فروشگاه قطعات یدکی خودرو جاینت پارتس

فروشگاه قطعات یدکی خودرو جاینت پارتس

توسط ۱ نفر دنبال می شود

فیلتر سوخت النترا در فروشگاه قطعات یدکی جاینت پارتس

یکی از مهمترین لوازم و قطعات یدکی خودروی النترا، قطعات مصرفی فیلتر سوخت النترا می باشد. صافی سوخت النترا توسط شرکت Genuine کره تولید و به بازار عرضه می شود. فیلتر بنزین هیوندای النترا از دسته قطعات مصرفی النترا است که باید به صورت دوره ای مورد بررسی قرار گرفته و درصورت نیاز تعویض شود.

 

 

فیلتربنزین

می دانیم که بنزین از پلایشگاه تا باک خودرو مقداری ناخالصی مانند آب و گرد وغبار و براده آهن را از مخزن حمل و نگهداری با خود همراه  می کند. درصورتی که این ناخالصی ها وارد سیستم سوخت رسانی خودرو شود به پمپ بنزین النترا و دیگر اجرای سوخت رسانی اسیب جدی وارد می آورد. برای جلوگیری از ورود این ناخالصی ها استفاده از صافی سوخت ازامی است. فیلتر سوخت و یا همان صافی بنزین ( Gasoline filter ) است در میان راه ورودی بنزین به باک قرار می گیرد.  این قطعه از تعدادی کاغذ صافی و شبکه تشکیل شده است که سوخت را در چندین مرحله فیلتر نموده تا در نهایت بنزینی خالص و بدون آلودگی وارد باک خودرو شود.

 

 

عملکرد صافی سوختHyundai Elantra

فیلاتر سوخت النترا دارای یک سری کاغذ صافی است که بنزین را از میان خود عبور داده و ناخالصی ها را جذب می کند.  هر کاغذ صافی مسئولیت حذف یک ناخالصی را برعهده دارد و زمانی که سوخت از هرکدام از لایه ها عبور می‌کند، همه مواد اضافی آن درون فیلتر باقی مانده و میزان زیادی از ناخالصی های موجود در سوخت جذب فیلتر می شوند. به این ترتیب سوختی پاکیزه وارد سیستم سوخت رسانی خودرو می گردد. بدین ترتیب بعد از مدتی این قطعه مصرفی خراب شده و توانایی جذب ندارد و زمان تعویض آن فرا می رسد.

 

 

فیلتر سوخت النترا در فروشگاه جاینت پارتس

اگر شما هم از دسته افرادی هستید که به سلامت خودرو خود اهمیت می دهید، باید به صورت دوره ای و مدون برای تشخیص زمان تعویض فیلتر بنزین و نحوه تشخیص کثیف شدن آن خودرو را مورد بررسی توسط تعمیرکار حرفه ای قرار دهید. برای خرید قطعه مصرفی فیلتر سوخت النترا پیشنهاد می کنم به وب سایت فروشگاه قطعات یدکی خودرو جاینت پارتس سری بزنید. ما متنوع ترین قطعات خودرو شامل

فیلتر بنزین النترا

 

فیلتر روغن النترا 

 

کیت واشر کامل النترا

موتور فن رادیاتور النترا

بوش طبق جلو پايين النترا

را با بهترین قیمت به شما هموطنان عزیز عرضه می نماییم. ساکن هر کجای ایران که هستید می توانید قطعات اصل را با اطمینان از اصالت قطعه از ما خریداری نمایید.

 

https://giantparts.co/
09121022101
09125308352
02133113233

فروشگاه قطعات یدکی خودرو جاینت پارتس
فروشگاه قطعات یدکی خودرو جاینت پارتس

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋