Gasiweb Com

Gasiweb Com

5 برنامه طراحی پست اینستاگرام برای اندروید و آیفون

خبرگزاری آریا-امروزه بسیاری از کسب و کارها و افراد عادی هم برای نمایش ایده‌ها، عرضه محصولات و خدمات خود به دنبال پست‌های حرفه‌ای‌تر در اینستاگرام هستند. البته که رقابت بیشتر، باعث اهمیت دادن به کیفیت طراحی پست اینستاگرام و استوری های جذاب‌تر برای محصولی که ارائه میشود خواهد شد.
اینستاگرام، یک شبکه محتوا محور است که هرکسی پست‌های جذاب‌تر و خلاقانه‌تری به اشتراک بگذارد میتواند به همان نسبت جذب مخاطب و جذب سرمایه برای خود داشته باشد. پس چه‌بهتر که برای طراحی پست‌های اینستاگرام، بتوانیم از ابزار مختلف مانند برنامه ساخت قالب پست اینستاگرام که میتواند محتوای شما را جذاب‌تر جلوه دهد، استفاده کنید.

البته، این سخت‌تر خواهد شد اگر شما با ایلاستریتور یا فتوشاپ آشنایی نداشته باشید که در این صورت حتماً به یک نرم افزار طراحی پست اینستاگرام نیاز خواهید داشت. شاید برای آموزش طراحی پست اینستاگرام، شما هم به سراغ دوره‌های مختلف رفته باشید؛ اما ما در این مقاله قصد داریم این دغدغه شما را برطرف کرده و بهترین نرم افزار طراحی پست اینستاگرام را به شما معرفی کنیم تا شما بدون دغدغه به بازاریابی و تولید محتوا در اینستاگرام بپردازید.

لیست بهترین برنامه‌های طراحی پست و استوری اینستاگرام
حال که اینستاگرام یک شبکه اجتماعی تصویر محور بوده و نحوه طراحی پست اینستاگرام و استوری های اینستاگرامی اهمیت بالایی در افزایش مخاطب و درنهایت فروش شما خواهد داشت، باید در ایجاد محتوا و تولید محتوای اینستاگرامی حساسیت بیشتری به خرج دهید. برای مثال، اگر بخواهید یک طراحی قالب پست اینستاگرام ایده آل داشته باشید، باید بتوانید از تمامی ابزارهای موجود در فضای اینترنت استفاده کنید و یکی از بهترین آن‌ها استفاده از نرم‌افزارها اپلیکیشن های طراحی پست‌های اینستاگرامی میباشد.

 

برای طراحی پست اینستاگرام میتوانید اپلیکیشن های مختلفی استفاده کنید مانند:

اپلیکیشن های مخصوص طراحی استوری اینستاگرام
اپلیکیشن ادیت تصویر
اپلیکیشن های تجزیه‌وتحلیل داده‌ها
اپلیکیشن های طراحی، ویرایش فیلم و کلیپ
اپلیکیشن های درصد مخاطب
اپلیکیشن فیلترگذاری روی تصویر
در ادامه، تعدادی از این نرم‌افزارها و برنامه‌هایی که برای ارتقاء کیفیت پست و استوری اینستاگرام را معرفی میکنیم.

اپلیکیشن Canva
اگر برای شما هم طراحی قالب پست اینستاگرام وقت‌گیر بوده و میخواهید یک برنامه ساخت قالب پست اینستاگرام به‌صورت آماده و کامل در اختیار شما باشد، canava بهترین گزینه برای این کار است؛ زیرا اگر شما به دنبال قالب‌های آماده و شیک برای پیج اینستاگرامی خود باشید. این برنامه که به‌صورت وب و آی او اس و اندروید ارائه‌شده و میتواند به‌راحتی قالب‌های استوری، پست و ویدیو خارق‌العاده‌ای برای پیج اینستاگرامی و یا سایر شبکه‌های اجتماعی شما ارائه دهد.

همیشه افرادی پیدا میشوند که به دنبال قیمت طراحی پست اینستاگرام هستند؛ درحالی‌که اگر با این نرم‌افزارهای کاربردی آشنا شوند، به‌راحتی و با کمترین هزینه میتوانند در اینستاگرام بدرخشند. Canava، قالب‌های آماده پولی و رایگان در اختیار شما قرار میدهد که با توجه به نیاز خود میتوانید هرکدام را انتخاب و استفاده کنید.

اپلیکیشن Shakr
اغلب دیده‌شده که ایده طرح پست اینستاگرام در شروع ایجاد پیج اینستاگرامی، مانع از شروع کار و انگیزه کاری میشود؛ اما وقتی‌که برنامه‌های کاربردی میتوانند حتی بدون آنکه تجربه‌ای درزمینه اینستاگرام و ویرایش فیلم داشته باشید، شما را تبدیل به یک ویرایشگر فیلم حرفه‌ای کنند. این میتواند بهترین جرقه برای بلند شدن و شروع کار باشد.
این برنامه میتواند کمک شایانی در طراحی پست اینستاگرام که درزمینه پست‌های ویدیویی باشد، کمک‌کار شما قرار گیرد. در این برنامه، میتوان با استفاده از سه مرحله ساده هزاران فیلم لوگو دار اینستاگرامی ایجاد کرد که حتی میتوانید برای طراحی لوگو پیج اینستاگرام نیز از این اپلیکیشن فوق العاده جهت ساخت لوگو استفاده کنید.

اپلیکیشن ‎VSCO
این نرم افزار طراحی پست اینستاگرام، یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های ویرایش عکس میباشد. این نرم افزار یکی دیگر از برنامه طراحی پست‌های اینستاگرام است که فیلترهای جذابی در این برنامه ارائه‌شده که به‌صورت رایگان 10 فیلتر به شما کمک میکند تا عکس‌های گرفته‌شده توسط گوشی خود را ارتقا دهید. البته ابزارهای ویرایش عکس برای افزایش کیفیت پست‌های اینستاگرامی در این برنامه صورت حرفه‌ای تعبیه‌شده است. البته این اپلیکیشن بیش از 200 فیلتر برای عکس‌ها به شما ارائه خواهد داد.

اپلیکیشن ‎InShot
‎InShot برنامه‌ای بسیار کاربردی برای مدرسان در اینستاگرام است. در این برنامه میتوان بهترین ادیت ویدیو را اجرا کرد. میتوان گفت یکی از کاربردی‌ترین و بهترین اپ های ویرایش ویدئو در دنیا محسوب میشود که به‌وسیله آن میتوانید کلیپ‌های ویدیویی را ادغام، برش، تقسیم و کوتاه کنید‌. قابلیت تنظیم روشنایی، کلیپ‌های مدنظر شما به‌راحتی در این برنامه قابل‌اجرا میباشد. اگر بخواهید یک موسیقی به ویدیو خود اضافه کنید این‌یکی از ویژگی‌های بسیار جذابinshot است.

یکی از دلایل محبوبیت این برنامه برای مخاطبان، راحتی در استفاده و ویژگی‌های مخصوص مانند video square است. شما به‌راحتی میتوانید در اینترنت نسخه نامحدود و کامل این اپلیکیشن جذاب و کاربردی را دانلود کنید و از امکانات جذاب و کاربردی آن در ساخت کلیپ ویدیوی بهره ببرید. وجود فیلترهای جذاب میتواند یک کلیپ جذاب برای شما بسازد که این‌یکی از قابلیت‌های این اپلیکیشن کاربردی است.

اپلیکیشن Adobe Spark Post
Adobe Spark Post یکی از اپلیکیشن های مشهور و جذاب برای طراحی استوری اینستاگرام است. بسیاری از افراد با استفاده از امکان استوری اینستاگرام خود را به دیگران معرفی میکنند و این میتواند بهترین مکان برای تبلیغ کسب و کار و خدمات درزمانی کوتاه و بدون آنکه وقت مخاطب گرفته شود باشد. اهمیت استوری اینستاگرام به‌هیچ‌وجه قابل‌انکار نیست؛ زیرا در حال حاضر تمامی فعالین اینستاگرام از آن به‌عنوان یک ابزار پولساز برای معرفی محصول و خدمت استفاده میکنند.

Adobe Spark Post هم یکی از بهترین نرم‌افزارهای استوری ساز در بازار است که در تراز اول ساخت استوری اینستاگرام ازنظر مخاطبان به‌حساب می‌آید. حال که اهمیت استوری به این میزان مشخص است می‌توان از یک نرم‌افزار مخصوص برای ساخت استوری جذاب استفاده کرد.

Gasiweb Com
Gasiweb Com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋