hakimielnaz1

hakimielnaz1

توسط ۱ نفر دنبال می شود

خوابیدن با سوتین چه ضررهایی دارد؟

بیشتر مردم بر این باورند که خوابیدن با سوتین سبب افتادگی سوتین ، توقف رشد و … می شود  و سینه ها حالت طبیعی خود را از دست می دهند.

اما این باور آنچنان صحیح نیست ، بستن سوتین هنگام خواب معایبی به همراه دارد که می تواند سبب ایجاد مشکلات بزرگی شود در ادامه با بافیلومگ همراه باشید تا به مزایای عدم سافتاده از سوتین هنگام خواب بپردازیم.

بستن سوتین چه عوارضی را به همراه دارد

لازم به ذکر است که اگر سوتینی انتخاب شود پستان احساس راحتی کند و تنگ و آزار دهنده نباشد ، مشکلی ایجاد نمی کند اما در غیر این صورت معایبی به همراه دارد که در ادامه به شرح آن ها می پردازیم

جلوگیری از عرق کردن زیاد

بستن سوتین به خصوص سوتین های تنگ سبب عرق کردن پستان ها می شود، که عرق کردن سبب ایجاد بوی بد و مشکلاتی می شود ، نبستن سوتین این دردسر ها را ندارد.

سهولت جریان خون

سوتین ها به گونه ای طراحی شده اند که تنگ باشد و پستان هارا نگه دارند، به دلیل تنگ بودن سوتین ها  فشار زیادی به سینه وارد می شود. هنگام خواب که خون رسانی آنچنان سریع انجام نمی گیرد بهتر است از سوتین استفاده نشود. تا خون رسانی به پستان ها دچار مشکل نشود.

خوابیدن با سوتین چه ضررهایی دارد؟

تاثیر بر فیزیولوژی سینه ها

سوتین ها هنگام خواب تأثیرات بد زیادی بر سیستم لنفاوی بدن می گذارند از جمله این سوتین ها می توان به ، سوتین های تنگ، منقبض کننده و سیم داراشاره کرد.  این فرایند مانع جریان خون می شود و در نتیجه باعث مسدود شدن جریان و عفونت مزمن می شود. سیستم لنفاوی به حذف سموم از سینه از طریق غدد لنفاوی زیر بغل کمک می کند. بنابراین، زه کشی لنفاوی ضعیف از دفع سموم در بدن جلوگیری می کند. این می تواند منجر به تورم، ناراحتی و عفونت مزمن سینوسی شود.

ایجاد عفونت قارچی

از شرایط رشد و ایجاد بیماری قارچی می توان به محیط  گرم و مرطوب اشاره کرذ. خوابیدن با سوتین به خصوص با سوتین های تنگ که سبب ایجاد گرما در آن مناطق می شوند زمینه ساز رشد بیماری های قارچی می شوند.

همچنین لازم به ذکر است که خانم هایی که در طول روز سوتین به تن دارند و شب و موقع خواب هم از سوتین استفاده می کنند به خصوص اگر در مناطق گرمسیر هم باشد ، بیشتر در معرض درگیر شدن با بیماری های قارچی قرار می گیرند.

مدل طراحی و اجزا سوتین

قبل از طراحی سوتین مردم توسط پارچه و لباس های بومی خود را می پوشاندن ولی ، بعد از این طراحی مدرن باعث شد سوتین به بازار بیاید و طرفدار زیادی بین جمعیت زنان و دختران پیدا کند.

به صورت کلی سوتین از چند بخش ساخته می شود که اولین بخش کاپ و یا کاسه ای است که سینه ها در ان ها قرار می گیرند و دومین بخش بند های سویتن است که از کاسه ها تا پشت کمر کشیده شده است و سومین بخش کشی است که دو کاسه سینه بند را به هم وصل کرده و در اخر توسط دو یا سه غزن از پشت و یا جلو بسته می شوند.

سوتین چیست ؟

فواید بستن سوتین

  1. سوتین ها نیز همانند محصولات دیگر دارای فواید و مضراتی می باشند که در این بخش توضیح خواهیم داد.
  2. سوتین ها باعث خوش فرم نشان دادن سینه ها و بدن می شوند
  3. بستن مداوم سوتین باعث جلوگیری از افتادگی سینه ها می شود
  4. بستن سوتین باعث می شود نوک سینه از زیر لباس پوشش داده شود برای مثال مناسب برای ( محل کار/ مکان عمومی / دانشگاه / مهمانی )

منبع: https://mag.bafilo.com/what-are-the-disadvantages-of-sleeping-with-a-bra/

hakimielnaz1
hakimielnaz1

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋