hakimielnaz1

hakimielnaz1

توسط ۱ نفر دنبال می شود

بهترین تلویزیون سامسونگ AU7000

تلویزیون سامسونگ au 7000 43 inch یکی از محصولات دیگر شرکت سامسونگ می باشد که جزو سری های 7 می باشد و  در سال 2021 به بازار عرضه شد. این تلویزیون که در بازار با مدل UA43AU7000UXTW شناخته می شود مدل جدید تر و آپدیت شده TU7000 است. این تلویزیون پر قدرت دارای کیفیت تصویر 4K و صفحه نمایش Crystal است که این تکنولوژی سبب شده رنگ ها غنی تر نمایش داده شود و عمق تصویر افزایش یابد.
تلویزیون سامسونگ AU7000 سایز 43 اینچ | 43AU7000

AU7000 دارای اتصال WiFi و اینترنت است تا تجربه گشت و گذار در اینترنت و تماشای آنلاین فیلم و با کیفیت 4K را برای شما فراهم کند. همچنین این امکان در این  محصول وجود دارد که با فناوری screen mirroring صفحات نمایش گجت های هوشمند مانند گوشی و لبتاب با کیفیت بالا در تلویزیون به نمایش در بیاید. این تلویزیون دارای پورت های مختلف از جمله پورت HDMI،USB و …. است تا دستگاه های جانبی بدون هیچ مشکل و با کیفیت بسیار بالایی به تلویزیون متصل شود

 رزولوشن  4k UHD

رزولوشن این تلویزیون 4K است یعنی این  تلویزیون دارای 3،840 پیکسل افقی و 2.160 پیکسل عمودی است، در کل حدود 8.3 میلیون پیکسل بوده که در مشخصات محصول تلویزیون، وضوح تصویر معمولاً به عنوان “3840 * 2160” برای تلویزیون‌های 4K نشان داده می شود که کیفیت تصویر فوق العاده ای را نمایش در می آورد.

Purcolor

فناوری purcolor کارش پردازش تصاویر است به گونه ای که کوالتی، کنترسات، عمق رنگ ها و … تغییر می دهد تا بهترین نتیجه و بهترین کیفیت عکس به دست آید. هنگامی گه پردازنده پورکالر سیگنال ها را دریافت می کند پیکسل هایی که آزاد هستند را مورد بررسی قرار می دهد و برای آنها رنگ های مناسبی نعیین می کند که تمام این فرایند سبب تولید و تکثیر رنگ با کیفیت تر می شود.

با استفاده از  قابلیت فناوری PurColor شاهد طیف گسترده ای از رنگهای طبیعی و ناب روی صفحه نمایش تلویزیون های سامسونگ خواهیم بود و می توان از میلیون ها سایه رنگ و تصویر متنوع و زیبا تنظم شده لذت برد.

فناوری purcolor تصاویری پویا و زنده را به نمایش می گذارد.

پردازشگر Crystal Processor 4K چیست؟

دلیل نامگذاری این پردازنده به این شکل نحوه کارایی و کاربرد آن است. این پردازنده توانایی ایجاد رنگ هایی همچون  بلورهای کریستالی را دارد که از ویژگی های آن می توان به شفاف و خالص بودن آن اشاره کرد ک در نتیجه تصویری که شما بر روی صفحه نمایش مشاهده خواهید کرد تقریبا متفاوت با دیگر تلویزیون های فورکی معمولی است.

با پردازنده قدرتمند کریستال 4k هر چیزی را که دوست دارید به وضوح خیره کننده 4K UHD تبدیل کنید.تلویزیون سامسونگ AU7000 سایز 43 اینچ | 43AU7000

Motion Xcelerator

تلویزیون‌های سامسونگ در تولیدات اخیر خود از فناوری Motion Xcelerator استفاده کرده است به صورتی که هنگام بازی کردن یا دیدن فیلم های که سرعت بالایی دارد  نورهای پس زمینه خاموش و نور های مزاحم از بین می رود تا تاری تصویر گرفته شود و تصاویر با وضوح بالایی در اختیار کاربر قرار داده شود. تاثیرات این عملیات در تصاویری که نرخ نوسازی تصویر پایین‌تری دارند به وضوح دیده می‌شود.

مطالب مرتبط: خرید انواع تلوزیون au7000

 HDR ( High Dynamic Range )

HDR به شما امکان می دهد از طیف گسترده ای از رنگ ها و جزئیات بصری در تاریک ترین و روشن ترین صحنه ها لذت ببرید پس در نتیجه می توانید چزئیات خیره کننده را با HDR ببینید. این فناوری در تلویزیون های سامسونگ نرخ کنتراست و رنگ‌های مشاهده شده را بالا میبرد و باعث نمایش تصاویری واقعی‌ تر و طبیعی تری نسبت به آن چه که در تلویزیون‌ های قدیمی مشاهده می‌کنیم می شود.

Q-Symphony  برای نوارهای صوتی

برای ارتقای کیفیت و توان صوتی تلویزیون به سطحی بالا از فناوری کیو سمفونی استفاده می شود. این فناوری نویز ها و صدا های به درد نخور را از محتوات حذف می کند بهترین صدا را با بهترین کیفیت پخش می کند که حس خوب تماشای تلویزیون را به کاربران خود می دهد.

صفحه نمایش بیشتر، حاشیه کمتر

طراحی شیک و زیبای تلویزیون های سامسونگ سبب شده که تا جای ممکن حاشیه های موجود در کناره های تلویزیون حدف شود که این فرایند سبب می شود تصویری یک دست و زیبا به دست آید که جای هیچ بحثی را نمی گذارد. و به شما کمک می کند تمرکزتان را روی محتوایی که در حال پخش است بگذارید.

 Clean Cable

همیشه شلوغی دور و اطراف تلویزیون جزو دغدغه های مردم بوده است سامسونگ هم سعی کرده این مشکل را حل کند که قابلیت Clean Cable را در تلویزیون های خود گنجاند . به کمک این فناوری سیم ها را به راحتی می توان در پایه های تلویزیون گنجاند و  شلوغی اطراف تلویزیون را به حداقل رساند.

منبع: https://au7000.com/product/samsung-au-7000-43-inch/

hakimielnaz1
hakimielnaz1

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋