alihashemii87898

alihashemii87898

توسط ۲ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

نحوه اتصال لپ تاپ به تلویزیون های سامسونگ

شاید برایتان جالب باشد بدانید شما می توانید با استفاده از تلویزیون های هوشمند سامسونگ می توانید به لپ تاپ و یا سیستم کامپیوتری خود وصل شوید و کار های خود را در این صفحه نمایش بزرگ انجام دهید و لذت ببرید. در این مطلب در نظر داریم شما را با نحوه اتصال سیستم کامپیوتری یا لپ تاپ به تلویزیون هوشمند اشنا کنیم. با ما همراه باشید.

نحوه استفاده از لپ تاپ در تلویزیون های هوشمند سامسونگ

همان طور که می دانید تلویزیون های سامسونگ 2021 از پیشرفته ترین تلویزیون های موجود در بازار به شمار می روند. این تلویزیون ها از قابلیت های بسیار ویژه ای برخوردار هستند که می توانند مانند یک تلفن هوشمند عمل کنند. از جمله قابلیت های تلویزیون های سامسونگ که بسیار منحصر به فرد هستند، می توان به این مورد مهم که اتصال لپ تاپ به تلویزیون های هوشمند است ، اشاره کرد.

اگر شما شغلی مانند برنامه نویسی ، طراحی سایت، شغل های مرتبط با سیستم کامپیوتری دارید، شاید آرزوی داشتن یک صفحه نمایش چند اینچی داشته باشید تا بتوانید کد ها ،نوشته ها و یا …. را به بهترین شکل ممکن مشاهده کنید. همچنین این موضوع که شما می توانید حتی ویدیو های درسی خود را به راحتی با اتصال سیستم خود به تلویزیون های هوشمند سامسونگ  مشاهده کنید.

نحوه استفاده از لپ تاپ در تلویزیون های هوشمند سامسونگ

یکی از اپلیکیشن هایی که به اتصال لپ تاپ شما به تلویزیون های سامسونگ کمک می کند می توان به Easy Connection اشاره کرد، این اپلیکیشن  این امکان را برای شما ایجاد می کند که سیسستم کامپیوتری خود را به تلویزیون متصل کنید و سپس با این اپلیکیشن بتوانید از راه دور کامپیوتر خود را مدیریت و کنترل کنید.

برای استفاده از اپلیکیشن Easy Connection بایستی به شبکه اینترنتی متصل شوید ، سپس با اتصال لپ تاپ خود از طریق بلوتوث می توانید به آسانی از تلویزیون خود به عنوان یک رایانه با صفحه نمایش 32 اینچ تا 75 اینچ استفاده کنید. این قابلیت تلویزیون های سامسونگ می تواند یکی از شگفت انگیز ترین اختراعات بشری برای کسانی که شغل سیستم کامپیوتری دارند باشد. همچنین از آن جایی که تلویزیون های هوشمند سامسونگ از قابلیت وب گردی بهره مند هستند شما می توانید به آسانی به دانلود و نصب برنامه های مختلف بر روی desk top بپردازید.

اپلیکیشن Easy Connection to Screen به شما امکان می دهد کامپیوتر خود را از طریق تلویزیون هوشمند خود کنترل کنید. همچنین شما می توانید با اتصال موس به پورت تلویزیون ، تلویزیون خود را به وسیله موس کنترل کنید و دیگر به ریموت نیاز نداشته باشید.

برای اسفاده از اپلیکیشن Easy Connection  ابتدا این برنامه را بر روی رایانه شخصی خود نصب کنید و سپس با حساب سامسونگ خود وارد برنامه نصب شده شوید.  همچنین پس از نصب برسی کنید که صفحه کلید و ماوس شما به تلویزیون متصل هستند و شما می توانید از این دو سخت افزار استفاده کنید.

نحوه استفاده از لپ تاپ در تلویزیون های هوشمند سامسونگ

مراحل نصب برنامه و اتصال لپ تاپ بر روی تلویزیون های سامسونگ به صورت زیر هستند:

  • در ابتدا برنامه Easy Connection را از گوگل پلی و یا از اینترنت بارگیری و سپس برنامه بارگیری شده را بر روی تلویزیون خود نصب کنید.
  • پس از اینکه برنامه مورد نظر خود نصب کردید به قسمت PC on TV رفته و روی آن راست کلیک کنید.
  • حال Windows PC را در صفحه منوی PC در تلویزیون انتخاب کنید.
  • پس از اینکه بر روی Windows PC کلیک کرید راهنمای ویندوز برای شما نمایش داده می شود.
  • حال به حساب کاربری تلویزیون سامسونگ وارد شوید.
  • در این قسمت نماد اتصال لپ تاپ برای شما نمایش داده خواهد. بر روی این نماد کلیک کنید.
  • پس از این که بر روی نماد اتصال لپ تاپ کلیک کرید لپ تاپ شما به تلویزیون هوشمند سامسونگ وصل شده است.

نکته: به خاطر داشته باشید برنامه Easy Connection تنها بر روی سیتم های کامپیوتری که از نسخه ویندوز 10 پشتیبانی می کنند.

همچنین بهتر است بدانید تلویزیون های سامسونگ به Wi-Fi Direct مجهز هستند. که این قابلیت به اشتراک گذاری یکپارچه صفحه تلویزیون ها و رایانه های شخصی را تسهیل می کند. چرا که در صورت نبود فناوری Wi-Fi Direct تلویزیون au7000 شما قابلیت اتصال به لپ تاپ را نخواهند داشت.

اتصال تلویزیون های سامسونگ هوشمند به لپ تا پ ها توسط فناوری Samsung DeX  انجام می شود.  همچنین قابلیت اتصال وای فای در تلویزیون های سامسونگ  این امکان را به شما می دهد تا شما از طریق اتصال به Wi-Fi به آسانی تلویزیون خود را به به لپ تاپ وصل کنید.

منبع: https://au7000.com/1401/08/30/connect-laptop/

alihashemii87898
alihashemii87898

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋