GZA 1400

GZA 1400

دزدگیر هوشمند امکان

دزدگیر هوشمند امکان

مفهوم خانه هوشمند در گذشته اخیر محبوبیت قابل توجهی به دست آورده است. این امکان کنترل خودکار برنامه ریزی لوازم خانگی را فراهم می کند که منجر به بهبود بهره وری مصرف انرژی و کاهش هزینه های اقتصادی می شود کنترل‌کننده هوشمندی که الگوریتم‌های برنامه‌ریزی خانه هوشمند را پیاده‌سازی می‌کند، برای برنامه‌ریزی خودکار لوازم خانگی مختلف با هدف کاهش قبض برق، یعنی جابجایی بار سنگین انرژی از ساعات اوج قیمت‌گذاری فعال می‌شود.

 

برنامه‌ها و دستگاه‌های کنترل‌شده گفتار که از گفتار، پردازش و ارتباطات انسان پشتیبانی می‌کنند، به‌ویژه برای سیستم خانه هوشمند محبوب شده‌اند. دستگاه های تلفن همراه مدرن مانند تلفن های هوشمند و اینترنت اشیاء را می توان با استفاده از دستورات گفتاری کنترل کرد.

افراد ناتوان جسمی، از جمله افراد مسن، به مراقبین کمک می کنند تا در انجام کارهای روزمره در خانه به آنها کمک کنند. اما، برخی هستند که از راحتی اتوماسیون در خانه قدردانی می کنند. این فصل طراحی مفهومی سیستمی را پیشنهاد می‌کند که افراد را قادر می‌سازد تا فرآیندهای خودکاری را در خانه داشته باشند که از دستورات صوتی استفاده می‌کنند. این امر اتکای افراد مسن و ناتوان جسمی به مراقبین را کاهش می دهد و به آنها کمک می کند تا حدی استقلال را به دست آورند.

با استفاده از قفل‌های هوشمند و بازکننده‌های درب گاراژ، کاربران می‌توانند به بازدیدکنندگان اجازه یا منع کنند. قفل های هوشمند همچنین می توانند زمان نزدیک بودن ساکنین را تشخیص دهند و درها را برای آنها باز کنند. با دوربین‌های امنیتی هوشمند، ساکنان می‌توانند خانه‌های خود را هنگامی که در تعطیلات نیستند یا در تعطیلات هستند نظارت کنند. حسگرهای حرکتی هوشمند همچنین قادر به تشخیص تفاوت بین ساکنین، بازدیدکنندگان، حیوانات خانگی و سارقان هستند و در صورت مشاهده رفتار مشکوک می توانند مقامات را مطلع کنند.

 

. . .

 

جی زد ای (GZA) به صورت تخصصی در زمینه هوشمندسازی ساختمان و خدمات نصب و راه اندازی سیستم های حفاظتی ، ایمنی و امنیتی از جمله دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن فعالیت می کند

#دزدگیر اماکن #دوربین مداربسته

 

GZA 1400
GZA 1400

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋