gansenja

gansenja

چگونگی طراحی بنر سایت با فتوشاپ

شرکت طراحی سایت در مشهد اولین چیزی که می تواند به شما در طراحی بنر وب سایت کمک کند، شناخت این نوع بنر و انواع آن است. به طور کلی می توان انواع بنرهای سایت را به شرح زیر مشاهده کرد:
یک: بنر سایت مذهبی
دو: بنر و بیلبورد وب سایت در سطح شهر
سه: بنر صفحه تبلیغاتی
چهار: وب سایت های دولتی و شرکتی را نشانک گذاری کنید
SNS
در بالا برخی از مهم ترین بنرهای سایت آمده است. در ادامه این مقاله، بازاریابی رایا به هر یک از این انواع می پردازد. آشنایی با این انواع در طراحی بنرهای وب در فتوشاپ کمک شایانی خواهد کرد. دومین موضوع مهم در مورد طراحی بنر وب سایت با استفاده از فتوشاپ. نسبت این بنر سطح گرافیکی سایت خواهد بود.
طراحی بنر سایت
به طور کلی هر سایتی باید یک بنر اصلی داشته باشد که کاربر هنگام ورود به سایت آن را ببیند. سایر بنرها باید فرعی باشند. نکته مهم در اینجا این است که برای طراحی بنر صفحه اصلی باید از مهارت کامل خود استفاده کنید زیرا این بنر می تواند هویت شما باشد.
اگر در طراحی بنر
اگر در سایت اصلی مهارت کافی ندارید، ممکن است کاربر در نگاه اول سایت شما را ترک کند و هیچ چیز جذابی برای کاربر در سایت شما وجود نداشته باشد. مقایسه موقعیت تصویر وب سایت با موقعیت تصویر بنر بسیار مهم است. به همین دلیل در ساخت بنر وب سایت با فتوشاپ باید به این نکته مهم توجه کنید. وب سایت های اصیل و با کیفیت نباید بنرهای بی کیفیت داشته باشند. این می تواند باعث از کار افتادن سایت شود.
اندازه بنر فتوشاپ
نمونه های زیادی از طراحی بنر فتوشاپ در اینترنت وجود دارد که بهترین اندازه ها برای ایجاد بنر در فتوشاپ به نظر می رسد:
120 x 600 پیکسل (عمودی)
728 x 90 پیکسل (افقی)
300 x 250 پیکسل (افقی)
970 x 250 پیکسل (افقی)
300 x 100 پکسلز (افقی)
اهمیت لوگو را دست کم نگیرید در نمونه های طراحی بنر در فتوشاپ، بسیار دیده اید که لوگوها نقش زیادی در افزایش آگاهی از برند شما دارند. هر چه بیشتر روی لوگو و محل قرارگیری آن کار کنید، فضای بیشتری در ذهن مخاطب ایجاد خواهید کرد!
احساس فوریت را در مخاطب ایجاد کنید
چندین پیشنهاد وجود دارد که باید در نمونه طراحی بنر فتوشاپ مشاهده کنید. به عنوان مثال، شما مزایایی را در نظر گرفته اید که یک کاربر در صورت ارزیابی مطلوب محصولات و خدمات شما می تواند دریافت کند. 30% تخفیف تا پایان این ماه. بنابراین این پیشنهادات می تواند برای طراحی بنر شما موثر باشد و کاربران زیادی را به خود جذب کند.
مردم تمایل دارند چیزهای بیشتری را در داخل جعبه ببینند، در نمونه طراحی بنر فتوشاپ دیدید که اگر پس زمینه سایت سفید باشد از کادرهای خاکستری برای جذابیت متن و تصویر استفاده می کنند.
طراحی بنر در فتوشاپ با چند دستورالعمل ساده انجام می شود. ترجیح می دهیم در اینجا نکات ساختاری بنر را به شما آموزش دهیم. سعی کنید تمام موارد طراحی بنر خود را طوری بچینید که در یک نگاه قابل خواندن باشد.
نکاتی برای نوشتن در طراحی بنر
عنوان خود را زیبا و بزرگ و جزئیات را کوتاه بنویسید. کوتاه کردن تمام نوشته ها یا گنجاندن تمام اطلاعات در طراحی بنر یک اشتباه بزرگ است. مواردی مانند آدرس ایمیل، شماره تلفن و موارد دیگر. بنری با فونت کمتر از 10 طراحی نکنید.
سعی کنید از اشعاری در متن استفاده کنید که باعث شود کاربر احساس کند در صورت عدم استفاده از این فرصت، امتیازی را از دست می دهد یا دوره استفاده از نقطه در حال اتمام است! پس در او احساس اضطرار ایجاد کنید.
در مثال طراحی بنر در فتوشاپ، اگر دقت کنید همه بنرها کوچک هستند، بنابراین مخاطب زمان کمی را در سایت صرف می کند تا تصویر در سایت ظاهر شود، بنابراین فایل تبلیغاتی کمتر از 150 کیلوبایت خواهد بود. به سرعت در صفحه باز می شود.
جمع بندی
برای بنر طراحی فتوشاپ خود خیلی جالب به نظر نرسید! اصل همیشه سادگی است! هیچ مخاطبی به بنرهای به هم ریخته و به هم ریخته توجه نخواهد کرد. نکته مهم در طراحی بنر جذابیت، سادگی است و باید مناسب ترین محتوا، محتوای خوب را داشته باشد تا مخاطب بتواند به سرعت با بنر شما ارتباط برقرار کند.

gansenja
gansenja

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋