alihashemii87898

alihashemii87898

توسط ۲ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

استفاده از سوتین معمولی در دوران شیردهی

ین روش شاید در نگاه اول بسیار اقتصادی و مناسب بنظر بیاید ولی باید در نظر داشته باشید که سوتین های معمولی می توانند ان محکم بودن و در عین حال راحتی سوتین های  شیردهی را ندارند. هنگام شیردادن نیز اگر سوتین را به سمت پایین بدهید باعث فشار آوردن به بافت سینه بشود. بهترین نوع سوتین شیردهی این است که بند های پشتی از جنس غیر کشسان ساخته شد باشد و کاپ ان دارای حالت ارتجاعی باشد تا بتواند در مقابله تغیر سایز سینه همچنان راحت باشد. بهتر است سوتین های شیردهی از بین الیاف پنبه انتخاب شود  زیرا تفاده از سوتین های پلاستیکی میتواند باعث عرق کردن و بروز عارضه و حساسیت های پوستی شود.

بهترین زمان اندازه گیری سایز سوتین شیردهی

به طور دقیق نمی توان گفت که در چه زمانی و به چه اندازه سایز سینه خانم ها افزایش می یابد و این امر می تواند در هرکس با توجه به عوامل مختلفی متفاوت باشد ولی پت مارکوس که پس از اینکه نتوانست برای سینۀ های بزرگش سوتین مناسب خریداری کند شرکت آنلاین دیسِنت اکسپوژر Decent Exposure را تاسیس کرد، عقیده دارد: سایز سینه زنان در همان ابتدای بارداری دو سایز بزرگتر میشود.و بعد ازن ممکن است سایز قفسه سینه افزایش یابد و بعد از زایمان هم سایز سینه باز هم افزایش می یابد ولی پس از ان شروع به کاهش سایز میکند. او که تجربه شیر دادن به چهار فرزند خود را دارد به کاربرانش پیشنهاد می دهد روزهای آخر بارداری و قبل از زایمان سوتین بارداری خریداری کنند چرا که بعد از آن می توانند با کودک برای خرید بروند.

سوتین-شیردهی

یان بارکر مشاور شیردهی و پرستار که تجربه شیر دادن به سه فرزند خود را دارد می گوید بهتر است قبل زایمان نهایتا یک عدد سوتین شیردهی خریداری کنید. چون احتمال افزایش سینه بعد از زایمان وجود دارد و عقیده دارد باید تمرکز مادران شیرده بر روی کنترل فرزند خود و یادگرفتن نحوه درسته شیر دادن باشد علاوه بر ان مادران بچ اول در هفته های اول برای شیر دادن باید برهنه باشند.

از ان جایی که سوتین ها شیردهی دارای ارزش هستند پیشنهاد میشود قبل از خرید سوتین شیردهی برای جلوگیری از سوش نوک پساان و عادت کردن به شیر دادن از یک سوتین راحت ارزان و کمی بزرگتر از سیاز خود استفاده شود تا بتوانید به راحتی ان را بالا بدهید. سوتین های ورزشی میتوانند انتخاب خوبی برای این دوران باشند. البته سوتین های خواب نیز در بازار موجود هستن که به سوتین های ورزشی شباهت دارند و شما میتوانید به راحتی آنها را بالا بزنید و به فرزند خود شیر بدهید چون این سوتین ها نیز از قفل یا سگک  دار نیستند.

پس از اینکه به شیردادن عادت کردید میتوانید به انتخاب سوتین شیردهی مناسب بپردازید این کار سختی نیست و با کمی ازمون و خطا شما میتوانید سوتین مناسب شیردهی خود را انتخاب کنید سوتین مناسب برای شما ان سوتینی است که سینه را بصورت محکم و راحت نگهداری کند.

سوتین-شیردهی

انواع سوتین شیردهی

همانند سوتین های معمولی سوتین های شیردهی هم به نسبت جای بسته شدن دریچه ها دکمه ای بودن یا استفاده از قلاب یا حتی چفت های فشاری می توانند دسته بندی شوند. در اینجا چند نوع از این سوتین هارا برای شما ذکر خواهیم کرد:

سوتین شیردهی مخصوص خواب

بسیاری از تولیدکنندگان مدل های متنوع سوتین را تولید میکنند، از سوتین های خاص میتوان به سوتین هایی که برای خوابیدن یا دراز کشیدن مناسب‌ می باشد نام برد.

سوتین شیردهی با کاسه‌های نرم

در این مدل سوتین های سنتی بدون درز و بدون دوخت که کاپ های نرمی را دارا هستند و می‌توانید به راحتی کاپ‌ها را از قلابی که روی بندهای شانه‌ای قرار گرفته اند باز بکنید.

منبع: https://mag.bafilo.com/nursing-bra-buying-guide/

alihashemii87898
alihashemii87898

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋