گیـــــــگ gig

گیـــــــگ gig

روزمرگی های یک خوره تکنولوژی، بازی، لپ تاپ و ماشین
توسط ۲ نفر دنبال می شود

نوزدهمین رویداد فیناپ با موضوع ارزهای دیجیتال برگزار می شود

نوزدهمین رویداد فیناپ با موضوع رمزارز برگزار خواهد شد

هشت ارائه تخصصی، ارائه یک گزارش آماری، دو پنل گفت‌وگو و بخش فیناپ‌پلاس از بخش‌های متنوع این رویداد یک روزه است.

با شروع هفتمین سال فعالیت فیناپ، نوزدهمین رویداد آن پنجشنبه 16 آذر 1402 با موضوع رمزارز به‌صورت هیبرید (آنلاین و حضوری) برگزار خواهد شد.

به گزارش دیجیاتو و به نقل از روابط عمومی فیناپ، رمزارزها طی چند سال گذشته ساختارهای پولی و مالی رایج را به چالش کشیده‌اند. شاید همچنان دور از ذهن به نظر برسد که این دارایی‌ها در آینده به‌طور کامل جای ارزهای فیات را در مبادلات تجاری فرامرزی و حتی پرداخت‌های خرد روزمره بگیرند یا اینکه شیوه ارائه خدمات مالی به چیزی که اکنون در فضای رمزارزها دیده می‌شود، تغییر کند.

با این وجود ظرفیت‌های موجود در این فضا باعث شده است تا در کمتر از ۱۰ سال اکوسیستمی از کسب‌وکارهای متمرکز بر این دارایی‌ها و فناوری بلاکچین شکل بگیرد و مؤسسات بزرگی نیز از سراسر جهان روی کسب‌وکارها و ایده‌های این فضا سرمایه‌گذاری کرده یا مستقیماً اقدام به توسعه کسب‌وکار مرتبط با رمزارزها کنند.

در نوزدهمین رویداد فیناپ رمزارز کسب‌وکارهای ایرانی این حوزه از تجربه خود در ارائه خدمات به کاربران این فضا می‌گویند، نیازهای اساسی معامله‌گران، سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان این دارایی‌ها در داخل کشور بررسی و به گذشته، حال و آینده قانون‌گذاری رمزارزها در ایران پرداخته می‌شود.

هشت ارائه تخصصی، ارائه یک گزارش آماری، دو پنل گفت‌وگو و بخش فیناپ‌پلاس از بخش‌های متنوع این رویداد یک روزه است.

نوزدهمین رویداد فیناپ با موضوع رمزارز برگزار خواهد شد

جزئیات رویداد و نحوه ثبت‌نام

نوزدهمین رویداد فیناپ پنج‌شنبه 16 آذر 1402 از ساعت 12 الی 20 در تالار ایوان شمس برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند با تهیه بلیت در رویداد حضور پیدا کنند. همچنین برای رضایت مخاطبان فیناپ در شهرهای دیگر، رویداد به‌صورت زنده از آپارات فیناپ پخش خواهد شد.

ثبت‌نام و خریدبلیت از طریق ایوند امکان‌پذیر است و فقط شرکت‌کنندگان امکان حضور در رویداد و استفاده از فضای شبکه‌سازی را خواهند داشت. سایر جزئیات و برنامه زمان‌بندی رویداد هفدهم در وب‌سایت فیناپ در دسترس است.

گیـــــــگ gig
گیـــــــگ gig روزمرگی های یک خوره تکنولوژی، بازی، لپ تاپ و ماشین

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋