alihashemii87898

alihashemii87898

توسط ۲ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

چرا نباید سوتین بپوشیم؟

کسانی که به نپوشیدن سوتین باور دارند عقیده ان ها به این گونه است که پوشیدن سوتین به غدد لنفاوی آنها فشار خواهد آورد. و این فشار به تدریج باعث جمع شدن سلول های سرطانی در این بخش میشود. عده ای دیگری نیز معتقدند که پوشیدن سوتین باعث تنبل شدن عضله های سینه میشود و اگر سوتین نپوشیم باعث میشود در طول زمان عضله سینه قوی تر شود و در طول زمان ا افتادگی سینه ها جلوگیر کند اما واقعیت این است که هیچ یک از آنها تاکنون ثبت نشده است.

به‌علاوه به‌دلیل ایجاد رطوبت و امکان رشد قارچ و عفونت در زیر سینه، بسیاری معتقدند که پوشیدن این لباس، خیلی هم ضروری نیست. به‌علاوه پوشیدن سوتین‌های تنگ، باعث حساس شدن سینه‌ها می‌شود که به‌مرور زمان درد هم به ان اضافه خواهد شد و معتقد هستند که پوشیدن سوتین باعث ایجاد حساسیت های پوستی و بیماری های پوستی مانند قارچ در مناطق مرطوب میشود. استفاده از سوتین ها تنگ و نا مناسب در طول زمان سبب ایجاد در این ناحیه خواهد شد

نپوشیدن سوتین در هنگام خواب

مهم نیست که کسی از طرفداران سوتین باشد و یا از مخالف های پوشیدن آن هر دو گروه به اتفاق بر این موضوع اتفاق نظر دارند که پوشیدن سوتین در هنگام خواب اصلا خوب نیست. یکی از ساده ترین علت هایی که پوشیدن سوتین این است که هنگام خواب راحتی کافی را ندارید و به علت اذیت هایی که در این ناحیه ایجاد میشود کیفیت خواب شما پایین خواهد آمد.

مزایا-و-معایب

پوشیدن سوتین های نامناسب و تنگ و فنر دارد باعث میشود جریان خون در این ناحیه مختل شود

_ در بسیاری از افراد خوابیدن با سوتین، باعث بروز عفونت‌های قارچی در زیر سینه‌ها شده است. به‌دلیل ایجاد فضای گرم و مرطوب در این قسمت، فضایی ایده‌آل برای رشد قارچ‌ها فراهم می‌شود. این موضوع به‌خصوص در مناطقی با هوای گرم و مرطوب بیشتر دیده می‌شود. در این مناطق زنان باید بیشتر مراقب تنفس پوست خود باشند.

_ ایجاد مشکل در روند عملکرد غدد لنفاوی موجود در قسمت سینه، یکی دیگر از عوارض خوابیدن با سوتین است.

_ اگر به‌دلیل سایز بزرگ سینه یا فرم آن یا به‌هر دلیلی امکان خوابیدن بدون سوتین ندارید، از یک سوتین نخی، گشاد و راحت هنگام خواب استفاده کنید.

همچنین در مناطق گرم و مرطوب مخصوصا پوشیدن سوتین هنگام خواب امکان دارد باعث بروز بیماری و ها و حساسیت های پوستی مانند قارچ های پوستی شود پس در این مناطق و آب و هوا بانوان باید بیشتر به تنفس پوستی خود توجه کنند. عدم جریان خون مناسب در این قسمت امکان دارد باعث بروز مشکل در کارکرد صحیح غدد لنفاوی شود. اگر شما به هر علتی مانند بزرگ بودن سینه ها و شکل سینه ها و ناراحت بودن مجبور به پوشیدن سوتین هنگام خواب شدید به شما پیشنهاد میکنیم از یک سوتین نخی نازک راحت و گشاد استفاد کنید که مشکلی برای شما ایجاد نکند.

منبع: https://mag.bafilo.com/advantages-and-disadvantages-of-bras/

alihashemii87898
alihashemii87898

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋