mahdizoljalali

mahdizoljalali

نکات مهم نصب دزدگیر اماکن - نصب دزدگیر خانه

 پیروی از اصول اساسی در نصب دزدگیر اماکن، اهمیت بسیاری دارد و به بهبود کارایی دزدگیر شما کمک می‌کند، در عین حال که از نظر مالی نیز صرفه جویی را ایجاد می‌کند. 

انتخاب محل مناسب برای نصب دزدگیر اماکن - دزدگیر منزل

 محل نصب دزدگیر اماکن  را به گونه‌ای انتخاب کنید که دسترسی به آن دشوار باشد. نصب دزدگیر اماکن در جایی که دسترسی نسبتا دشواری داشته باشید دو مزیت مهم دارد  دارد که در ادامه به آن میپردازیم.

ابتدا، دزدان نمی‌توانند به سادگی دزدگیر اماکن را پیدا کنند و آن را  غیرفعال کنند. شما تصور کنید که دزد زمانی که به منزل وارد میشود و دزدگیر شروع به آژیر کشیدن میکند اگر دزد بتواند دزدگیر را قبل از تماس تلفنی با شما پیدا کند و از کار بیندازد هیچ گاه متوجه نمیشوید.

ثانیا در صورتی که افراد نزدیک به شما یا اشخاصی که به سیستم های امنیتی از جمله دزدگیر منزل آشنا باشند دیگر به سادگی به دزدگیر اماکن دسترسی نخواهند داشت. تجربیات نشان داده که دزدان اغلب از اطرافیان ما هستند که زیاد رابطه ی صمیمی با ما ندارند منتها به دلایلی با ما رفت و آمد دارند حال کافی است که شخص مورد نظر به دزدگیر اماکن دسترسی داشته باشد و برای خود ریموت تعریف کند یا خود را مدیر دزدگیر کند به همین خاطر همیشه پیشنهاد میشود که دزدگیر اماکن را جایی قرار دهید که به سادگی در دسترس نباشد.

استفاده از سنسور های مناسب برای دزدگیر اماکن

تعداد مناسب سنسورها برای هر در ورودی، سنسور حرکت یا مگنتی قرار دهید. اگر دزد تنها از طریق در وارد شود و برای ورود به در مجبور به بازکردن آن باشد، از سنسور مگنت استفاده کنید. همچنین در نصب سنسورها روی پنجره‌ها نیز دقت کنید، حتی اگر حفاظی دارند.

استفاده از بلندگو قوی کاور بلندگو هنگام نصب دزدگیر اماکن

یکی از مهمترین عواملی که باعث میشود دزد دچار اضطراب شود صدای بلندی است که به وسیله ی بلندگو های بزرگ ایجاد میشود این صدا تماما تمرکز دزد را از بین میبرد و در وهله ی اول شک بزرگی به سارقان وارد میکند. و به همین خاطر دزد سعی در پیدا کردن منبع صدا و از بین بردن آن میکند

استفاده از کاور بلندگو امری بسیار مهم در هنگام نصب دزدگیر اماکن میباشد که در ادامه به چند از مهمترین مزیت های کاور بلندگو میپردازیم.

اولا اینکه اگر بلندگو شیپوری در محیط بیرونی نصب شود کاور بلندگو از بلندگو در شرایطی آب و هوایی نامساعد و باران محافظت میکند و مانع از سوختن بلندگو میشود. همچنین وجود کاور بلندگو مخصوصا فلزی باعث میشود که صدای بلندگو دچار اکو شود و مقداری صدای بلندتری داشته باشد.

علاوه بر دو مورد بالا تصور کنید که زمانی که بلندگو شروع به آژیر کشیدن میکند دزد سعی در از کار انداختن بلندگو دارد مثلا با پرتاب کردن سنگ یا هر چیز دیگر سعی در از کار انداختن بلندگو دارد وجود کاور بلندگو مانع از برخورد اجسامی که دزدی به سمت بلندگو پرتاب میکند میشود.

استفاده از باتری پشتیبان در هنگام قطعی برق

 همواره باتری اضطراری در پنل دزدگیر خود قرار دهید تا در صورت قطع برق توسط دزدان، دزدگیر همچنان به کار خود ادامه دهد. این بسیار مهم است که در صورتی که برق برود دزدگیر به کار خود ادامه دهد و در صورت هر گونه تحریکی با شما تماس بگیرد و گزارش ها را به صورت لحظه ای برای شما ارسال کند و در همان لحظه آژیر بکشد که تمرکز دزد را از بین ببرد.

در صورتی که دزدگیر اماکن باتری پشتیبان نداشته باشد با قطع شدن برق سیستم امنیتی شما کاملا فلج میشود. شدیدا توصیه ی موکدی داریم که در هنگام نصب و خرید دزدگیر اماکن از باتری استفاده کنید.

استفاده از رله هنگام خرید دزدگیر منزل - خرید دزدگیر اماکن

در هنگام خرید دزدگیر اماکن و دزدگیر منازل حتما توجه داشته باشید که دزدگیر مد نظر دارای رله باشد اما رله چیست؟

رله قطعه ای در دزدگیر است که به وسیله ی آن میتوانید وسایل برقی خانه ی خود را از راه دور و از طریق نرم افزار دزدگیر اماکن کنترل کنید و ‌آنها را روشن و خاموش کنید داشتن رله بسیار کمک کننده است و به نوعی باعث میشود که دزدی به هیچ عنوان صورت نگیرد اما چطور؟

شما با رله میتوانید به صورت زمان بندی وسایل برقی از جمله چراغ های خانه ی خود را روشن و خاموش کنید و همین امر باعث میشود که سارقان متوجه عدم حضور شما در خانه نشوند چون برقهای خانه خاموش و روشن میشوند. درواقع وجود رله شدیدا نقش بازدارنده دارند و دزد هرگز متوجه عدم حضور شما در خانه نمیشود و در نتیجه فکر دزدی از خانه ی شما از ذهنش خطور نمیکند.

 

اما سوال اصلی که خیلی ها میپرسند اینه در که هنگام خرید دزدگیر اماکن باید به چه نکاتی توجه کنیم که در آینده به هیچ مشکلی برنخوریم من قبلا در این رابطه مقاله ای با عنوان دزدگیر اماکن چی بخرم منتشر کردم که بهتون پیشنهاد میکنم که حتما محتوای تهیه شده را مطالعه کنید.

mahdizoljalali
mahdizoljalali

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋