hakimielnaz1

hakimielnaz1

توسط ۱ نفر دنبال می شود

کمترین سایز سوتین

همیشه از سن بلوغ یک از دغدغه های اسیاسی هر خانمی این بوده است که بتوانند سایز سینه و پستان عای خودشان را به صورت دقیق تشخیض دهند و با استفاده از ان سوتین مناسب حود را انتخاب کنند و بتواننند که با ان راحتی وو اسایش خود را به ارمفان اورند ما امروز در بافیلو مگ قصد دارینم که تمام اطلاعاتی که شما نیاز دارید تا بتوانید سوتین مناسب خودر را انتخاب کنید ررا  د راختیار شما قرار بدهیم. شاید این موضوع در نگاه اول برای شما موضوع مهمی بنظر نیاید ولی برای سلامتی و زیبای بانوان بسیار حیاتنی میباشد.

ما امروز در این مطلب برای شما قرار است سایز سوتین ر انواع کاپ های موجود بازار و بیشترین و کوچک ترین سایز سوتین ر ا برای شما بازگو کنیم. اگر شما هم در انتخاب سایز سوتین مناسب مشکل دارید و نمیتوانید مه سایز درسترا انتخاب کنید و راحتی مورد نظر را به دست اورید در ادامه این مقاله با ما همراه باشدی زیرا این مقاله قطعا برای شما مفید واقع خواهد شد شما میتوانید انواع سوتین در تمامی سایز ها و همچنین انوااع لباس زیر اعم از شرت و لباس خواب و چجوراب شلواری و …. را از سایت بافیلو به راحتی خریداری نماییید و از هر کجا که هستید و در هر زمانی با ثبت سفارش درب منزل خود دریافت کنید. سایت بافیلو شمتارا از هر منبع دیگری برای خرید لباس زیر بی نیاز خوواهد کرد .

 

مزایای استفاده از سوتین سایز مناسب

استفاده از سوتین مزایای زیادی دارد که در پاراگراف های بالا به ان ها اشاره شده است. از مزایای سوتین سایز مناسب می توان به این موضوع اشاره کرد که در این صورت سینه های شما از سوتین بیرون نمی زنند. ردپای بند های سوتین روی بند شما نمی مانند، کاپ سوتین شل یا چروکیده نمی ایستد و… از جمله مزایای استفاده از سوتین سایز مناسب است.که با روش های ارائه شده می توانید به کمک چند قلم لوازم ساده سایز دقیق خود را اندازه بگیرید

پیش نیازمحاسبه سایز سوتین

سایز دور سینه و زیر سینه دو سایز اساسی است که هر فرد برای محاسبه سایز سینه خود باید آن را بداند. در کل برای محاسبه سایز سوتین میتوان از اینچ یا سانتی متر هم استفاده کرد. اما چون استاندارد سایز سوتین به اینچ می باشد پس محاسبه ما هم به صورت اینچ خواهد بود. ( هر اینچ معادل =  ۲٫۵۴ سانتی متر )

سایز سیستر

سایز سیستر بهسایزی گفته میشود که دارای عدد ها و کاپ های متفاتوتیاست ولی اندازه آن با یک سوتین دیگر در یک کاپ دیگر برابر است و میتوان این سایز هارا به جای یکدیگر استفاده کرد در جدول زیر سایز های خواهر آورده شده است

نحوه محاسبه سایز سوتین

مراحل محاسبه سایز سوتین

دانستن اندازه دقیق سینه ها برای خرید سوتین امری ضروری است که در این مطلب سعی داریم شما را با اندازه گیری دقیق سینه ها آشنا کنیم. اندازه سوتین ها از سایز شصت شروع می شوند و تا سایز نود و پنج  نیز وجود دارد و مناسب افراد لاغر تا چاق هستند.

  • سایز شصت (60) برای دختر خانم های جوان و لاغر.
  • سایز 65 تا 70 برای بانوان لاغر.
  • سایز 75 تا 80 برای خانم هایی با وزن نرمال و مناسب هستند.
  • 85 تا 90 برای خانم هایی است که اضافه وزن دارند.

در مرحله اول لباد هنگام پوشیدن سوتین احساس راحتی کنید بدونیدانکه هیچ یک از بخش های سوتین پوستو ا بدن شما را ارده کند. در مرحله بعدی باید کاپ سوتین را اندازه بگیرید.

جدول سایز بندی

سایز اروپایی کاپ سوتین (EU) سایز انگلیسی کاپ سوتین (EN) سایز کاپ سوتین به سانتی متر سایز کاپ سوتین به اینچ
AA AA کمتر از ۲.۵ کمتر از ۱ اینچ
A A ۲.۵ ا اینچ
B B ۵ ۲ اینچ
C C ۷.۵ ۳ اینچ
D D ۱۰ ۴ اینچ
E DD ۱۲.۵ ۵ اینچ
F E ۱۵ ۶ اینچ
G F ۱۸ ۷ اینچ
H FF ۲۰.۵ ۸ اینچ
I G ۲۳ ۹ اینچ
J GG ۲۵.۵ ۱۰ اینچ

مشخصات، قیمت و خرید سوتین زنانه ونا کد 982 رنگ آبی | دیجی‌کالا

چگونه سایز سینه را تشخیص دهیم؟

اندازه گیری دور سینه و زیر سینه برای تشخیص سایز سینه الزامی میباشد. باید توجه کنید که سایز سوتین ها معمولا بر اساس اینچ اندازه گیری میشود. اندازه گیری سایز زیر سینه: یک سوتین مناسب که در آن احساس راحتی دارید بپوشید.  دقیقا موازی با خط پایینی سوتین و روی قفسه‌ی سینه متر را حرکت دهید و آن را اندازه بگیرید.  مطمئن بشوید که متر بدون هیچ پیچ خوردگی دور سینه قرار گرفته . متر را نرمال نگه دارید. این کار را مقابل آینه انجام دهید تا از صاف بودن متر اندازه گیری اطمینان داشته باشید.

اندازه گیری سایز کاپ سینه: یک سوتین راحت بپوشید از بزرگترین بخش سینه اندازه‌گیری را انجام دهید، کافی است متر را در جایی که نوک سینه قرار دارد بچرخانید. باز هم مطمئن شوید که متر در تمام دور سینه، صاف قرار گرفته و هیچ پیچ خوردگی یا کشیدگی وجود ندارد اگر به اندازه گیری خود اطمینان ندارید از یک فرد دیگر کمک بگیرید.

منبع:https://mag.bafilo.com/the-smallest-bra-size/

hakimielnaz1
hakimielnaz1

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋