها بیان کنند، واتس‌اپ اکنون یک ابزار استیکرساز سفارشی را به برنامه اندروید خود اضافه کرده است. با این ابزار، می‌توانید استیکرهای سفارشی خود را ایجاد، ویرایش و آن‌ها را با دیگران به اشتراک بگذارید. این ویژگی در گذشته برای کاربران iOS ارائه شده بود و اکنون کاربران اندرویدی نیز می‌توانند از آن استفاده کنند.

علاوه‌بر‌این، از طریق این ابزار می‌توان عکس‌های خود را به استیکر تبدیل کرد یا روی استیکرهای موجود خود متن اضافه کنند.

ایجاد استیکرهای سفارشی از طریق هوش مصنوعی متا دیگر ویژگی جدیدی است که واتساپ به کاربران اندروید ارائه کرده است. در حال حاضر، این ویژگی برای گوشی‌های آیفون و اندرویدی مستقر در ایالات متحده در دسترس قرار گرفته است. سرویس پیام‌رسان متا همچنین درحال آزمایش ویژگی ساخت استیکر با هوش مصنوعی به ​​زبان اسپانیایی و اندونزیایی است.

درنهایت، واتساپ با این آپدیت سازماندهی و دسته‌بندی استیکرهای ذخیره‌شده را آسان‌تر کرده است. به‌عنوان مثال، اکنون با نگه‌داشتن انگشت خود روی یک استیکر می‌توانید آن را جابه‌جا یا حذف کنید.

گیـــــــگ gig
گیـــــــگ gig روزمرگی های یک خوره تکنولوژی، بازی، لپ تاپ و ماشین

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋